Happy Halloween!

 
Nu äntligen är Halloween här! Hela dagen igår spenderade jag med att städa som en galning samt pynta mitt rum. Även fast jag inte har så jättemycket pynt så tycker jag ändå att mitt rum är perfekt! Så här vill jag att det ska se ut hela tiden, haha!
 
Ikväll kommer det över ca 10-15 personer på förfest hos oss och senare mot kvällen drar vi till en klubb som anordnar ett stort halloween party. Jag är supertaggad!
 
 
#1 - - nejja:

HAPPY HALLOWEEN! själv ska jag ha liten mysmiddag med mina bästavänner och fira samhain inatt :)

#2 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

Åh blev ju riktigt mysigt! Och låter som du har en sjukt rolig kväll planerad :D

#3 - - Sophie:

Håller med att man vill ha pyntat så hela tiden, halloween äger :D

#4 - - a n n i k a:

Happy Halloween! :D

#5 - - matilda ♥:

Åhh, låter superkul!! älskar halloween!!

#6 - - Sofia:

jättefint dekorerat!

#7 - - // Johanna P:

Fan vad fint det är! Du borde ha så jämt :D

#8 - - Yohanna af Skovde:

Vad kul! Var ute igår så ikväll blir det att ta det lugnt :)

#9 - - Dixi Wonderland:

Hoppas att du får en riktigt fin kväll :)

#10 - - Matilda:

Så fint och låter som en kul kväll! ^^

#11 - - Emma:

Fint du gjort de! Jag har följt dig i många år, men har inte kommenterat förens nu. Jag älskar din blogg och allt du gör! Mkt modigt av dig att flytta till London helt själv 👍😃

#12 - - l:

Tog du bort inlägget om att korv skulle ge cancer?

#13 - - Angie Lakna:

Hoppas du hade världens bästa HALLOWEEN i år :)
Själv spexade jag till det här hemma och knäppte lite bilder på makeupen..

http://jellicas.se/2015/november/halloween-hos-jellica.html#comment

Ta hand om dig Moa och må bäst ♥

JELLICAS.SE

#14 - - Jessie:

Coolt det blev, fint med ljusslingan där bak, såg först ut som värmeljus om man kollar snabbt. :)

#15 - - Linn:

så fint pyntat,hoppas du hade en rolig utgång på det! kram :D

#16 - - Emelie:

Supersnyggt! :D

#17 - - Skogsraah ☾:

Hoppas ni hade grymt kul!!

#18 - - EmmaJ:

läskiga bilder ! :O

förlåt om jag slänger in detta här men har du lust att läsa ett inlägg som jag skrivit om mobbing, vikt osv? skulle uppskattas om du ville läsa och kanske lämna en kommentar om vad du tycker.
http://iheartyoudarling.blogg.se/2015/november/ska-vi-acceptera-detta.html

EmmaJ

#19 - - Ninni:

Vad mysigt! :)

#20 - - Sara:

Hej Moa! Jag såg nyss din video om din största hemlighet. Jag skrev en lång kommentar angående det. Skulle uppskatta om du vill ta tid att läsa. Videon träffade mig rätt i hjärtat. Kände så igen mig. SÅ skönt att veta att man inte har varit ensam. TACK. Kram

#21 - - Agnes:

Gud vad mysigt det såg ut! :P

#22 - - Anonym:

Jag gillar din vlog

Till top