Today's Outfit 12/11-2015

Idag hade jag med mig stativet ut och fotade lite outfit bilder. Det funkade helt okej, även fast alla stirrade på mig som om jag vore galen, haha! Och att ca 90% av bilderna blev suddiga... Autofokusen är inte den bästa med det här objektivet.
 
Tiara - Min gamla webshop  ♥  Halsduk - Primark  ♥  Linne - Primark  ♥  Jacka - H&M (satte på nitarna själv)  ♥  Midjebälte - Ebay  ♥  Kjol - Min gamla webshop  ♥  Tights - Primark  ♥  Strumpor -  Primark  ♥  Skor - Primark  ♥  Ryggsäck - HÄR
 
 
Outfits alternativa kläder, alternative clothing, emo, kjol, outfit, scene, tiara Permalink34
#1 - - Dixi Wonderland:

Snygging!

#2 - - Sofia:

jättefin :) <3

#3 - - Lola :

Gud så snyggt ^^

#4 - - Hedan:

Vilken fin outfit!! En jäkla massa detaljer, jättesnyggt!

När jag känner att jag ser konstig ut av någon anledning, blir jag mycket mer uppmärksam på hur folk stirrar. "Är det hur jag går? Har jag färg i ansiktet?" etc. Men sen inser jag att jag inte har världens vanligaste stil, och att det antagligen är därför dom stirrar, haha!

Sen antar jag att sen största anledningen till att folk stirrade på dig den här gången var att du poserade framför en kamera. Men har du varit med om att du glömt att du har en "ovanlig" stil, och tagit för givet att folk stirrar på dig för något helt annat?

#5 - - Lackert:

Tycker att bilderna blev jätte fina :)

#6 - - A M:

Så snygg du är, riktigt snygg outfit!!

#7 - - Malin 👑:

Vad snygg du är Moa!!

#8 - - Emelie Björk:

Sjukt snyggt!

#9 - - Elin:

Sååå snygg outfit! Har själv ett sådant linne, det är nog faktiskt ett av mina favoritplagg. :) älskar det!

#10 - - Skogsraah ☾:

De där kängorna är så snygga!

#11 - - Evelina Larsson:

Riktigt fina bilder! Vad är det för kamera du har? 😊

#12 - - Platin Carlson:

Hej!
Jag skulle uppskatta om du orkade ta dig tiden att hjälpa mig med ett par frågor. Tack på förhand finaste du!😙💕
Vad tycker du är viktigt i en blogg?
Är det något min blogg saknar?

#13 - - Yohanna af Skovde:

Tyckte det blev bra ändå! Kanske funkar att ställa in zoomen på trädet och stå precis bredvid? Borde funka?

#14 - - a n n i k a:

Snyggt :D

#15 - - Yohanna af Skovde:

Haah, fokusen menar jag förstås :) Alltså om du kan ha manuell fokus på, jag brukar göra det med mitt Canon 1,4 mm objektiv och hade samma problem med 1,6:an, autofokus suger på båda objektiven så kör bara manuellt!

#16 - - R U Z A N N A♥:

ÅH vad himla fin du var i den där outfiten, speciellt kjolen! :) <3 KOLLA in min blogg: ♥ www.ruzannas.se ♥

#17 - - nejja:

skitsnyggt bruden!! :D

#18 - - jane wennberg:

Riktigt snyggt!!👌🏼

#19 - - Emelie Pahlin:

Så fin du är! :D

#20 - - Emelie:

Supersnyggt! Älskar kjolen!

#21 - - Tammie:

Du är så vacker!

#22 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

Sjukt snyggt!

#23 - - Evelina:

Såååååå fin!<3 Kolla gärna in min blogg<3<3<3<3

#24 - - Matilda:

Über fint!

#25 - - Hanna:

Moa! Jag känner att jag faktiskt måste be om ursäkt till dig. Jag har tidigare lämnat 2 "veganpolis-kommentarer" för x antal månader sen. Jag vet inte vad mer jag ska säga än att det var jättetramsigt, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag skulle aldrig göra om det igen, och jag hoppas du kan förlåta mig. Lycka till med alla dina framtida projekt!:)

#26 - - Amanda Forsman:

Såå snygg outfit :D

#27 - - fitness by Isabelle :

Jättefin är du! Älskar din stil!

#28 - - stella:

Sjukt snygg outfit. Älskar kjolen.

#29 - - l:

Dom säger att nästa terroristattack kommer ske i london, var försiktig moa!

#30 - - Jessie:

Åååh jag känner samma sak när man går ut å fotar med sitt stativ, känns lixom pinsamt även om det inte många folk där jag stod sist å fotade på. Försöker inte se de faktiskt! Som om de e spöken som går förbi. xD

#31 - - Ithrenniel:

Hej Moa! Detta är kanske en lite privat fråga, men jag frågar eftersom jag själv har funderat på att flytta till Skottland och gärna skulle vilja ha lite "inside information" från någon som flyttat till Storbritannien, haha. ;) Jag undrar helt enkelt hur mycket pengar, på ett ungefär, du hade sparat ihop inför flytten? Hur mycket ska man spara ihop, tycker du, för att kunna klara sig på andra sidan havet? :) Kramar! <3

#32 - - Emi:

Tycker bilderna blev jätte snygga!
Och väldigt modigt av dig att gå ut och fota dig själv bland folk, det skulle jag aldrig våga.

#33 - - Julia ;DD:

Finaste :)

#34 - - Jojo:

Så fin då är moa ❤ måste bara vara jag men tycker att du liknar så mycket rose från doctor who på dom här bilderna❤❤

Till top