Merchandise

Jag behöver lite hjälp med en sak. Jag har ju tidigare sagt att jag vill starta en shop där jag säljer merchandise produkter. Jag har under denna veckan suttit och designat lite tryck, eller ja, försökt i alla fall. Nu har jag dock fastnat på en sak och behöver eran hjälp.

Så jag tänkte fråga er: Vad är det första du tänker på när du hör mitt namn, Moa Murderess? Det kan vara t.ex. blått hår, mjölpåse, YouTube eller liknande. Vad är det allra första som ploppar upp i huvudet när ni hör mitt namn? Skulle vara superbra om så många som helst kunde svara ♥
 
 
#1 - - Sandra:

Blått hår! hehe

#2 - - Anonym:

blod tänker jag på.

#3 - - Michi:

Mycket nitar :D

#4 - - Thursday:

Blått, blått & blått!

#5 - - Andrea :

Zombies!

#6 - - Anonym:

Jag tänker direkt på ditt blåa hår

#7 - - Dixi Wonderland:

Färgen rosa är de första jag får upp :P

#8 - - Anonym:

Dig själv

#9 - - jennie:

nitar, söt-läskiga saker typ skallar, rosetter, tatueringar, piercings.. och håret dårå heh

#10 - - Amelie:

Cool, färgstarka saker och engelska (tycker du är sjukt bra på engelska och lär mig jättemycket utav dig, därför tänker jag på det)

#11 - - Johanne:

blått hår och din stil tror jag!!

#12 - - Ellie:

jag försökte tänka på det och kom fram till när nån säger ditt namn tänker jag :Hon är grym!♥

#13 - - Hanna :3:

Blått hår x3 Eller ditt skratt.... Lite svårt att ha på en tröja! :'D Och OF COURSE dina knäppa miner. hahahahaha

#14 - - nejja:

typ att vara sig själv. "be your one kind of crazy" eller nått :p

#15 - - Marie:

Färgglatt hår, nitar, skelett/dödskallar och piercingar :)

#16 - - Natta:

En tjej med alternativt mode som inte bryr sig om vad andra tänker o tycker om henne!

#17 - - Anonym:

En blå zombiegris av någon anledning, haha xD

#18 - - Sanna:

En blå zombiegris av någon anledning, haha xD

#19 - - Charlotte♥:

Blogg och youtube!♥

#20 - - anonym:

Tänker konstigt nog på ditt röda hår :)

#21 - - TotallyMe:

Fladdermöss och mycket färg! <3

#22 - - a n n i k a:

Zombies! xD

#23 - - Xina:

Cupcakes, nitar, grisar, självsäkerhet, HBTQ

#24 - - Karin:

Det första jag tänker på är att din humor är densamma som min ^^

#25 - - Erica:

Färgen blå! Men sen även grisar, dödskallar, zombies, nitar och snälla ord :)

#26 - - Martina Viklund:

Snygg är det första jag tänker på när jag hör ditt namn haha! :D

#27 - - Ylva:

Självförtroende och pepp är det första jag får upp :)

#28 - - Anonym:

Grisar!!

#29 - - Katten:

Jag tänker på alternativa saker, döskallar, färgglada hårfärger, zombies, tycker att du ska fokusera på dig själv, ta saker som du tycker är snyggt, för det är ju dig vi gillar och vi gillar dig b.la för de coola sakerna du gillar. Hoppas på inspirations-musorna kommer till dig! <3

#30 - - Anonym:

Blå och smågrisar! :D

#31 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

grisar och zombies tänker jag på!

#32 - - Anonym:

Mördare, inget illa menat, tänker mest på murderess för det är liksom namnet efter moa

#33 - - Denise :

Zombiegrisar

#34 - - Daniella 🌙:

Jag tänker på emochan av någon anledning, att du var kändis där. Och på emocore, antar jag?

#35 - - Fanny:

Färgstark men ändå hård i stilen<3

#36 - - Anonym:

Blått hår

#37 - - Elin:

Det första jag tänkte på var faktiskt typsnittet "Double feature", som du ju har i ditt video-outro haha! Efter det tänkte jag på typ, grisar :)

#38 - - Anonym:

Piercings

#39 - - Moa:

Piercings, färgglatt, zombies o fladdermöss, din typ klädstil t.ex. Kjol lite kawai aktigt och pandor🦄🐼❤️

#40 - - Moa:

Nitar och galna hårfärger!

#41 - - Moa:

Nitar och galna hårfärger!

#42 - - Anonym:

Loggan du har på din blogg! (:

#43 - - Halloween:

Grisar & Cupcakes 🤘🏼

#44 - - Halloween:

Grisar & Cupcakes 🤘🏼

#45 - - crina d:

zombie

#46 - - Anonym:

Det är nog youtube ^-^

#47 - - Nadine:

piercings och ASCOOLA KLÄDER :D

#48 - - Sahara:

GUSTAV!
Gud vad coolt om du gjorde en T-shirt med thug life- Gustav hahha skulle så köpa den xD

#49 - - Anonym:

Mjöl, glad, kreativ och färg

#50 - - Sandra:

Mördare :D

#51 - - Anonym:

Och zombies

#52 - - Anonym:

Jag tänker direkt på färgglada färger o positiva saker!

#53 - - Norea:

vetemjöl och queen of fucking allt♥

#54 - - j:

Jag tänker på svart spets om det ska vara en sak, annars tänker jag ju på ditt helluuu i början av dina videos :)

#55 - - Anonym:

Massa blåhårade tecknade scene/emo-inspirerade mangabrudar med camouflage(stavning?), nitar och färgglada grejer som cupcakes (din tatuering) 😄

#56 - - Erica Aweesomee:

Det första jag tänker på är dels färgen rosa och sen också en rosa gris 😊.

