#1 - - Denise :

Gör det om du vill. Tycker det skulle va jätte kul

#2 - - Denise :

Gör det om du vill. Tycker det skulle va jätte kul

#3 - - Denise :

Gör det om du vill. Tycker det skulle va jätte kul

#4 - - Ella:

Jag vill att du ska ha en poddcast!<33
Jag har inte en egen mail,men jag kanske kan ge förslag här?<33
De skulle vara kul att få veta mer och vegetarianeriet,för jag är själv vegetarian och tycker det är bra att få veta saker,eller typ hur det är i London eller något sånt :D <33

#5 - - Denise :

Råka trycka för många gånger

#6 - - crina d:

jaaa det kommer bli kul

#7 - - Anonym:

gör det!!

#8 - - Petra:

Ja för fan, kör hårt

#9 - - Sofia:

hade varit roligt!!

#10 - - Elin:

Kör hårt! Om det är något du vill göra, go for it och se om det leder till något! Jag skulle i alla fall ge podcasten en chans! :)

#11 - - annika:

Tror du skulle göra det jättebra! Skulle absolut lyssna :)

#12 - - Amanda.J.:

Ja jag tycker värkligen du ska starta en. Och jag tycker du ska ta upp mens och tips till mens värk. ❤️

#13 - - The readerrrrr :3:

YES, DO IT! Brukar gilla podcasts som är lite längre, över 30 min typ :)
Ämnet spelar absolut ingen roll, snacka om londonlivet, livet i allmänhet, roliga minnen, som sagt allt funkar!
Du har en awesome YT kanal och blogg ~ :3

#14 - - Anonym:

Jaa! Gör det, jag skulle lyssna hela tiden :)

#15 - - eerika:

Ja gör så om du vill! 😃 Runt 30 minuter och med vilket ämne som helst, tror det kommer bli jättebra 😄

#16 - - Jenny:

Jag tycker det låter som en bra idé. Men jag skulle vilja ge lite konstruktiv kritik eftersom det endast skulle handla om din röst. I videor upprepar du ofta saker och ibland även tre och fyra gånger. Du har ett bra tema för podcasten och en bra röst. Det skulle kunna bli ett bra flow att lyssna på om allt bara sas en gång. Kör hårt!

#17 - - Anonym:

Jaa vad roligt

#18 - - Anonym:

Vegan tema och ja ha pod^^

#19 - - Anonym:

Vegan tema och ja ha pod^^

#20 - - Emma:

Skulle vara jätteroligt! 30 minuter per avsnitt räcker, tycker att det blir lite segt att lyssna på poddar som är över 30 min långa.

Började följa din blogg för ca 2 veckorsedan och jag är verkligen fast, tycker att du är asball!

Appropå podden, vad krävs för att du skall kunna ladda upp den på podcaster? Iphone-appen.
Det är så käckt att ha sina favoritpoddar samlade där :D

#21 - - Hedan:

JA. DO IT.

Jag vill gjärna höra lite tips om vegetarisk och vegansk mat, och lyssna på när andras problem (kankse mina också) "löser sig", hihi.
" ~Jag tycker det är jättekul att lyssna på probleeem~" - Björn Gustavsson.
Näh, men seriöst, jag tycker om att lyssna på problem av nån konstig anledning, så detta blir säkert skitskitskitbra. Kör på, du!

#22 - - Josefin:

Det låter bra! :-)

#23 - - Anonym:

Det skulle vara jätteroligt, är säker på att jag skulle älska din podd! Prata gärna om veganism och london!! :D

#24 - - Linn:

det vore kul om du kunde börja med pod cast,men du avgör det själv.

Förresten vilket program redigerar du videosar på? har själv försökt med imove,men det går inte på min samsung datorn. Jag har en Youtube kanal också så skulle vara tacksam för råd osv :)

#25 - - m:

Snälla ladda inte upp dom via youtube utan kör itunes istället. Youtubevideos kan man ju varken göra annat på mobilen eller låta den slockna. Blir jättejobbigt att lyssna då.

#26 - - Fumi:

Yes det vore fett :)

#27 - - jag:

Ja gör det

#28 - - Anna:

Vad kul att du bor i London! Men jag har en fråga, vad menar du med att du har ett rum? Har du en lägenhet eller är det ett rum nånstans i någons hem man hyr? Vill du förklara det? ;)

#29 - - Alice:

Jag hade lyssnat :)

#30 - - BasquaseLepAmburoElambJourne:

Kluczem problemów macierzy http://elizabethsloans.co.uk/teoria-raid-6/ - RAID 6 są grupy dysków o dodatkowej głowie w sterowniku, które chronią dane z dodatkowymi bitami, dzięki czemu utrata 1 lub 2 dysków nie niszczy informacji (mówimy tu tylko o poziomie raid 5 i 6). Dodatkowe bity – parzystość – umożliwiają odtworzenie utraconych danych poprzez odczytywanie wszystkich możliwości z różnych dysków i uwiecznienie na dysku zastępczym.

Kłopot z RAID 5 liczy na tym, że monety mają błędy odczytu. Napędy SATA są powszechnie określane z błędem odczytu błędów (URE) wynoszącym 10 ^ 14. Co świadczy, że raz na 200 000 000 sektorów dysk nie będzie mógł odczytać sektora.

#31 - - AntonElimb:

Montessori bed Montessori beds

Till top