Reading hate comments about my boobs...

Sedan jag la upp videon "summer pool party" så har jag fått en del hat-kommentarer om mina bröst. Så därför gjorde jag en video om det! Kom ihåg att det inte spelar någon som helst roll vilken bröststorlek du har! Du och dina bröst är så jävla awesome! Glöm inte det ♥
 
Om ni gillade den här videon så klicka på tummen upp! Glöm inte heller bort att dela den ♥
 
 
 
#1 - - Cilla - Helt Random:

Seriöst? Det var världens mysigaste sommarvideo och folk fokuserar på (något så oväsentligt) som bröststorlek? Vad är det för fel på dessa jävla idioter? Förstår verkligen inte hur någon kan tycka sig ha rätten att kommentera en annan människas kropp?!

Så freakin skönt att det finns folk som dig iaf, det behövs verkligen i den här världen! Jättebra video, du är super awesome och massa inspirerande och bara allmän kärleksbomb på dig! <3

#2 - - Cilla - Helt Random:

Måste också bara tillägga: Vad är dealen med att (främst vad jag sett) killar/män ser det som den ultimata förolämpningen att säga "Ingen skulle vilja ligga med dig?"
Som du säger, som om man skulle låta sådana idioter ens komma i närheten av ens kropp -.-

#3 - - milina.blogg.se:

Alltså Moa. Så jävla bäst!! ❤️

#4 - - Dixi Wonderland:

Jag orkar verkligen inte med att folk ska kommentera tjejers bröst. Ärligt talat så är jag så enormt trött på hysterin kring stora bröst att jag spyr. Jävligt bra video Moa! Tack för att du tar upp viktiga ämnen och hjälper tjejer som ser upp till dig :) Gillar dig starkt!

#5 - - Sofia:

Du är så jävla awesome Moa!

#6 - - Anneli:

Förstår mig inte ens på såna som kommenterar andras kroppar,like wtf????Aja bästa är du iaf!:D

#7 - - Sandra:

Haha herregud va folk är omogna! Sjukt att samhället har denna syn på bröst. Du äger Moa! <3

#8 - - Elina:

Fyfan vad bra du är. Hatar allas syn på bröst, det är sociala mediers fel helt och hållet. Jag personligen tycker dock att det är attraktivast med små bröst, men inget fel på stora? Om alla kunde sluta vara så dömande och enformiga!

#9 - - Annie.H:

Vem gillar inte bröst liksom? ;)

#10 - - Moa:

Du har SÅ rätt. Jag menar det är ju ändå våran EGNA kropp, förstår inte varför det finns idioter som klagar på andra om deras kropp... Alla ser ju olika ut!!!❤️ Även om man har små eller stora bröst, underviktig/överviktig, stor eller liten näsa,tunt eller tjockt hår, ser ut på ett visst sätt, så borde man vara nöjd över sig själv och skita i vad andra tycker om dig,för det är DIN kropp. Vad nöjd över hur du ser ut, för vi människor som har ett hjärta respekterar dom som ser ut på ett visst sett och vi hatar inte på andra för att dom har små bröst! Ingen ska bli hatad eller mobbad för att man stora eller små bröst.!
Kom ihåg att det spelar ingen roll hur man ser ut, var nöjd över dig själv! Förstår inte varför människor ska kommentera om någon annans kropp!!

#11 - - Moa:

Du har SÅ rätt. Jag menar det är ju ändå våran EGNA kropp, förstår inte varför det finns idioter som klagar på andra om deras kropp... Alla ser ju olika ut!!!❤️ Även om man har små eller stora bröst, underviktig/överviktig, stor eller liten näsa,tunt eller tjockt hår, ser ut på ett visst sätt, så borde man vara nöjd över sig själv och skita i vad andra tycker om dig,för det är DIN kropp. Vad nöjd över hur du ser ut, för vi människor som har ett hjärta respekterar dom som ser ut på ett visst sett och vi hatar inte på andra för att dom har små bröst! Ingen ska bli hatad eller mobbad för att man stora eller små bröst.!
Kom ihåg att det spelar ingen roll hur man ser ut, var nöjd över dig själv! Förstår inte varför människor ska kommentera om någon annans kropp!!

