COOKIES!

Åååh, det är så synd att bakverk alltid äts upp så fort! Är så jäkla sugen på chocolate chip cookies just nu! För er som kanske har missat så gjorde jag en video på 4 olika sötsaker bl.a. dessa donuts och kakor! Klicka HÄR för att komma till videon ♥
 
För övrigt ska jag också testa att göra chokladmousse på avokado. Är det någon av er som har testat det? Har sett att det är sjukt populärt bland veganer!
 
 
#1 - - isabell:

Men åh, gjorde faktiskt dina chocolate chip cookies igår och det var verkligen gott! Jag är vegetarian i en familj som äter kött, men jag försöker iallafall att tillaga veganskt 2-3 gånger i veckan! Ska helt klart testa fler av recepten här på bloggen, kram!

#2 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

mumms

#3 - - Anonym:

Gjorde en gång chokladmousse på avokado, det blev suuuuupergott men ganska mättande så gör inte en för stor sats :)

#4 - - Rianna:

Avocado-chokladmousse är jättegott! Det är även svingott att göra chokladmousse/pudding på silkestofu! Hett tips!

#5 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

Åh har viljat prova chokladmousse på avokado hur länge som helst nu! Skriv gärna vad du tycker efter du har provat :D

#6 - - HEDAN:

På avocado? Gillar inte avocado, men chokladmousse är awesome! Hoppas att det är gott!!

#7 - - Jasse:

:D Undrar när du färgar ditt hår i ombré eller ja på salong :P Ska man isåfall börja med den ljusa eller mörka? :D Vilken av färgerna färgade ni först? Hur ska man tvätta för att inte färgerna ska "blöda"? Tänkte ha Ultra Violet högst upp sedan Shocking blue :P Love ya! <3 Kramis <3 Märkte precis hur grym du har blivit på Youtube sen dina första/tidigare videos, har varit med sedan början :D Känns om du känner dig säkrare med engelskan :D Så glad att det går så bra för dig <3

#8 - - Bambi:

Min morbror är vegan så en gång bjöd han mig på chokladmousse gjord på avokado. Det var riktigt gott faktiskt.

#9 - - julia persson:

gott!

#10 - - Kalk:

Yes, jag har provat göra det men jag gillar det inte sådär jättemycket, det kanske bara var jag som hade komplicerat till det? Eller så smakade avokadon äckligt?
Dock älskar jag kikärtsmaränger. Liksom att en kan laga mat på kikärter och sen spara spadet för att göra maränger, hur bäst är inte det? Ah älskar att vara vegan <3

#11 - - Johanna:

Åh avocadochokladmousse är ett av mina standardmellanmål! Men de flesta recept är så komplicerade tycker jag, brukar bara mixa en halv avocado, en banan och några skedar kakao och det blir hur gott som helst (förutsatt att man gillar banan kanske...)De andra varianterna de finns recept på kanske blir mer traditionellt mousseliknande och som en efterrätt, men tycker mitt "recept" blir lagom sött o är så enkelt

#12 - - Tindra:

Gjorde chokladpudding på avokado några gånger. Första gången var det riktigt riktigt gott och smakade som en fruktig chokladpudding men andra gången smakade det nästan bara avokado och jag avskyr avokado i sig. Vet inte vad som hände andra gång då jag följde receptet jättenoga. Sen dess har jag inte vågat göra det igen hahah... Mixade nog för dåligt...

#13 - - Anonym:

Har lyckats och misslyckats med det. Första gångerna super gott!! Så är helt klart värt minst ett försök <3

#14 - - Matilda :

Åh så gott det ser ut!

Till top