VLOGGELIVLOGG!

För er som har missat så har jag börjat uppdatera lite mer på min svenska kanal! Ni vet nog förmodligen att jag under en lång tid har velat radera den kanalen och aldrig mer göra svenska videor, haha. Men jag hade faktiskt tänkt att ge det en chans. Men jag kommer som sagt fortfarande lägga ner mest tid på min engelska kanal då det är den jag tycker är roligast att jobba med ♥

 
 
#1 - - Lovsia Jansson:

Hej! Sjukt fin du är. Älskar när du har blivit så aktiv på bloggen! Kolla gärna in vår blogg

nouw.com/ankisar

#2 - - Matilda:

Åh lök är så sjukt gott!

#3 - - Clara:

Älskar dina videos! :)

#4 - - Viktoria:

Kan du göra fler 'en dag i mitt liv' vloggar? På svenska eller engelska spelar ingen roll.

#5 - - Anonym:

Så dryg video du är fett jävla dryg!!!

Svar: Kan du säga mig vad som är så himla drygt med den här videon om jag får fråga? Att jag äntligen är glad igen, ler genom hela videon och umgås med awesome människor? :D Haha herregud, väx upp människa
MOA MURDERESS

#6 - - Viktoria:

^ Din kommentar är dryg.

Svar: indeed hahaahah!
MOA MURDERESS

#7 - - L:

jag undrar hur du ser på det här med tatueringar eftersom du är vegan? fick höra idag att mycket tatueringsfärg faktiskt innehåller allt från ben från slaktade kor till glycerine och gelatin o: hade ingen aning själv om det här men läste det precis i ett forum.

Svar: Jag har precis också ganska nyss fått lära mig det :/ Dock har jag för mig att sjukt många tatueringsstudior i Sverige använder vegansk färg och att det inte är lika vanligt i sverige att de innehåller produkter från djur. Men som sagt, jag har inte läst på så mycket om det än! :)
MOA MURDERESS

#8 - - Emelie:

Härlig video! :D

Svar: tack du! :D
MOA MURDERESS

#9 - - Bea:

Så drygt med dryga anonyma kommentarer, JAG blir fan ledsen av att läsa dem. Du verkar vara allt annat än dryg.

Svar: Eller hur! Dryga människor gillar jag inte.
MOA MURDERESS

#10 - - a n n i k a:

Jag shippar dig och Vlad haha! Ni skulle passa så bra ihop :D

Svar: hahah tack du! But we are just friends :D
MOA MURDERESS

#11 - - Ella:

Jag har en fråga till dig. Jag och min syster har börjat kolla på The Walking dead,och Daryl är ju din favorit karaktär. Men vad tycker du om hans bror Merle? Själv tycker jag att han är rasistisk,i alla fall i första avsnitten man får träffa honom. Älskar dig ♥

#12 - - S:

åååh vad du är härlig!! Du är verkligen en sån tjej jag hade kunnat umgås med, du är otroligt lik mig i sättet, men 'bättre' på alla sätt haha :) Jag har mått dåligt väldigt länge och isolerat mig från allt och alla, plus att jag har en dysfunktionell familj (kan man säga så ens? haha) så jag har varit väldigt ensam, hela livet egentligen, nu har jag min pojkvän och hund, och en handfull "randoms" till vänner (brutalt men sant). Men du känns som en sån jag hade kunnat ha så sjukt roligt med och lärt mig leva med (faan vad creepy jag låter :p) alltså umgås och ha kul helt enkelt :P Men du är liksom en känd bloggare/youtuber med hundratusentals tjejer/killar som vill bli din vän så jag fattar hur blek min kommentar blir haha :)
Anyway, du är så himla skön och äkta, rätt igenom dig själv liksom! Keep it up!
Kram :)

#13 - - Anonym:

Jag ÄLSKAR dina vlogar snälla gör mera om du vill!

Till top