The Sims 4: Dags att jobba - Familjen Scott DEL 1

Sorry för det otroligt dåliga ljudet! Denna mic kommer jag inte använda igen! Och sorry att videokvalitén inte blev den bästa heller. Jag måste helt enkelt se till att ändra några inställningar så att det passar den nya skärmen. Men annars så hoppas jag att ni gillade den här videon! <33
 
 
 
The Sims, Videos The Sims, create a sim, dags att jobba, familjen scott, gameplay, get to work, skapa en sim, the sims 4 Permalink15
#1 - - Amo:

Ja det skulle vara jätteroligt om du visade hur man laddar ner hår, accessoarer, möbler mm. <3

#2 - - MissMistiry :

Älskar ditt cc! Sims blir mycket bättre med cc :D

#3 - - milina.blogg.se:

Yeey! Älskar dina sims-videos! :)

#4 - - Skogsraah ☾:

Roligt!! Ska kolla när jag kommit hem från min resa. Sims är ju livet ;)

#5 - - anna :

hej har du köpt spelet i affär eller på hemsidan?

#6 - - Chocolate:

Videon var bäst ändå! Kram!

#7 - - Amanda:

Så kul med video, vill också spela sims :D

#8 - - Felicia:

När kommer det in mer till din webshop? verkar inte finns jättemycket där nu. :(

#9 - - Anonym:

Tycker ljudet var bra :o

#10 - - Twiggy Lundberg:

Jag har också köpt dags att jobba och börjar som läkare,skitkul verkligen :D Kan du ge mig något tips på vart man kan ladda ner saker till spelet, som kläder osv? :)

#11 - - anonym:

Jag försöker ladda ner mods till mac men det gå ej ska ja gå online eller va! Kan inte du ha en sims frågestund skulle bli såå glad då får alla svar på sina frågor./ps du e bäst

#12 - - TG:

Kan du inte lägga upp tips vart du laddar ner kläder till sims 4 och så :D?

#13 - - 💃alice💃:

Kan det inte komma en till❤️❤️❤️ Bara älskar dina videos ( och dig såklart ) du e näst❤️❤️😘😘

#14 - - 💃alice💃 u:

Hehe... Blev lite fel där😳 bäst*

#15 - - Annika:

Vart laddar du ner Piercings osv.. bästa sidan?=)

Till top