Ny design!

Nu äntligen har jag tagit mig tiden och gjort om lite i designen här på bloggen! Jag har ju trots allt ny hårfärg och bor ju inte i London längre. Så jag slängde ihop en ny header lite snabbt. Den här gången valde jag att köra på en svart bakgrund då jag inte hittade en färg som passade båda färgerna på mitt hår, haha! Men det känns ändå skönt att ha tillbaka en svart bakgrund! Det är ju som sagt mycket färg i mina bilder osv ♥
 
GAMLA DESIGNEN:
 
 
NYA DESIGNEN:
 
#1 - - Isabel:

Åhh vad roligt att du har ändrat om bloggen lite, blev helt chockad haha! Väldigt fin design på bloggen Moa :)

#2 - - Anonym:

Hej!
Vilken fin header och design du har gjort! Kul att se några utan de hårfärger du haft. Den du har nu är supersnygg också!
Roligt att du lägger upp veganrecept också, de är väldigt goda. Finns förstås mycket mycket mer i din blogg som jag tycker är bra, men det blir så långt att skriva allt ^_^
Summa summarum: Du är jättecool och inspirerande!

#3 - - Helene:

Jättefin header!! Färg är så snyggt!! :3

#4 - - HEDAN:

Nejmen shit så snyggt det blev! Härligt att du gjort lite förändring, älskart!

#5 - - a n n i k a:

Så snyggt!!

#6 - - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Love it :D Så snyggt!

#8 - - Yohanna af Skovde:

Blev jättefint! :)

#9 - - Elin:

Super snygg ju. Älskar ditt hår super nice. Är det svårt att tvätta när du har det så?

#10 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

blev sjukt snyggt!

#11 - - Emily ♡:

Jag gillar verkligen din nya bloggdesign. Du är duktig på att göra dem.

#12 - - Louie:

Väldigt fint!

#13 - - Joline strömberg:

Så fint!

#14 - - Är gamla designen fortfarande när man är inne på din blogg i telefon :):

Ida

#15 - - Kom igen Tammie:

Tänkte igår att jag ville se en ny header, fab!!! :)

#16 - - crina d:

snyggt!!!!

#17 - - Emiza:

så snyggt

#18 - - Lilly:

Svart?! Jag tycker den ser mörkgrå ut...

Till top