Munkelimunk

Random bild. Men munken var god, haha!
 
Japp! Idag är det då valborg. Jag antar att många av er äldre läsare kommer kalasa hela dagen idag? Haha kalasa, bästa ordet! Självklart ska jag det också! Vi kommer börja hemma hos Julia runt 3-4 tiden och senare mot kvällen bär det av mot hemmafest! Och sedan får jag se om jag hänger med till Uppsala eller inte. Jag är faktiskt inte speciellt taggad på det. Jag vill som sagt sova hemma i min egen säng inatt, haha. Och så är jag jävligt trött på att åka runt överallt. Ska jag vara ärlig så är jag inte alls speciellt sugen på att hänga med idag. Vi får helt enkelt se hur det blir senare!
 
Vad ska ni hitta på för skojj idag och ikväll?
#1 - - Becca:

jag tycker det låter nice, Jag blir upphämtan från skolan vid 2 - 3 tiden sen bär det av mot min kompis landställe där det ska grillas och festas hela natten :D 💙

#2 - - Donya:

Hej! Jag bor i Uppsala! Skulle du kunna säga vart i Uppsala du ska om du kommer?:)

#3 - - MissMistiry :

Skriva gymnasiearbete rapporten som ska in imorgon 😕

#4 - - yohanna:

nej jag ska bara sitta hemma xD trodde de var valborg imån men kom på att det är ju idag för imån är det röd dag xD

#5 - - Dixi Wonderland:

Nu känner jag mig såååååå gammal då jag är en av de äldre läsarna som kommer sitta hemma framför datorn xD Vädret här är skit dåligt och min sambo är sjuk så det får bli familjemys istället ;D

#6 - - Karin:

Men mmm vad god munken ser ut!!
Ska ikväll åka med mina föräldrar till den eld vi brukar åka till. Sedan åka runt i närbelägna byar och räkna eldar och djur, en tradition!

#7 - - Cilla - Helt Random:

Ska strax dra mig iväg för att sitta i parken med kompisar och resterande studenter i Lund som vågar trotsa vädret hela dagen, och sen på kvällen är det la nån nation som gäller. Är ärligt talat inte heller så pepp på att dra ut, så får se om jag hänger med ut ikväll eller inte ^^

#8 - - Matilda:

Jag ska hem till min pojk och kanske kolla på någon eld. ^^

#9 - - Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★:

Haha ska jobba xD

#10 - - Anonym:

Jag är förkyld och har feber så jag får nog stanna hemma, så jag ska ingenstans❤️ Du har en grym blogg också, och jag önskar verkligen att du var min syster❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

#11 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

mums

#12 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

ska nog bara träffa pojkvän och titta på film. Kanske gå ner till brasan eller något... Känner mig ju as gammal nu men tycker inte valbord är något att fira helt ärligt. mvh 23-årigen ;p hehe

#13 - - Stina Gustavsson:

Jag ska ha filmkväll med några kompisar!:D Åh vas gott med munk!:D

#14 - - Nova:

Mina föräldrar tillät inte mig att åka till Uppsala. :( Så det blir fest vid vattnet i Östhammar med ett fåtal vänner. Men jag är taggad på att vara få, mer sprit till oss! Hoppas du får en härlig Valborg och åk hem om du känner för det. ❤ Kram

#15 - - Nova:

Mina föräldrar tillät inte mig att åka till Uppsala. :( Så det blir fest vid vattnet i Östhammar med ett fåtal vänner. Men jag är taggad på att vara få, mer sprit till oss! Hoppas du får en härlig Valborg och åk hem om du känner för det. ❤ Kram

#16 - - Twiggy Lundberg:

Kalasa brukar jag också säga haha! :) Här blir det dock lugnt, jag jobbar både imorgon och lördag men det är bra kosing att dra in såna här tider så jag klagar inte! Jag hinner kalasa senare ;)

#17 - - Daniella 🌙:

Jag ska på svenskt midsommarfirande I Hyde park :D

#18 - - Tilda:

Mitt basketlag ska till Eskilstuna och ha cup.

#19 - - ɑ n n i k ɑ:

Mumsigt :D

#20 - - Isabella Blomqvist:

nuuuuu blev jag hungrig igen ;)

#21 - - Miss Naily A Fucking Rockstar:

För första gången på flera år så ska jag sitta helt nykter hemma. Jobbar hela helgen å känner att det inte är så kul att vara bakis då. Du får kalasa lite för mig ikväll:)

#22 - - Miss Naily A Fucking Rockstar:

För första gången på flera år så ska jag sitta helt nykter hemma. Jobbar hela helgen å känner att det inte är så kul att vara bakis då. Du får kalasa lite för mig ikväll:)

#23 - - Miss Naily A Fucking Rockstar:

För första gången på flera år så ska jag sitta helt nykter hemma. Jobbar hela helgen å känner att det inte är så kul att vara bakis då. Du får kalasa lite för mig ikväll:)

#24 - - Evelina:

Jag älskar dig! Du är en sån bra förebild! ♥♥ du äger! Jag älskar dina videos♥♥♥♥♥

#25 - - Evelina:

Jag älskar dig! Du är en sån bra förebild! ♥♥ du äger! Jag älskar dina videos♥♥♥♥♥

#26 - - lovis:

Hej!
Jag ska fira valborg med scouterna

#27 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

jag åkte en sväng och firade lite i Stadsparken i Lund, men nu är jag hemma igen och ska spendera kvällen nergrävd i soffan med filmer ;)

#28 - - Sara:

Jag har en dejt med internet och min säng. Kanske dissar internet för sims dock ;D

#29 - - Newsbreak:

Tycker valborg firandet där jag bor har blivit tråkigare och tråkigare för varje år.. Känns så mainstream och töntigt att köra på våra "traditioner" här. Så jag ska bara grilla hemma med vännerna. Hoppas du får en bra dag !

#30 - - Emma Unicorn:

Vaknade kl 05:00 gick upp 06:00 haha har varit i Lund sen 09 och supit och festat hela dagen älskar Valborg i Lund :)

#31 - - Elin:

Jag bor i Uppsala

#32 - - R U Z A N N A ♥:

OH MY vad himla god den ser ut! :D KOLLA in min blogg: ♥ www.ruzannas.se ♥

#33 - - Johanna:

Ser jättegod ut!

#34 - - Emilia Gustavsson:

Kalasa, munkelimunk, älskar ditt ordval, haha <33

#35 - - Madde:

Hade tänkt titta på majbrasan, men de tände den aldrig. :(

#36 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Åh så gott! :)

#37 - - LINN :):

MOA, vilket program har du använt fö program när du har redigerat din omslags bild på din blogg? SUPER FINT! :)

#38 - - SaraLajka:

Jag har varit ubertråkig och jobbat x) Arbetsnarkoman ^^D

Till top