Food!

 
Nu har jag precis kommit hem efter att va vart och handlat lite! Några av sakerna på bilderna är till middagen ikväll! Jag hittade kryddade sojastrimlor som verkar kul att testa. Har aldrig smakat på dessa förut men dom ser goda ut! Jag har dock aldrig direkt vart så förtjust i soja produkter. Jag gillar quorn bättre. Men jag hoppas att denna är god för jag är verkligen superhungrig!
 
#1 - - Stina Gustavsson:

Åhh vad gott!:D

#2 - - Skogsraah ☾:

Måste prova de där strimlorna!

#3 - - Matilda:

Är inte heller jätte förtjust i sojaprodukter!

#4 - - Bellah:

Åh nu blev jag mega sugen på chips!! haha

#5 - - Sandra:

Åhh, berätta gärna vad du tyckte om strimlorna :))

#6 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

Verkar gott!

#7 - - ɑ n n i k ɑ:

Ser riktigt gott ut :)

#8 - - Sofia:

yummm!!

#9 - - milina.blogg.se:

Mumma!

#10 - - Anonym:

Jadå :)

#11 - - Tea Rajkovic:

KOLLA GÄRNA IN MIN NYKÖPTA BLOGG

#12 - - Angelica:

Dom sojastrimmlorna är asgoda! :)

#13 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Åh, det kommer säkert att bli jättegott! :)

#14 - - Emelie:

Vad tyckte du om sojastrimlorna? Är inte speciellt förtjust i soja produkter jag heller men sojastrimlor lät väldigt gott!

#15 - - Anneli:

åh gott!!

#16 - - Vilma:

Åååh har aldrig sett sådana strimlor förut, men det lät ganska gott... Snapple dock, det är grejer det xD ;)

#17 - - Julia ;DD:

Får hoppas att de blir gott:]

#18 - - Fidan & Divine:

Fin blogg du har!
Klicka gärna in hos oss

#19 - - Selena :

Men mums så avis haha <3 <3 LOVE U MOA! <3 // theselenagomez.blogg.se

#20 - - Twiggy Lundberg:

Jag är helt tvärtom haha, heller soya än quorn haha :D

#21 - - ♀ THE REVOLT ♀:

Quorn är nice ^^

Till top