Dag 2 i Cypern

 
Det här är ett tidsinställt inlägg så jag vet inte vad vi har gjort idag! Förmodligen badat, solat och haft det riktigt awesome! Här ser ni i alla fall lite bilder från hotellet. Bilden här ovanför är utsikten från våran balkong! Vi kan se ända bort till stranden och havet och bakom huset i mitten på bilden ligger ett litet tivoli som lyser i alla möjliga olika färger på kvällen!
 
Och här under är bilder på hotellets pool. Jag var och kände på vattnet igår och det var rätt kallt. Men det var inte så soligt igår så därför var poolen förmodligen kall. Någon som blir sugen på att bada? ;)
 
 
 
#1 - - Sofie Nordberg:

vad skönt jag vill också åka utomlands nu!

sofienordberg.se

#2 - - milina.blogg.se:

Åh vad fint!

#3 - - A L I C E:

Vad fint det ser ut! ^^

#4 - - catcake Bengalkatter och alternativt mode/hår:

Åh vad mysigt det ser ut!!! Hoppas verkligen att du har en superfin semester Moa :)

#5 - - matilda ♡:

åhh vad härligt! hade varit riktigt skönt att åka utomlands nu! (:

#6 - - Sofia:

så fint! <3

#7 - - Sofie:

Men vad mysigt det ser ut, vill också utomlands!

#8 - - eerika:

Drömmer om att resa till Cypern i framtiden.. :)

#9 - - Momlin:

Är ju inte aaaalls avundsjuk.. :C

#10 - - SARAH CARLSTEN:

Tack för din kommentar :)

#11 - - Karin:

Mest förvånad blev jag över poolen på Hawaii, den var iskall likaså i Texas. Jag är inte alls avundsjuk för om precis 2 veckor åker jag till USA :)

#12 - - Johanna:

Fint!

#13 - - MissMistiry:

Tror jag tittade på det här hotellet innan jag var i cypern!

#14 - - Mathilda<3:

åå va härligt :)

#15 - - Fathi <3:

Jag gillar dig jag tycker att du är vacker jag vill också var i cypen med dig älskar dig <3

#16 - - Twiggy Lundberg:

Jag önskar verkligen att jag vågade bada, för det ser sjukt nice ut! :)

#17 - - Tora:

åh vad härligt vill också åka utomlands

#18 - - wilma:

Åhh Varför kunde du inte packa ner mig i väskan ;)

#19 - - Evelina B:

Jag skulle rekommenderat att åka ut och dyka eller snorkla. Jag gjorde det i Larnaca, det var helt underbart.. men nu har ni ju åkt hem. :/ Det ser helt underbart ut, jag ska åka till San Austin nu i december 2 veckor.. guuud vad jag längtar!!!!!!! <3

Till top