Har testat TS4 - Dags att jobba!

Jag har ett nytt samarbete med The Sims på gång och därför fick jag igår testa det nya expansionspaketet "Dags att jobba". Som jag har längtat! Jag satt hela kvällen och spelade och filmade. Sims videon kommer upp imorgon. Jag ser verkligen fram emot att få testa detta expansionspaket ännu mer! Jag har som sagt inte direkt kommit in i spelet ännu, men snart så! Jag kan säga att än så länge ser det lovande ut!
 
 
#1 - - Molly:

Spännande! :D

#2 - - Julia ;DD:

Spännande :))

#3 - - Albert:

Fanns yrket som du jobbade med i expanktionspaketet

#4 - - Gabriella:

Åh men gud va kul! :D

#5 - - matilda:

Åh vad kul! Ska bli riktigt roligt att kolla på!! (:

#6 - - Sanna:

Vad kul, ska bli kul att kolla på!!

#7 - - MissMistiry :

Så fuskigt! Har längtar som en galning!

#8 - - milina.blogg.se:

Gud vad roligt!

#9 - - Maja:

ååh, vad roligt! www.finest.se/majabjorklund

#10 - - Lina:

Åh vad kul!

#11 - - Anonym:

På vilken kanal kommer dem upp på?

#12 - - Stina Gustavsson:

Åhh vad kul, skulle gärna testa det!:D

#13 - - "Hedan":

Så kul! Längtar!

#14 - - Josefin:

Åh, va roligt! :)

#15 - - Sara:

Åhhhh vad avis jag blir. Vill också!!

#16 - - emiliesbeauty:

Hade ingen aning om att man kunde samarbeta med Sims!

#17 - - Ninni:

Gud vad roligt! :D

#18 - - Linn:

Nu blir jag sugen på att köpa ts4!! har ts3, men vad tycker du är bäst? ts4 eller ts3? :)

Till top