#1 - - Freja:

Du är så vacker i denna video! (du är alltid vacker men tyckte verkligen att frisyren passade dig riktigt bra!)

#2 - - Skogsraah ☾:

Älskar Q&A's!

#3 - - Lola ❤:

Din engelska har ju blivit mycket bättre nu, super bra video :)

#4 - - Cicci:

Hej Moa! Först måste jag bara säga att din blogg är så himla cool och bra! Du är en stor förebild för mig och jag tycker att du är GRYMT AWSOME! Sluta aldrig med Youtube eller bloggandet för du är helt otroligt duktig på det!
Jag har länge varit intresserad av att flytta till London i framtiden. Men jag har verkligen ingen koll på platser i London som är bra, eller hemsidor där man kan kolla upp lägenheter mm. Så jag undrar om du skulle kunna göra en video där du pratar om din flytt till London, tips och saker som kan vara bra att tänka på.
Kram Moa!

#5 - - Annie Maria:

Hej Moa! Jag ska till London om 5 veckor för första gången. Jag undrar om du kan göra ett inlägg eller video med tips och råd inför sitt första Londonbesök. Eller om du har tips på sidor där man kan hitta info. Är bara där i drygt fyra dagar och vill hinna så mycket som möjligt :)

#6 - - alice:

Yo, har du testat Guld Nougat? :) Den är vegansk! Gjord av Cloetta tror jag , finns i typ alla butiker.
Åh och en sak jag prenumererar på är vegmat.se där man får en box med Vegansk snack varje månad, fett awesome!

#7 - - alice:

Yo, har du testat Guld Nougat? :) Den är vegansk! Gjord av Cloetta tror jag , finns i typ alla butiker.
Åh och en sak jag prenumererar på är vegmat.se där man får en box med Vegansk snack varje månad, fett awesome!

#8 - - Madelene Nybro:

You go girl!
Självklart ska videosarna vara på engelska. Det är jätte nyttigt för er haters att lära er engelska då det är ett så stort språk. Jätte viktigt!

#9 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Kul med en video, ska kolla :)

#10 - - Isabella Blomqvist:

Älskar dina Q&A

#11 - - juliagoeskreativ.blogg.se:

Du har sjukt cool stil!!! 😍💕❤

#12 - - Anonym:

Du har sjukt cool stil!!! 😍💕❤

#13 - - None None:

Skulle du kunna lägga upp en video på hur man filmar, vad som gör ljuset bra och sånna små saker. Dvs om du inte redan har en som jag bara missat :)

#14 - - Anonym:

Skulle du kunna lägga upp en video på hur man filmar, vad som gör ljuset bra och sånna små saker. Dvs om du inte redan har en som jag bara missat :)

#15 - - Anonym:

Skulle du kunna lägga upp en video på hur man filmar, vad som gör ljuset bra och sånna små saker. Dvs om du inte redan har en som jag bara missat :)

#16 - - Anonym:

Skulle du kunna lägga upp en video på hur man filmar, vad som gör ljuset bra och sånna små saker. Dvs om du inte redan har en som jag bara missat :)

#17 - - Anonym:

Skulle du kunna lägga upp en video på hur man filmar, vad som gör ljuset bra och sånna små saker. Dvs om du inte redan har en som jag bara missat :)

#18 - - Sannie:

att folk fortfarande klagar på att du inte ska göra svenska videos. de kan ju lätt lägga till subs till de engelska filmklippen ju! :)

Till top