MOT LONDON!

Herregud vad fullt upp jag har haft den här veckan! Har ju som sagt flyttat och imorgon drar jag till London för att sända live på röda mattan på galapremiären av The Conjuring 2! Följ WBPicturesSE på Snapchat så kommer ni få se uppdatering från mig! Jag åker tidigt, tidigt imorgon. Har haft ont i magen hela dagen idag för att jag är så nervös inför flygresan. Att ha fobi för att flyga är inte kul. Kommer ta några shot tequila innan jag åker, hehe. Men det ska bli så kul att få komma tillbaka till London igen! Har verkligen saknat staden ♥ Jag kommer hem igen på Söndag.

 
#1 - - Anonym:

Min syster fyller år idah :)

#2 - - Roxxie:

Ha så kul på resan!! :D

#3 - - Matilda:

Åh vad kul! ^^

#4 - - Louie:

Lycka till!

#5 - - Anonym:

Drick kamomillte eller pepparmyntste så lugnar det dig
Varför måste alla ta sprit för lugna ner sig fattar inte

#6 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag tar alltid ett glas whisky för att lugna mig, om jag så flyger klockan 7 på morgonen. Det eller valium eller båda är det enda som fungerar.

#7 - - Anonym:

Trevlig resa! Finaste Moa❤️

#8 - - Anonym:

Trevlig resa! Finaste Moa❤️

#9 - - Matilda :

Ha det så kul och lycka till! :)

#10 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

Ha så trevligt!

#11 - - R X B I N :

Lila hår passar dig hur bra som helst!

#12 - - Ida Hedlund:

Åh hoppas flygresan gick bra då jag vet om din rädsla, och hoppas ditt lilla uppdrag går galant!!
Kram

#13 - - HEDAN:

Gick det bra med flygresan? Hoppas det, din stackare! Men kul ändå med London, och så coolt det låter med röda mattan-grejen!

#14 - - Wilma:

Gud vad kul att du filmade för oss att se också! <3

Hur går det med webshopen?

#15 - - Crina roman:

Lycka till Moa!!😘

#16 - - Wilma:

OOPS! Min förra kommentar var på fel inlägg, sorry! :(

#17 - - Jonna Persson:

ha så kul!:)

#18 - - Jonna Persson:

ha så kul!:)

#19 - - Jenny:

Härligt att åka till London! Trevlig resa :)

#20 - - Ella:

Fyller år idag,16 Juni,grattis i förskott finaste Moa <33

#21 - - Anonym:

Hej moa snyggt lila hår men kan du testa att färga håret svart

#22 - - Karin:

Grattis på födelsedagen :D

#23 - - Anonym:

Grattis Moa<33

#24 - - Hilma Utanefternamn:

Hej Moa! Jag tänkte direkt på dig när jag såg den här videon! Dom provar veganska ostar! Most likely finns dom inte i Sverige.. Men kanske går att få tag på online eller nåt att ta med dig nästa gång du åker till England!
https://youtu.be/P39J8MxFJnA

#25 - - Hilma Utanefternamn:

Hej Moa! Jag tänkte direkt på dig när jag såg den här videon! Dom provar veganska ostar! Most likely finns dom inte i Sverige.. Men kanske går att få tag på online eller nåt att ta med dig nästa gång du åker till England!
https://youtu.be/P39J8MxFJnA

#26 - - Lina:

SNÄLLA Moa LÄS DETTA!! Som du säkert vet närmar sig Yulin (hundköttsfetivalen) med stormsteg och startar redan nästa vecka... Jag skulle bli SÅ tacksam om du skulle vilja dela en petition så att fler kan skriva på och bidra till att få stopp hemskheterna. Jag vet ju att du, precis som jag, bryr dig om att detta faktiskt sker. Så tänkte att du kanske skulle tycka att det var en bra grej att göra eftersom du har så många följare som kan skriva på. Här är länken till namninsamlingen:

http://www.yousignanimals.org/Chinese-dog-eating-festival-starts-in-7-DAYS-Please-take-action-now-1-t-7105

Ha det fint!

#27 - - Skywalkz.se:

Hai, ville bara påpeka att jag tycker du borde starta "Veckans blogg" igen. När jag var det fick jag inte bara en massa läsare men även en push att blogga mer och ta tag i bloggen mer seriöst. Sååå, way to go.. 👊

#28 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

gud vad kul vill också

#29 - - Jessie:

Vilka roliga nyheter. :D Jag har oxå haft fullt upp de senaste månaderna därför jag inte visat mig här på ett tag. Nu har det lugnat ner sig ett tag. :)

#30 - - Viktoria:

Vad tycker du om Brexit?

#31 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

har du slutat blogga?

#32 - - Sara (VÄRLDENS STÖRSTA TVD&SPN):

Åh, saknar din uppdatering här :(

#33 - - Emiza:

Saknar din blogg

#34 - - Ally :

Sorry, men varför har du kvar bloggen om du ändå inte uppdaterar den? Känns lite onödigt! Men det är ju bara min åsikt ;)

#35 - - Linn:

Snart bli inköpa peruker Moa så mycket som du färgar ditt hår kommer trilla av jag vet själv och mitt hår kom ej tillbaka förstörde hårbotten

#36 - - Lilja:

har du tagit Rosas kamera? det är bara jag som får göra det så du vet
/Lilja

#37 - - Anonym:

Hej. Som vilt som jag vet så har du inte gått ut med ditt efternamn. Men jag kollade nu jockibois nya video där han öppnar bröllopspresenterna och då säger han ditt efternamn. Jag kanske har missat att du har gått ut med det men jag ville bara att du skulle veta det. Älskar din blogg o dina yt kanaler :)

#38 - - JUNITJEJ:

Hoppas du har det bra i London!

