I'm crying!

Asså jag finner inga ord till hur glad jag blev av den här videon som några i The Murderess Army har klippt ihop. När jag såg den här igår blev jag så glad att det kom en liten tår, haha! Alla ni som stöttar mig och finns här, ni betyder så himla mycket och jag är så taggad på att komma tillbaka till YouTube nu i Februari! 
 
 
#1 - - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

ALLTSÅ JAG DÖR VA GULLIGT :D

#2 - - Yohanna af Skovde:

Men vad fint!

#3 - - Moon:

Åhh jag önskar att jag kunde ha varit med i videon men jag har seriöst drunknat i läxor och familjeproblem! :(( Men du vet att the Murderess Army älskar dig så kämpa på Moa, du är verkligen BÄST!

#4 - - Elin:

Hej! Jag och Lucy är såå glada att du tyckte om den!
Vi älskar dig och jag hoppas att du kommer tillbaka med ett stor leende!
Puss puss,
Elin <3

#5 - - nejja:

fyfan vad underbart! jag hoppas att jag en dag kommer vara en inspiration till någon annan! :)

#6 - - Sofia:

meeen så gulligt!!

#7 - - Bokskåpet:

Åh, Såå fint!

#8 - - Skogsraah:

Men ååh, underbara människor det finns alltså! Det är det man alltid får se till att ha i minnet bland alla idioter <3 Superfint!

#9 - - HEDAN:

Aww så himla gullig idé! We're rooting for you!

#10 - - Anonym:

Längtar tills du börjar med youtube igen, älskar dig och dina videos

#11 - - // Johanna P:

Vi älskar dig Moa!

#12 - - Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete:

Åhhh såå gulligt!!!!<3

#13 - - Liv:

Tänkte passa på att berätta att DU inspirerade mig till att bli vegetarian och kämpa för djurens rättigheter, och DU har hjälpt mig ur en djup depression eftersom att jag också är bisexuell, och jag ville bara säga att jag älskar dig jättemycket, du betyder sjukt mycket för mig och många andra!!!!!😊

#14 - - Fanny - 21 årig morsa:

Åh så fint. Måste vara fantastiskt med så fina fans, bara för din skull. <3

#15 - - cookie:

Åhh så fin video! :)

#16 - - Nadja:

Åh vad sött :)

#17 - - Thelma:

OMG vad sööööt! Jag dör!

#18 - - Joline strömberg:

Hej, läs gärna min blogg! Jag skulle verkligen bli glad! Jag skriver om hamstrar, bakning, min anorexi och så gillar jag att fota också! Skulle verkligen bli super super glad! Jolineblogg.blogg.se

Till top