#57 - - Filippa:

Rock, kärlek, förebild, dödskallar. Döskalle med korsade armar (som en piratflagga) fast med rocktecken? \m/ och ett hjärta till bakgrund. En rosa och en blå version :) Sorry om du inte ville ha så mycket tips haha det bara kom.

Btw you rock!!! Riktigt modigt att flytta till London och starkt att du är kvar efter alla motgångar, nu blir allt till det bättre! <3

#58 - - Anonym:

Blått hår nitar

#59 - - Fannieh:

Färgen rosa, mörker, zombies och sen ditt ansikte, sååååå jävla snygg

#60 - - Linnea :

Jag tänker:
Moa med håret färgat i en crazy färg som är en glädjespridare och som kämpar för att stoppa näthat!!

#61 - - milina.blogg.se:

Nitar, färgglatt, scene, attityd, djur och zoombies får man ju inte glömma!

#62 - - Annie.H:

En snygging med en cool stil som är sig själv ;)

#63 - - Anonym:

Rosa zombie!

#64 - - Anonym:

Rosa zombie!

#65 - - Bellah - livet i USA:

Jag tänker på blått hår och snygga sminkningar!!

#66 - - Anna:

Blått hår och rosa läppstift haha :D

#67 - - Anonym:

Snygg :D

#68 - - Emilia:

ZOMBIES OCH GRISAR

#69 - - Maja:

Dig med ditt blåa hår

#70 - - Jessie:

Det första jag tänker på är faktiskt "Tjejen som gjort om sin youtube kanal till engelska." :) Det är det första jag till och med säger till folk som inte glott på dina videos innan. :) Kramz

#71 - - Anonym:

Dig! Den enda, bästa och gulligaste Moa!

#72 - - Thea:

Coola hårfärger! :D

#73 - - :P:

Jag tänker ärligt talat på en typ 13-åring med svartfärgat hår och "Ingen förstår mig, jag är så svåååår!"-uttalanden. Känns lite barnsligt, tbh. :/

#74 - - Thelma❤️:

Piercingar, att vara sig själv, unik stil, färgglatt men ändå mycket svart, många tryck (exempel döskallar, pandor. Både "tufft" och "gulligt) Tänker även på Murderess army, grisar och djurens rättigheter.

#75 - - Anonym:

Du med ditt vackra hår <3

#76 - - GRYSaN :

Jag tänker på världens bästa Youtubeer

#77 - - Athena Haglund:

Jag tänker på mjöl,blod,grisar och cupcakes :)

#78 - - Anonym:

Walking dead och zombies överlag

#79 - - Clubbanlollipopunicornthing🦄🍭:

Zombies, grisar, rosa och mjöl!

#80 - - Anonym:

Piercingar :)

#81 - - Louise:

Cupcakes och munkar dekorerade med roliga färgglada frostnings, strössel, körsbär m.m. =)

#82 - - MATILDESIGN:

Färgat hår, särskilt blått! :)

#83 - - Alice:

Zombies, blod, mörker, grisar, coola dödskallar och nitar, cupcakes, mjöl, smink, och såklart en sjukt vacker tjej med färgglatt awesome hår och en underbar personlighet ♡

#84 - - lol:

london, cool, värme ^^

#85 - - Miss Naily:

Gris!

#86 - - Miss Naily:

Gris!

#87 - - Miss Naily:

Gris!

#88 - - Kajsa:

Jag tänker på att du är en tjej som vågar bjuda på dig själv och inte bryr dig om vad andra tycker :) + mycket färg haha!

#89 - - Anonym:

Ditt sätt att säga hej på!
Heluuuuu!

#90 - - Anonym:

Ditt sätt att säga hej på!
Heluuuuu!

#91 - - Melinda:

Inte för att vara elak eller så men när jag tänker ditt namn eller hör det så tänker ja dels på youtube men också en grymt snygg tjej som kan rocka ALLA möjliga hårfärger vilket är hur coolt som helt enligt mig! :D

#92 - - Anonym:

Att du skiter i vad andra tycker du bara kör på! Och gör ditt liksom❤

#93 - - // Johanna P:

Det första jag tänker på kanske är lite ytligt, men första ordet som ploppar upp är STIL, you've got style girl! :D

#94 - - Ayia:

Blått hår,en rosa gris ,youtube,galen hahaha ,mjöl,sanning eller konka , ja de var Allt :)!

#95 - - Anonym:

Din blogg, din stil

#96 - - Annie:

Cool och typ läskig typ xD

#97 - - Nicol:

Jag tänkte på grisar 😅🙈 <3

#98 - - Karro:

Svart spets och nitar :)

#99 - - Alice:

Galet kul, färg, grisar och mjöl

#100 - - YLVA :

En GRIS!!!🐷🐷🐽

#101 - - Mandarinen:

Grisar!

#102 - - Anonym:

Jag tänker på din ikoniska fras "helluuuuuuu" och färgen blå såklart :)

#103 - - Tove:

gris krona zomibs mjöl london

#104 - - Anonym:

Jag tänker på ditt "efternamn" murderess som jag låter lite som mord, eller?

Svar: Murderess = Mörderska på Svenska :)
MOA MURDERESS

#105 - - Anonym:

blått

#106 - - Anonym:

Att man är cool och bäst som duuuu

#107 - - Anonym:

Typ läskiga saker som dockor och söta saker som unicorns också blått hår såklart

Till top