#TBT

Jag satt inne på Facebook igår och kollade igenom mina gamla album. Jag har ett super gammalt album med bilder på mig för ca 5-6 år sedan då jag hade svårt hår! Många av er har nog redan sett dessa då jag tror att jag har visat dom förr. Finns det någon av er som följde min blogg när jag laddade upp dessa bilder?

Btw, jag tycker att jag ser jättekonstig ut utan min septum piercing! Och på första bilden hade jag bara 1 piercing i läppen! Haha... gamla tider!
 
 
#1 - - Elin:

Haha gud vad söt! Kul att kolla tillbaka på gamla foton på en själv, men det känns lite konstigt ibland om man såg ut på ett annat sätt då haha! Man känner inte alltid igen sig själv liksom :)

#2 - - Jennifer:

Tiden går så fort! Att jag suttit som klistrad framför din blogg så pass länge...nu känner jag mig gammal som gatan haha

#3 - - Anna:

Jag kommer ihåg när du laddade upp dessa bilder! Kan inte fatta att jag har läst din blogg så länge!

#4 - - Momlin Engqvist:

Jag tror jag började följa din blogg när du hade rött hår, men jag minns att du visade dessa bilder då. Du ser så annorlunda ut i svart hår! Jag gillar det ljusblåa i det svarta, sååå fint :D

#5 - - yoyo:

Kan du inte lägga upp en video på youtube där du lägger upp gamla bilder på dig själv?

#6 - - Mathilda:

Jag har följt dig sen du startade bloggen!

#7 - - Dixi Wonderland:

Alltså vilka minnen detta ger mig! Bilden längst ner till höger, det var ju verkligen så alla såg ut och hade såna där diamanthalsband och grejer xD

#8 - - Emelie Björk:

Sjukt snygg då som nu!

#9 - - Marie:

Började följa din blogg då du hade lila hår, minns att det första jag såg av dig var då du slog sönder din playstation. Brutala du, haha (;

#10 - - Marie:

Började följa din blogg då du hade lila hår, minns att det första jag såg av dig var då du slog sönder din playstation. Brutala du, haha (;

#11 - - Sandra:

Åh, jag började följa din blogg när du hade lila hår, om jag minns rätt! Kan ha varit ännu tidigare. Minns dessa bilder i alla :)

#12 - - Cilla - Helt Random:

Shit, insåg inte hur länge jag läst din blogg... but yeah, jag läste den redan då!

#13 - - Emelie:

Det är alltid intressant och roligt att bläddra igenom gamla bilder, haha! :)

#14 - - Sofia:

haha tror jag följde din blogg redan då!

#15 - - Cupcakewithrainbows :

jag har följt dig sen dess och även längre än så, tror jag ☺️

#16 - - Jessica Karlsson:

Haha, jag har följt dig sedan dess! :)

#17 - - Sara:

Shit vad tiden går fort! Jag minns när du la upp en video om hur du gjorde när du färgade håret så på det sättet, att det är så längesen haha!

#18 - - Denise Taylor:

Det kommer jag ihåg haha, va tiden går fort!

#19 - - Anonym:

Åh ja detta kommer jag ihåg! :D

#20 - - Anonym:

Åh ja detta kommer jag ihåg! :D

#21 - - Yohanna af Skovde:

Följde inte dig då så kul att se!

#22 - - Bokskåpet😄:

Tittade själv igenom gamla bilder nyss, det är kul att se 😄

#23 - - Athena:

Åh,dessa bilder minns jag!:)

#24 - - Anonym:

Åh Gud vad länge sen, haha jaa jag följde dig då!

#25 - - // Johanna P:

Följde dig då med :)

#26 - - Blubb Svensson:

Tiden går fruktansvärt fort, kommer ihåg dessa bilder och väcker minnen hur man själv såg ut på den tiden. xD

#27 - - Anonym:

Jag har följt dig sen du hade typ 100 följare :) måååånga år

#28 - - Denise :

Nawww va söt du va, du ser jätte fin ut fast du inte hade septum :-)

#29 - - qty:

"svårt hår" xD

#30 - - Anonym:

Följt dig ända sedan bokkei ritade av dig 2010, då hade du rött och svart :)

#31 - - Jessie:

Så söt och fin du var! Så himla gött när man kan kolla tillbaka fr. Sin Facebook sida asså! :D

#32 - - Melinda:

Jag kommer ihåg dig när du hade dessa hårfärger! :D
Nu känner jag mig väldigt gammal när du skriver att det är typ 4-5 år sen.. :)

#33 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

Jäklar! :o det är så sjukt kul att kolla genom sina bilder och se hur mycket man har förändrats på några år!

#34 - - Miss Naily:

Jag hittade din blogg då runt den tiden:)

#35 - - Miss Naily:

Jag hittade din blogg då runt den tiden:)

#36 - - nattiz:

jaaa c: följde dig när du hade en piercing o typ svart o rött, har du inte haft lila också? ^^

Till top