#12 - - Frida:

Stolpskott finns det gott om!

Håller med dig att alla är fina som dem är. Vilken storlek man har på sina bröst ska andra skita i och det är inte viktigt heller vilken storlek man har.

#13 - - Sandra:

Helt rätt!
Förstår inte varför folk ens bryr sig, de är nog bara avundsjuka för att de inte har snygga bröst :D
Och måste säga att din engelska har blivit mycket bättre!
Föredrar engelska videor än svenska, så håll igång din engelska kanal! :D

#14 - - Anna Munkhammar:

Vilka idioter!!! Helt sjukt att de ska hålla på. Låt oss ha våra bröst ifred :-)

#15 - - MissMistiry :

Bröst oavsett storlek är Awesome

#16 - - Kawaii girl:

Hej!!!!!!
Det du sa i videon var så JÄVLA bra, ingen mer än sig själv ska bry sig om vad du eller vem som helst har för bröst storlek.

#17 - - Sannie:

jag själv har stora bröst, DD/ E cupa och jag ska få tid för att ev få en bröstförminskning. Just pga att jag ofta har väldigt ont i ryggen. De är för tunga. Kanske snyggt att titta på (för vissa) men fy fan det är inte behagligt måste jag säga. hade hällre velat ha mindre så jag slapp denna tyngd. Hade mått så mycket bättre av det. Sen så skulle jag inte behöva bli bitchslappad av de när jag springer ;) hehe skämt o sido.

#18 - - MATHILDAPHOTOS FOTO OCH VARDAGS BLOGG:

Du är fan bäst! du gjorde min dag :)

#19 - - Linnea:

Så jävla bra sagt Moa, tjejer nu för tiden bryr sig alldeles för mycket om bröst och även killar!
~Om folk kan älska mig för mitt fett på brösten, varför inte älska mig för mitt fett på magen~
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

#20 - - Lotta Englund:

Åh du är så bra!! Jag måste också tillägga att din engelska har blivit mycket bättre och jag blir imponerad av varje video du lägger upp, du blir bara grymmare och grymmare!

#21 - - sabina stonelöf:

Du är grym!!!

#22 - - Fanny:

Du är så himla grym och du har rätt i varenda sak du säger! Tack för att du vågar ta tag i viktiga saker och även skämta till det ibland.

#23 - - nadya:

jag får panik när jag inte hittar min topp för annars måste jag gå till skolan med bh i storlek 65 A och det har lite detaljer så då syns det ifall jag har bh och jag ska liksom börja i 5:an nu till hösten och tycker enligt mig själv att jag har stora bröst men det är för att jag växte 10 cm förra året över sommaren. Dx

#24 - - nadya:

och då måste väll mina bröst ha hängt med och växt. DX

#25 - - ɑ n n i k ɑ:

Du är så grym Moa, en riktigt stor inspiration! ❤️

#26 - - Linn:

Jag förstår inte varför det är en sån big deal,varför bryr mig sig om andras bröststorlek? jag förstår verkligen inte så va stolt över hur du ser ut och ta inte åt dig. Du är jätte fin ändå :D

#27 - - elinsi:

Alltså seriöst moa, du är min girlcrush! :') SÅ SNYGG Å ROLIG :DD

#28 - - KawaiiEmoji:

Allvar, bara SÅÅÅÅÅÅÅÅ himla onödigt att kommentera andras kroppar. Har själv inga bröst, och min gamla BÄSTIS sa till mig att "Oj, vad små". Hade lust att slå till henne på käften. Kramiz <3

#29 - - linn:

Preach!!!

#30 - - Angelica:

Så tråkigt att folk ska hålla på... Du är världen sötaste tjej skit i alla idioter!!! Kram <3

Till top