I'M BACK!

Wow asså.. I över två år har jag vart borta från bloggen. Det känns rätt sjukt. Kändes som igår när jag slutade blogga, haha. Jag är i alla fall tillbaka men förmodligen inte med mitt tidigare innehåll. Jag hade tänkt att öppna upp den här bloggen igen för att kunna tipsa er om en massa veganska recept och nyheter. Något som jag redan gör en del på min YouTube kanal men jag känner att jag har så mycket mer att dela med mig av som skulle passa bättre på en blogg än i en video. Dessutom blir det ju lite lättare för er att hitta tillbaka till alla recept!
 
Och på tal om designen... Så jäkla ful haha! Jag vet inte vad blogg.se har gjort de senaste två åren men man kan typ inte ändra någonting själv längre? Jag har suttit i flera timmar och försökt få till en snygg header med bakgrund men ingenting funkar. Ni som följde min blogg för ett par år sedan vet ju att min blogg stack ut jämfört med andra. Jag var grym på bloggdesig och hade alltid färgglada och härliga designer och inte vitt och tråkigt som alla andra. Missta mig inte, det är inget fel på vitt och stilrent, men det är verkligen inte min stil. Dessutom ser alla andra bloggar i princip ut så här och jag vill bara sticka ut från resten. 

Aja, hur som helst. Designen får vara som den är. Det är ju trots allt inläggen som räknas. Så.. välkomna till min vego-blogg! Jag vet inte hur ofta uppdatering kommer ske men för att hålla koll på nya inlägg skulle jag rekommendera er att följa min blogg via blogglovin'. Tryck bara på "+" ikonen uppe i högra hörnet! 

Tidigare bloggdesigner:
 
#1 - - Alice:

Åh vad kul att du ska skriva lite igen :D

Jag läste din blogg varje dag från mitten av 2012 tills du slutade och har fortsatt följa dig sen dess! <3

lycka till!
Kram!

Svar: Bästa du! :D <3
MOA MURDERESS

#2 - - Anonym:

Kommer du att lägga ut annat än bara vegan recept? Är vegan själv och har vart det sedan födeseln så jag har redan mina recept som jag håller mig till hihi? XD

#3 - - Anonym:

Kommer du att lägga ut annat än bara vegan recept? Är vegan själv och har vart det sedan födeseln så jag har redan mina recept som jag håller mig till hihi? XD

Svar: Jag kommer tyvärr inte blogga om mitt liv så som jag gjorde innan då jag har YouTube till det :) Så här kommer jag tipsa om recept och produkter jag gillar! T.ex. smink, hårprodukter, städprodukter osv. Samt när det kommer ut vegan-nyheter!
MOA MURDERESS

#4 - - Mlie:

Kul att du börjar blogga igen! Läste din blogg under ganska många år, så det här blir ju hur bra som helst. Jag vill ge ett snabbt tips: att stänga av mobilversionen för bloggen. Personligen tycker jag att den vanliga skrivbordsversionen är tusen gånger bättre än mobilversionen, men det är ju bara min åsikt =) Hursomhelst - ser fram emot recepten!

Svar: Tack för tipset! <3
MOA MURDERESS

#5 - - Anonym:

Wow

#6 - - Anonym:

Wow

#7 - - Anonym:

Wow

#8 - - Anonym:

Wow

#9 - - Bunny Therése:

Guuu' kommer ihåg alla dina headers! Var alltid SÅÅ avundsjuk på hur grym du var! Ska bli kul att läsa din vego-blogg!!! :D

#10 - - towe:

Så kul att du är tillbaka! Och med en vegoblogg <3

#11 - - Isabella Lilja:

Länkbyte? <3

#12 - - Anonym:

Hej Moa dina videos är så bra att man inte kan sluta kolla de är sjukt bra och jag gillar det du gör . Du är så sjukt duktig på att säga ifrån om göra videos på det att du vågar ger igen att folk är så dumma och busringer dig hela tiden blockera deras nummer . ❤️❤️

#13 - - Anonym:

Jag hade också blivit sjukt förbannad om jag hade gjort video då hade jag också sagt i från . Det är bra ide att göra sån video så folk lär sig att inte ringa dig .

#14 - - Anonym:

Jag hade också blivit sjukt förbannad om jag hade gjort video då hade jag också sagt i från . Det är bra ide att göra sån video så folk lär sig att inte ringa dig .

#15 - - Emiza:

kul att du är tillbaka.

Svar: Roligt att du tycker det!
MOA MURDERESS

#16 - - Anonym:

Hej moa jag älskar dig så fin person

Svar: Tack fina du!
MOA MURDERESS

#17 - - Isabelle :

Men hur härligt att du börjat blogga igen?? Följt dig sedan början av 2013, vilket är sjukt lång tid om man tänker efter hahaha.. Du är ju den första bloggaren som jag faktiskt började att följa regelbundet.

Svar: Åh vad kul att höra!
MOA MURDERESS

#18 - - Fanny:

Åh, gud så roligt att du börjat blogga igen!
Läste din blogg när du började och sedan slutade jag läsa bloggar men sista året innan du slutade.
En fråga, jag gick tillbaka för nostalgi ett par år och såg att alla bilder är tomma :( Är det något som är enkelt att fixa? Hade varit så kul att se dina gamla bilder (vissa inlägg makes no sense utan dem hehe) <3 kram

#19 - - Fanny:

Åh, gud så roligt att du börjat blogga igen!
Läste din blogg när du började och sedan slutade jag läsa bloggar men sista året innan du slutade.
En fråga, jag gick tillbaka för nostalgi ett par år och såg att alla bilder är tomma :( Är det något som är enkelt att fixa? Hade varit så kul att se dina gamla bilder (vissa inlägg makes no sense utan dem hehe) <3 kram

Svar: Vad kul att du tycker det! :D
Tyvärr så har de bilderna försvunnit när jag flyttade min blogg från en annan portal för många år sedan :/ Vilket suger! För jag har själv försökt att gå tillbaka för att kolla men många bilder fungerar inte :(
MOA MURDERESS

#20 - - Torbjörn:

Gillar din stil och ditt sätt att vara Moa, skulle vilja vara vegan men har inte kommit dit riktigt än, stå på dig du behövs som förebild.
Tuben

Till top