Egen receptbok!

 
Hur länge som helst har jag nu velat göra en egen receptbok. En bok där jag helt enkelt skriver in goda veganska recept. Varje gång jag har glömt bort hur man gör ett visst recept eller om jag har glömt vilka ingredienser som ska vara i, då måste jag alltid gå in på min blogg, in på mat-kategorin och sedan scrolla efter receptet. Vilket ibland tar väldigt lång tid. Jag delar som sagt med mig av alla mina favoritrecept här på bloggen!
 
Boken är från Lagerhaus men den är köpt för ca 2 år sedan så jag tror inte att den finns kvar. Jag fick den faktiskt av mamma då hon aldrig har använt den. Sån tur jag har! För den här boken är verkligen superfin! Så nu har jag min alldeles egna receptbok med mina favoritrecept! Och den ska fyllas på såklart! ♥
 
 
 
 
#1 - - Daniella 🌙:

jag vet att paperchase har liknande!

#2 - - Lola:

Din header 😍👌🏻💕

#3 - - Mathilda Schöfl:

Åh vilken smart ide! Och vad fint det blev :)

#4 - - Clara:

Åh, vilken bra idé! En sådan skulle jag också vilja göra. Jag brukar aldrig gå efter recept när jag lagar mat men jag kanske får börja göra det, så att jag också kan göra en fin bok. ^^

#5 - - Liv:

När jag läste rubriken först så trodde jag att du hade skrivit en egen kokbok. Alltså som du ska sälja, du förstår.
Så jag blev jätteglad och läste vidare, sedan insåg jag att det är inte en kokbok som jag kan köpa...😂

#6 - - Awesome_cow:

Du skulle ju kunna göra det till en hel bok sen sälja det?

#7 - - nejja:

åh great! vill också köpa en och göra roliga recept. mina kompisar frågar alltid vad jag har i min mat när jag gör middag, så att ha recept osv är ju toppen! så kan man kopiera och ge ut c:

#8 - - Elin:

Super smart ide med att göra en egen kokbok :D<3

#9 - - Johanna:

nice!

#10 - - Emelie Pahlin:

Vad smart idé, och kul :D

#11 - - Anonym:

Jag har en sådan!

#12 - - Anonym:

Jag har en sådan!

#13 - - Anonym:

Jag har en sådan!

#14 - - a n n i k a:

Vore hur kul som helst om du kunde lansera en helt egen vegansk recept bok i framtiden! :D

#15 - - Hanna:

Kul att du skrev detta!

#16 - - Chivas:

Fler inlägg tack!

#17 - - Kalk:

Såg dem idag på Mall of Scandinavias lagerhaus! Jättesmart and pretty cute!

#18 - - Josie:

Vad roligt med en egen receptbok!

#19 - - micca:

har också en som jag samlar recept i, synd att halva är fylld annars hade jag gjort som du och skrivit ut recepten från datorn. Skrivit för hand och det hade sett mer stilrent ut med dataskrift ^^

#20 - - Hanna:

Så himla bra!

#21 - - C:

Finns kvar på Lagerhaus.

#22 - - Amy♥:

Så bra ide! Önskar att jag var mindre kräsen när det gäller mat. Vill verkligen bli vegetarian!♥

#23 - - Lisa:

Minns du vad du använde för typsnitt? Var så väldigt fint!

Till top