#1 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Såå fina saker!! Ska definitivt kika in :)

Just nu har jag en tävling där man kan vinna fina sminkprodukter från Oriflame, var gärna med! :D

#2 - - Athena:

Hej moa🎀🌸💜💜💜Jag undrar när du kommer göra en postvideo ?💜för någon vecka sedan tog du en bild och laguppställning på instagram att posten hade kommit💜Bästa Moa!

Svar: Jag har faktiskt ingen lust att göra postvideos längre eftersom folk bara klagar på dom hela tiden. Så vi får se :)
MOA MURDERESS

#3 - - Dixi Wonderland:

Jag har använt lösögonfransar i 10 år och använder ALLTID 100% människohår. Mitt favoritmärke är Ardell, älskar dom. Hatar lösögonfransar som inte är i äkta hår, det ser fake ut samt mycket sämre kvalité :)

#4 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

Måste checka in sidan, verkar ju vara sjukt roliga grejer :D

#5 - - Julia ;DD:

Himla fina saker:D

#6 - - M:

Du sjunger ju skitfint! Kan du inte göra en cover nångång?:D

#7 - - J ;*:

Du kan ju fan sjunga :D

#8 - - MissMistiry:

Människohår fransar ser naturligare ut. Kanske därför jag inte använder dom xD

#9 - - Elina:

FÖR GO är du Moa!

Gör dagens goda gärning och kolla in min blogg, best feeling is when you make people happy - right? ;)

#10 - - Daniella 🌙:

Du vet väl att man måste betala skatt för saker man blir sponsrade med? Ganska många (bla dessie) är uppe hos kronofogden för saker hon inte skattat för... så du inte åker dit med.

Svar: Jag betalar skatt på allt jag får och tjänar. Så det är inget att vara orolig för! :)
MOA MURDERESS

#11 - - Sofie♥:

Så fina grejer! :)

#12 - - Anonym:

Hej! Moa jag vill så gärna måla mig lite svart runt ögonen och ha lösögonfransar. Men jag får inte det för mina föreldrar. Jag är bara elva år och ska fylla tolv i år. Har du något sätt. Jag tänkte köpa miss maga mascara istället för lösögon fransar men kajalen vill jag så gärna ha. Skulle bli glad om du kunnde svara <3

#13 - - Donautgirl:

Du sjunger jätte fint <3

#14 - - Sarah:

Löshår är oftast gjort av 100% människohår. Det är ju inte så att de klipper av ögonfransarna på kvinnor. Håret doneras. Äkta hår är bättre kvalité och ser naturligare ut.

#15 - - Anonym:

Jag har en fråga, hur har du " gjort" dina ögonbryn de är så fina! Målar du i dem eller hur gör du?

#16 - - Sandra:

Fina saker du har fått :D Man blir ju helt avis :D Måste in och kika tror jag :)

#17 - - Momlin:

Ska absolut checka in sidan, verkar finnas himla bra och fina grejer där! :D

#18 - - jessi:

du är grym! älskar ditt hår, en sådan juvlig färg. kolla gärna in min blogg! ska göra en challenge och er läsare att bestämma vilken! snälla moa, kan du kommentera? kram// jessi :)
www.jessicajaninaa.wordpress.com

#19 - - moa<3 11 år:

jätte bra video <3 Jag bara undrar när du kommer avslöja webbshoppen så man kan gå in och kika<3 älskar din stil ditt hår och din blogg<3

Svar: som jag sa i videon, 8:e juni
MOA MURDERESS

#20 - - moa<3 11 år:

du sjunger sjukt fint snälla gör en cover på jar of hearts<3

#21 - - Tova:

Blir verkligen så sjukt glad av dina videos, din "gladhet" smittar liksom av sig ;) Å du passade sjukt bra i solglasögonen! :)

#22 - - Zagi:

JAG ÄLSKAR DIN BLOGGDESIGN!! Vad använder du för hemsida??

#23 - - Zara:

fick su betala tull?
Vill görna beställa men försöker undvika sidor som har tillavgifter, alltså utanför Sverige! :)

Svar: Nope, behövde inte betala något sånt :) Dock kan det finnas risk att paketet fastnar. Det finns risk med alla länder som inte är med i EU. Jag har dock beställt saker under flera år och jag har aldrig någonsin vart med om att mitt paket fastnat i tullen
MOA MURDERESS

#24 - - lebanezzas:

Vilket bra tips och va billigt! Här ska jag verkligen stor shoppa!!!

#25 - - Simone:

Vad använder du för program när du redigerar dina videos? :)Och är det Gratis eller kostar det? :3 Kram <3

#26 - - Moa:

Du sjunger as bra Moa

#27 - - Klara :D:

Jättefina saker du fick! Du sjunger så himla vackert också! Vill också ha en sådan röst :D

#28 - - ♥Hattmakaren♥:

kikade in jätte fina saker! :)
och vad hände med din vackra lugg som du brukade ha? :) (jag säger inte att det där är ful! det är jätte fint♥) jag undrar bara :) ♥Kram♥

Svar: Har haft snelugg i typ hela mitt liv. Är rätt så trött på det just nu :)
MOA MURDERESS

#29 - - Linn:

Fina saker du fick!:D

#30 - - Charlotte Andersson:

Älskar dina videos!! :)

#31 - - Maja:

Så skön video. Kommer kolla in på ikatehouse sen när min dator är tillbaka, ingen dator på två veckor, sjukt, kom tillbaka dator, NU D:

#32 - - .:

Du använder äkta löshår, alltså människohår.. Men är osäker på äkta lösfransar? Låter mest som dubbelmoral ;o
Inget illa menat, bara jag som inte förstog logiken i de hela ^^

Svar: Det är skillnad att ha någon annans hår på huvudet och någon annans hår på ögonen ;) Ögonen är som sagt ett mycket känsligare ställe
MOA MURDERESS

#33 - - Amal:

fina grejer!

#34 - - Athena :

Aa ok 💜💜Förstår dig 🎀 själv tycker jag att dina post videos är superbra 🎀.Man gör ju videos om man har lust såklart 🍰👍

#35 - - Wilma:

Du sjunger ju jättebra! :D

#36 - - . :

aaah okej, du tänker så ;) hehe! Dock så föredrar jag faktiskt mänskligt hår både som fransar och löshår :3

#37 - - paula:

den sminksvampen kallas beautyblender, och innan man applicerar sin foundation så ska man fukta den med vatten o krama ut sedan "duttar" man på sin foundation med den, varför man ska fukta den innan e för att då återfuktar man samtidigt huden och de blir ett lite mer naturligare look samtidigt som den täcker, och svampen suger inte åt sig foundation så som vanliga sminksvampar annars gör.
har den själv och tycker den e grymt bra

Svar: Tack för tipset! Visste inte hur man använde den, haha!
MOA MURDERESS

#38 - - vidden:

Du är så jävla fin . Jag tycker inte att du behöver inte smink du är så fin ändå ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡

Till top