Galen katt!

 
För ett tag sedan när Gustav hade opererat klon igen så såg de som jobbar på Kattbox.se i en av mina vloggar att Gustav var sjuk. Så då skickade dom hem en kattbox som han fick öppna! Snacka om att kissen blev glad! Jag försökte flera gånger ta kort på lådan med sakerna i men blev alltid avbruten för att han snodde allt, haha! Nya favoritleksaker har han fått också! Och godiset var ju såklart en höjdare, haha ♥
 
 
#1 - - Anonym:

Gud vad gullig!!😊😀☺

#2 - - Sara (VÄRLDENS STÖRSTA TVD&SPN):

Men åh! SÅ SÖT :D <3

#3 - - a n n i k a:

Så söt :D

#4 - - Anonym:

Det är någon spec med rödakatter 😍😍

#5 - - Anonym:

Det är någon spec med rödakatter 😍😍

#6 - - Veronica Möller:

Så söt katt! :)

#7 - - HEDAN:

Åhh, han är så sööt. Tycker ärligt talat att det blev finare bilder än vad det antagligen hade blivit utan honom! ^^

#8 - - Matilda:

Åh vad söt! ^^

#9 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Men gud s himla GOSIGT :D

#10 - - Anna:

Haha, åh <3

#11 - - Kattbox - My & Niklas:

Så kul att han blev glad, hoppas han mår bättre. Väldigt söta bilder på Gustav! :)

#12 - - Jinx:

Åhhhhh sååå gosig :D

#13 - - Anonym:

Hej
Det skulle vara så roligt om du gjorde en video när du inte har piecering i ansiktet och kläder som inte svarta rolig video ?
Jag led av ångest mådde så dåligt klädd i svart allt till och med hår fick hjälp av psykolog ändra nu svarta kläder slängda och ljusbrunt hår och min ångest har ej mer
Vet inte om det kan hjälpa dig
Men göra saker som man inte tror man vill göra eller skulle ha gjort gör det

#14 - - Sophie:

Hej
Tipsa om youtube Christine kobzeff som är vegan och tipsar om vegan smink och hud produkter
Följ henne och dig
Kramar

#15 - - Anonym:

OMG ring ambulans jag tror jag har fått en sötchock😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

#16 - - Anonym:

OMG ring ambulans jag tror jag har fått en sötchock😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

#17 - - Anonym:

OMG ring ambulans jag tror jag har fått en sötchock😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

#18 - - Anonym:

OMG ring ambulans jag tror jag har fått en sötchock😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

#19 - - Anonym:

OMG ring ambulans jag tror jag har fått en sötchock😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

#20 - - Anonym:

OMG ring ambulans jag tror jag har fått en sötchock😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

#21 - - Anonym:

OMG ring ambulans jag tror jag har fått en sötchock😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

#22 - - Anonym:

OMG ring ambulans jag tror jag har fått en sötchock😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

#23 - - Anonym:

OMG ring ambulans jag tror jag har fått en sötchock😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

#24 - - Anonym:

OMG ring ambulans jag tror jag har fått en sötchock😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

#25 - - Anonym:

OMG ring ambulans jag tror jag har fått en sötchock😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

#26 - - Emelie:

Vilken sötnos!

#27 - - Sanna:

Va kul! Vill också ha en katt! :D

Han är sååå söt!! <33

#28 - - c;:

Jag har också en katt som heter Gustav nu!

#29 - - Anonym:

😍😍😍😍!! Skulle vara kul om du uppdaterade lite mer på din blogg för jag älskar att läsa den!💗

#30 - - Anonym:

😍😍😍😍!! Skulle vara kul om du uppdaterade lite mer på din blogg för jag älskar att läsa den!💗

#31 - - Bina:

Men, han är ju alldeles otroligt söt! :D Jag älskar röda katter. Jag har tre katter själv, dock ingen röd än, men snart så, haha. :) Fint att se att han verkar må massa bättre nu! Kram! <3

#32 - - Annika:

Gud va ful katt!Hoppas den och du dör! Ni är ej värda att leva tom!!!!!

#33 - - Rebecca:

så söt! :D

#34 - - Annika:

Fhul due!Gå o dö!!!!din familj ska inte leva!

#35 - - Anonym:

Ser ju typ ut som att han svävar på rygg i luften på sista bilden???????

#36 - - R X B I N :

Älskar katter!! *_*

#37 - - Annsoh:

Jätte fina bilder! :)

#38 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

omg vad söt

#39 - - Svart-Stina:

Haha, såna är dom :) Själv har jag fyra katter så får se en del galenskaper... Den minsta blir alldeles till sig av stiftpennor, blir helt vild i blicken och börjar fara runt som en raket :)

#40 - - Ofilia7:

NEMEN ÅÅ 😂❤️ Gullet 🤗

#41 - - Ylva Hägerström:

Såååå sööt 😍😍😍

#42 - - Ylva Hägerström:

Såååå sööt 😍😍😍

#43 - - anonym:

så himla söt katt <3

#44 - - Em:

Sötnos. :)

#45 - - Anonym:

Så sött

#46 - - Benjiiii :

Shit vad nice o söt katt. Har två , katter har personlighet. Du är förresten sjukt söt! Modig också i din kanal berättar öppet om allt. Skills där. Vegan for Life

//Bonjour

#47 - - Benjiiii :

Shit vad nice o söt katt. Har två , katter har personlighet. Du är förresten sjukt söt! Modig också i din kanal berättar öppet om allt. Skills där. Vegan for Life

//Bonjour

#48 - - Benjiiii :

Shit vad nice o söt katt. Har två , katter har personlighet. Du är förresten sjukt söt! Modig också i din kanal berättar öppet om allt. Skills där. Vegan for Life

//Bonjour

#49 - - Benjiiii :

Shit vad nice o söt katt. Har två , katter har personlighet. Du är förresten sjukt söt! Modig också i din kanal berättar öppet om allt. Skills där. Vegan for Life

//Bonjour

Till top