Catfish Säsong 5 - Ikväll 19.00

I samarbete med MTV
 
Åååh! Är det någon mer än jag som brukar kolla på Catfish?? Jag tycker att de programmet är så himla bra! Vissa historier är verkligen sjuka. Folk som har pratat med varandra och har vart ihop i 10 år men aldrig har träffats, hur funkar det egentligen haha? Jag hade börjat fundera på om det verkligen är rätt person jag pratar med efter bara någon månad! Hur som helst, ikväll har i alla fall säsong 5 av Catfish premiär på MTV kl 19.00! Jag längtar! 
 

✘ Har förresten någon av er blivit catfishad någon gång

#1 - - Astrido:

Åååå jag älskar Catfish programmet!

#2 - - Eili:

Riktigt bra program! Har inte MTV men kollat nu via internet och första avsnittet är SÅ SPÄNNANDE. Samtidigt sjukt vad människor kan hitta på.

#3 - - Skogsraah:

Har tänkt börja titta på det! Verkar riktigt intressant!

#4 - - Emiza:

älskar programmet

#5 - - Yohanna af Skovde:

Vet ärligt talat inte vad catfish är så jag ska googla pronto!

#6 - - micca:

det är riktigt bra :D

#7 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

Aldrig sett, men många av mina vänner pratar gott om den serien :o

#8 - - Felicia:

Jag älskar den serien och följer den slaviskt! :D

#9 - - Ida:

Jag har sett catfish det är bra med jag kan bara inte fatta hur folk kan ljuga om att dom ät t.x ett kön dom inte är och ljuga om saker

#10 - - a n n i k a:

Jag träffade min kille på internet. Vi har inte träffats ännu och har varit tillsammans snart i 1½ år. Som tur finns det Skype! :)

#11 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

älskar den serien men tycker att filmen är mycket bättre.. Filmen är ju grunden till serien då den handlar om när Ned blir catfishad själv. Jag har träffat folk via nätet (både kompisar och lovelove) men aldrig blivit lurad :)

#12 - - Emelie:

Ja tyvärr har jag det var jävligt svårt då det visade sig vara en person som stod mig väldigt nära i många år :(

Till top