Blue & Purple Hair

 
De ljuslila/rosa slingorna i håret försvann rätt snabbt eftersom den blåa hårfärgen rann igenom håret och färgade av sig på slingorna. Jag tog den enda lila hårfärgen jag hade hemma vilket var Manic Panic Amplified Purple Haze och färgade slingorna i den färgen. Jag tycker att det blev riktigt snyggt även om jag tycker att slingorna innan var lite bättre. Men jag gillar ändå den lila färgen tillsammans med det blåa! Jag har faktiskt fått fler kommentarer för mina nya slingor än för de innan. Men jag gillar nog de ljusa slingorna bäst!
 
My Awesome Life blue & purple haid, blue and purple hair, blue hair, blått & lila hår, blått hår, emo, lila slingor, moa murderess, scene Permalink47
#1 - - Emma:

Vet hur svårt det är med de där färgerna :P men det blev snyggt!

#2 - - MissMistiry :

Om du ville ha de ljusare kunde du blandat med balsam :)

#3 - - ɑ n n i k ɑ:

Så otroligt snygg!

#4 - - A L I C E:

Såå snyggt med slingorna och så fin bild! :)

#5 - - Dixi Wonderland:

Jag tycker de förra var snyggare (mest för att jag älskar rosa och lila haha) men detta var riktigt fint också :D

#6 - - Newsbreak:

Det ser skitsnyggt ut på dig, tycker faktiskt att dessa var snyggare än de innan (som också var jättesnygga)

#7 - - Emelie Pahlin:

Så himla snyggt :)

#8 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Underbart vacker bild på dig!

#9 - - Lilla P:

så sjukt snygg du är!

#10 - - Annie.H:

Ditt hår är grymt snyggt och du är såååå snygg! *.*

#11 - - Sannie:

still looking good though :)

#12 - - Sannie:

still looking good though :)

#13 - - Sannie:

still looking good though :)

#14 - - Sannie:

still looking good though :)

#15 - - Sannie:

still looking good though :)

#16 - - Sannie:

still looking good though :)

#17 - - Paulina Emergency:

Så snyggt!<3

#18 - - Paulina Emergency:

Så snyggt!<3

#19 - - Paulina Emergency:

Så snyggt!<3

#20 - - nejja:

tycker mörka färgen var snyggast, men de är nog för att jag alltid gillar mörkt hår framför ljust hehe. love it!

#21 - - Amanda:

Älskar din hårfärg, så häftig! :)

#22 - - R U Z A N N A ♥:

Jag tycker det var sjukt fint med blå slingor också, men håller med dig älskar dom rosa bättre! :D KOLLA in min blogg: ♥ www.ruzannas.se ♥

#23 - - Jessie:

Det här var jätte snyggt men jag håller med om att de ljusa lila såg bättre ut faktiskt. :)

#24 - - Alva:

Älskar din hårfärg och tack för att du va inne på min blogg:)

#25 - - Jennifer:

Du är så himla söt vaker och fin älskar dig du är så duktig på det du gör!

#26 - - micca:

grymt snyggt är det! :)

#27 - - evepevve:

OMG 😱 du passar såååå bra i det blåa håret och lila slingorna, sjukt snyggt 😍👏🏻

#28 - - Ida:

Så fin fin fin, både hårfärgen, och du! : )

#29 - - madabouttea.se:

Riktigt snyggt! Passar dig jättebra :)

#30 - - Evelina:

Så himla fint! <3

#31 - - Kvartettmamman:

Älskar ditt hår :)

#32 - - ELINSI:

Så otroligt jävla vacker du är!

#33 - - Anonym:

Hei moa jag er inte svenska jag er norske men jag elsker din blogg

#34 - - Challizz:

SHIT vad snygg du är! :D Älskar håret!

Titta för övrigt gärna in på min blogg och läs om livet som överviktig ihop med en ättsörning, om att ätstörningen inte sitter i vikten och om min behandling på SCÄ i Stockholm. Hjälp mig att sprida kunskap om ätstörningar.

#35 - - Monster Girl:

Så snyggt!

#36 - - Skogsraah ☾:

Så fantastiskt fin är du!

#37 - - carro:

snyggt

#38 - - annelie:

coolt

#39 - - Matilda:

Damn va snyggt!

#40 - - Johanna:

Skitsnyggt tycker jag

#41 - - Louise:

Skitsnyggt!! :D

#42 - - Anonym:

Så sjukt snyggt, drygt att vara mörkhårig då man får bleka sönder för att kunna ha manic panic färger :/

#43 - - Alva Ek:

snyggt!!!

#44 - - Wilma:

Du har så jätte fint hår Moa!

#45 - - Emma :

Fin bild😊❤️

#46 - - Wilma:

Hej Moa! Du har jättefint hår och du passar jättebra i det!😊🎀
Vill bara passa på att fråga vat du köpte den där fina klänningen?jag tyckte den var skitsnygg och skulle gärna vilja köpa en😉💜

#47 - - Alice:

hej

Till top