#39 - - Sara (VÄRLDENS STÖRSTA TVD&SPN):

Åh... Saknar ditt uppdaterande här :(

#40 - - Oline:

Jag kanske är lite efter här nu men har jag missat att du har lagt ner bloggandet? Jag bara undrar och om det är någon som vet får ni jättegärna skriva. Tack på förhand!

#41 - - Linn:

Ha det toppen i London!

#42 - - Pia:

Hej Moa
Om du har problem med mycket spindlar och insekter finns många tips på nätet
Sen måste tips youtube Christine kobzeff vegansk som bor i Hawaii hon tipsar om smink och hudvård som är 100% vegansk och recept
Mycket i hudvård och smink idag trots är icke djurtestad innehåller animaliska
Så vegan produkter är 100% säker
Sen skulle aldrig mer köpa Ica basic varor och inte veganska chokladkakor som du säger Ica basic göra ofta i Polen jag såg finsk program där de kolland upp detta märket trots Ica inte finns i Finland men många svenskar det visande vara de som var vegansk inte vara vegansk de skrev inte på förpackning utan ljög för kunderna i Finland straffas företag som gör detta men så klart inte i Sverige så litar aldrig på Ica basic

#43 - - Jinx:

Hoppas du hade det bra i London och att du har en underbar sommar :)

#44 - - Anonym:

.

#45 - - sara:

Såg din video nyss.. ber så hemskt mycket om ursäkt och vet hur det känns.. men eftersom att du sa att man skulle krama dom man gillar skulle jag vilja ge dig en väldigt stor kram för älskar dina videos och det du gör!! hoppas det blir bättre <3

#46 - - Johanna:

vad kul!

#47 - - camilla:

Hej!
Har läst din blogg i massa ...
Detta kanske inte passa till här...

Men jag vet hur det känns att förlora någon nära eller pojkvän.
Så jag ville bara ge dig en kram och beklagar verkligen sorgen Moa! <3 <3 <<3

#48 - - Matilda:

Hej. Såg precis din senaste video och vill bara beklaga sorgen. Jag vet hur det känns, då nästan exakt samma sak hände mig för 8 månader sen. Det är bland det värsta man kan vara med om. Så många funderingar, så många känslor och så mycket smärta och sorg. Jag hoppas du tar dig kraften att sörja ordentligt och lyckas gå vidare. Själv så gör det för ont. För ont att ens tänka på, vilket har lett till att jag fortfarande vägrar tro att det ens är sant. I min värld så lever han fortfarande, för det tar för ont att inse sanningen.. Oändligt med styrkekramar till dig och lycka till med allt.

#49 - - Fia:

Hej Moa
Har inte din mamma och bror aspberger syndrom du sa det i en video
Min kompisar har aspberger syndrom ena hade körkort blev av med när visand hon hade aspberger och en som hade det redan och fick inte ta körkort för fara i trafiken om man har aspberger men hur kan din mamma och bror få ha det
De som har aspberger syndrom får inte ta körkort och de som har blivit av med detta för visst stora fara i trafiken
Men de som har epilepsi får ha körkort inte fara i trafiken fattar inget
Jävla svenska lagar

#50 - - Ylva Hägerström:

Wiiie vacker!! Har din blogg hetat ngt annat innan? :O
Anywayy laajk! Ha en super dag! <3

#51 - - Ylva Hägerström:

juste haha - ha de as sköjj på resan!! :D

#52 - - Sofia:

Hej!
Vilket hostel i London skulle du rekommendera för större grupper? :)

#53 - - Emma:

Svar på Fia:s kommentar.

Min pappa har Aspergers(+bipolär) och körkort.. kan det kanske vara så att vissa länsting tolkar lagen annorlunda och därmed har vissa körkort eller inte körkort felaktigt?

#54 - - ILYSM❤️:

Moa är bäst

#55 - - Hanna:

HEJJ JAG ÄLSKAR DIG VA KULL ATT DU SKA TILL LONDON VILL OCHSÅ DITT PUSS

#56 - - Hanna:

HEJJ JAG ÄLSKAR DIG VA KULL ATT DU SKA TILL LONDON VILL OCHSÅ DITT PUSS

#57 - - Hanna:

HEJJ JAG ÄLSKAR DIG VA KULL ATT DU SKA TILL LONDON VILL OCHSÅ DITT PUSS

#58 - - Hanna:

HEJJ JAG ÄLSKAR DIG VA KULL ATT DU SKA TILL LONDON VILL OCHSÅ DITT PUSS

#59 - - Anonym:

Du är min idol moa

#60 - - Lisette:

Hej
Din webshop tygväskorna vad är det för bomull är det ekologiskt bomull eller vad står inget ?

#61 - - Micha:

Heej

#62 - - Joline:

Såå fin bild!❤️

#63 - - Tapet:

Vad fint :)

#64 - - Margaux Dietz:

Lycka till Moa. Du klarar av dethär! Det vet jag!

#65 - - Emilia:

Hoppas du uppdaterar du har en intressant blogg, hittade den precis.


Vill ni som läser också resa? Varför inte gratis? Kolla min blogg:
http://nodepositfreespins.blogg.se/

#66 - - Ylva Hägerström:

Fan va coolt ! Lycka till ! 😁 Har du Snapchat? 😀🌺

#67 - - Ylva Hägerström:

Fan va coolt ! Lycka till ! 😁 Har du Snapchat? 😀🌺

Till top