Min hårrutin!

I flera år har många velat att jag ska göra en hårrutins video där jag visar hur jag tvättar och tar hand om mitt hår. Så nu har jag äntligen tagit mig tiden och gjort en sån video! Det är många olika saker jag gör för att behålla färgen i mitt hår längre och för att det inte ska bli så slitet. Kolla på videon så vet ni hur jag gör ♥
 
 
 
#1 - - Lisa:

så himla bra video! Du är så jävla grymm!!

#2 - - Yohanna af Skovde:

Kul att se! :)

#3 - - HEDAN:

Åhh shit så bra, jag hade precis köpt just det torrshampoot (samma doft också, woho) och var lite osäker eftersom jag inte visste om det var veganskt, så nu blev jag glad! Kollade i ingredienserna, men jag visste ju inte ens vad hälften av ingredienserna var för något, haha.

#4 - - E L I N:

Gjorde faktiskt precis som i videon när jag duschade igår för att testa (dock med olaplex efter duschen utan att spola ur det då min frisör rekommenderade det för just mitt hår) och mitt hår är så otroligt mjukt idag! Har gått och känt på det hela dagen för att det är så mjukt haha! Var nog bra för mitt hår att inte ha shampoo överallt haha, har inte hört talas om att bara ha det i hårbottnen förut. :)

#5 - - Sanna:

Men satan vilket fint hår du har! Älskar när människor vågar dra till med lite udda färger! Jag saknar själv mitt turkosa hår, men det är inte aspoppis med sambon när jag pratar om att färga tillbaka, haha!

#6 - - E kompis :

Du är en sån jävla fitta. Du tror att du är något. Du hade kunnat få den bästa med E. men nej du sumpade det. Du är så jävla sämst. Lycka till med ditt äckliga liv din hora hahahahhahaha

#7 - - Sofie :

Hej!
Har en fråga som du kanske skulle kunna hjälpa mig med :)
Det är så att jag ska flytta till Paris om två månader men jag är lite orolig över att kunna få med mig alla mina kläder dit då vikten på bagaget inte är så mycket och jag kommer vara borta väldigt länge. Och att kunna åka hem och hämta mer kommer bli svårt med då jag har jobb där och kan inte åka hur som helst därifrån.
Tänkte du som bodde i London och själv va tvungen att packa en massa när du skulle flytta dit så är jag nyfiken på hur du gjorde :)

Kram!

#8 - - Hanna:

Älskar ditt hår!!

#9 - - Bambi:

Sjukt bra video. Funderar ju på att färga rött eller blått :P så kan verkligen vara bra att veta hur man liksom kan ta hand om sitt hår.

#10 - - Beatrice Jonsson:

Har aldrig fastnat för Youtube innan, men nu har jag börjat kolla igenom dina gamla videos and I love them! Speciellt videon när du och din kompis åkte till London och exakt allt gick fel, haha. Du verkar vara en grymt härlig person :)

#11 - - Blomman:

Hur kommer du på alla idéer om vilka färger du ska ha? Du lyckas varje gång med att matcha färgerna!

#12 - - Roxxie:

Oh, alltid velat ha splitdye :D Nu när man fått lite tips från dig så kanske man ska göra det :D

#13 - - Jessies Vardag - träning, stil, mammaliv -:

Kul med en hårvideo! Färgerna är ju verkligen så himla snygga :)

#14 - - disneybaby:

hej fina moa älskar dina videos och allt möjligt du gör har en liten önskan kan du snälla följa mig skulle jag bli super glad som in i

-snälla-

-puss puss-

Till top