Crazy Grandma

HAHA det är så här jag kommer bli när jag blir gammal! Dock kommer jag säkert fortfarande ha galet hår och piercingar ;) Haha!
 
 
#1 - - Josefin - Vinn ett EGOPAKET FRÅN GNIZTRA!:

hahaha söt tant <3

#2 - - Stina Gustavsson:

Hahahahha men åhh...!:D:'D

#3 - - MissMistiry:

det är ju coolt att hon spelar! det där är verkligen en frän tant!

#4 - - hz:

Hej jag kan inte kommentera på din video men jag är med och jag bränner mig jämt på locktången mim så det kom välbehövligt då min locktång pajjade men jag ska nu in på instagram och dubbel kolla att jag följer men ja jag är med

#5 - - Daniella:

Haha hon äger :D

#6 - - Emiza:

:D

#7 - - TILDA:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH... vilken snygg design!

#8 - - Anna Munkhammar:

Hahah det däör gjorde min dag! Sjukt roligt :-D

#9 - - milina.blogg.se:

Haha asså åh <3

#10 - - unicornayyyy:

Jag är med :3 unicornayyyy@instagram

#11 - - Matilda:

Haha, så tuff!

#12 - - Karin:

Klar!

#13 - - Ellen:

HAHAHAHHAA OMG DÖR! Älskar henne nu!

#14 - - ET❤:

HaHa , jag tror du är lite snyggare
(Men det är bara vad jag tror)
JAG ÄR TJEJEN SOM ÄLSKAR MOA MURDERESS

NÄR KOMMER DET MER SIMS?

#15 - - Amanda:

Haha kul snälla följ min Instagram det skulle betyda jätte mycket jag heter mandisj02 jag är privat men snälla skicka en förfrågan jag älskar dig sjukt mycket och skulle vilja träffa dig men har inte möjligheten till det men snälla följ min Instagram 😘💙❤️❤️❤️💙❤️❤️❤️💙❤️❤️❤️💙❤️❤️❤️

#16 - - Amanda:

Haha kul snälla följ min Instagram det skulle betyda jätte mycket jag heter mandisj02 jag är privat men snälla skicka en förfrågan jag älskar dig sjukt mycket och skulle vilja träffa dig men har inte möjligheten till det men snälla följ min Instagram 😘💙❤️❤️❤️💙❤️❤️❤️💙❤️❤️❤️💙❤️❤️❤️

#17 - - Amanda:

Haha kul snälla följ min Instagram det skulle betyda jätte mycket jag heter mandisj02 jag är privat men snälla skicka en förfrågan jag älskar dig sjukt mycket och skulle vilja träffa dig men har inte möjligheten till det men snälla följ min Instagram 😘💙❤️❤️❤️💙❤️❤️❤️💙❤️❤️❤️💙❤️❤️❤️

#18 - - Amanda:

Haha kul snälla följ min Instagram det skulle betyda jätte mycket jag heter mandisj02 jag är privat men snälla skicka en förfrågan jag älskar dig sjukt mycket och skulle vilja träffa dig men har inte möjligheten till det men snälla följ min Instagram 😘💙❤️❤️❤️💙❤️❤️❤️💙❤️❤️❤️💙❤️❤️❤️

#19 - - Amanda:

Haha kul snälla följ min Instagram det skulle betyda jätte mycket jag heter mandisj02 jag är privat men snälla skicka en förfrågan jag älskar dig sjukt mycket och skulle vilja träffa dig men har inte möjligheten till det men snälla följ min Instagram 😘💙❤️❤️❤️💙❤️❤️❤️💙❤️❤️❤️💙❤️❤️❤️

#20 - - Linn svanhem:

Klar! Skulle gärna vilja vinna för att jag älskar att fixa håret och nu säger jag inte det här bara för att jag gör verkligen det,jag behöver ny tång och produkter till håret❤️ Man vill ju vara fin i håret det är ett måste för mig, om man ska välja så går ja utan smink istället för ofixat hår❤️ Du är duktig på det du gör moa💕

#21 - - clara:

Haha:)

#22 - - ronja:

Kolla gärna in min blogg!

lifebyronja.blogg.se

#23 - - Mirano:

Hahah, så jävla bra :D

#24 - - Nadine:

Haha

#25 - - michelle- mycket stort fan:

haha, sant!!!

#26 - - Elza:

Haha

Till top