Fullbokad kul dag!

Åååh den här dagen ska bli så himla kul! Jag har så mycket roligt uppbokat idag! Först ska jag in till stan för att gå på en audition! Jag får tyvärr inte berätta vad det är till för eller varför jag gör det. Men om det går bra får jag förhoppningsvis berätta mer om det! Ååh vad jag hoppas att det går bra! När jag blir nervös så fuckar jag typ upp allt... haha. Men det ska nog gå bra ändå! Jag kan ju inte göra bättre än mitt bästa.
 
Efter det så har United Screens ett evet för sina partners! Då ska jag mingla som en galning, haha! Fast jag är sämst på att mingla... Kan ni inte skriva lite ämnen man typ kan prata om med någon man inte känner? Är så himla dålig på att prata med folk jag inte känner.
 
 
#1 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Det kan vara svårt att prata med människor man inte känner... Men det klassiska är ju vädret haha och nu finns det ju verkligen väder att prata om med tanke på att det snöat överallt i april. :P Kanske prata lite om de har något planerat i helgen. Jag brukar faktiskt också berätta att jag är nervös, då brukar de flesta hjälpa till så det blir bättre. :) Lycka till! Kram

#2 - - Simba:

Hmm...typ ta inte politik,men typ vem tror ni vinner i Eurovision,typ såna ämnen.

#3 - - Bea:

Tänkte säga att man kan prata om vädret, men det passar nog bäst med pensionärerna i butiken där jag jobbar :-P Prata om gemensamma intressen, typ Youtube och att spela in videos?

#4 - - Anonym:

Många där delar ju samma intresse - sociala medier! Berätta om dina framtidsplaner för din youtubekanal, lyssna på andras framtidsplaner. Jag är också extremt dålig på att prata med folk jag ej känner så jag brukar fråga saker så slipper jag prata om mig själv, haha! X)

#5 - - Jessies Vardag - träning, stil, mammaliv -:

Lycka till idag! :D Gällande mingelämnen så... eh... är jag sämst på att komma med råd för jag är så jävla awkward själv bland okända xD Lyckas seriöst alltid säga något skevt och så blir det bara askonstigt..

#6 - - Anonym:

Saker man bör inte prata om med främlingar är kärlek, pengar och politik. Om man inte känner dem så vet man inte hur det reagerar. Tips på saker kan vara om det nu har exempel en youtube kanal om det har någon framtids plan för exempel denna youtube eller blogg :) eller fråga om det gillar någon speciell musik eller tv serie. Ni gillar walking dead och det kanske någon mer gör :) fråga om vad det gör på fritiden vid sidan om jobb:) om personen är trevlig brukar det ofta flytta på av sig själv, lycka till!!

#7 - - Moa:

åh va kul, lycka till!

#8 - - Andreas:

Härligt! Hoppas allt går bra:)

#9 - - Eawysims:

Om du känner igen de sen tidigare så kan du ju ge de någon komplimang över något bra de gör, och kanske fråga om tips? Om du sett att de gillar något speciellt så kan ni ju även prata om det. Känner du inte de överhuvudtaget så kan du ju be de berätta lite om sig själva, typ vad de gör på sin youtubekanal och deras intressen.

Kanske lite sen kommentar, vet inte när eventet var men det kanske hjälper i framtiden. Hoppas i alla fall att det går/gick bra!

#10 - - Skogsraah ☾:

Låter superkul! :D

#11 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

Lycka till! Tyvärr är jag världens sämsta på att mingla själv så kan tyvärr inte tipsa om ämnen, men hoppas du får kul på eventet! :D

#12 - - Emelie:

Jag tycker det är kul att säga helknasiga eller olämpliga grejer under mingel bara för att se folks reaktioner, haha!

#13 - - Aramia Östman:

Lycka till på din audition :-)

#14 - - isabell:

Synd att jag inte kunde komma! :/

#15 - - HEDAN:

Du kan ju fråga vad dom har för färg på deras tandborstar, hehe (¬‿¬)

#16 - - Emelie:

Roligt att du har en bra dag! Hoppas det gick bra på audition du gjorde!

Till top