Personlig almanacka!

 
KOLLA IN MIN NYA ALMANACKA! Hur awesome är inte den?! Det är det jag älskar med personligalmanacka.se, att man kan designa sin alldeles egna almanacka! Man laddar upp bilder som man använder som fram och baksida och sedan designar man även hur insidan ska se ut. Man har olika kategorier att välja och genom det så bygger man upp innehållet. Min fram och baksida gjorde jag i photoshop som jag sedan laddade upp på hemsidan. Om man inte är så bra på grafisk design så kan man välja färdiga bilder eller bara ladda upp vanliga bilder på typ sina vänner, sitt husdjur eller en bild man tycker är fin helt enkelt!
 
Jag känner verkligen att 2014 är mitt år och därför valde jag att göra min framsida på de sättet. Varje gång jag kollar på min almanacka så blir jag så peppad! Sedan har jag även lagt in två peppande citat på förstasidan som man ser när man öppnar den. ÅH! Jag älskar den! Jag kan som sagt inte leva utan en almanacka och det är mycket roligare att göra den personlig än att köpa någon tråkig på typ akademibokhandeln.
 
 
 
 
#1 - - Daniela:

Whau :D den är superfin :)

#2 - - Cyber- life with autism and art:

Oh my god, så sjukt cool. :D

#3 - - Nadja:

Snyggt :)

#4 - - Jonna:

Åh så fin!:D

#5 - - Annika:

Så snygg almanacka ♡

#7 - - mikaela kickbackpack,s största faan! <3<3<3:

ÅÅÅÅÅHHH VAD FIIIIN <3<3<3

#8 - - Sandra:

Snyyygg :D

#9 - - Sofia:

jättecool!

#10 - - Edda:

snygg!

#11 - - Momlin:

Så jäkla snygg designad! :D Skulle va så grymt att få göra en egen :3

#12 - - nicco:

grymt fint!:)

#13 - - melinda emilia ♥:

men gud vilken fin!

#14 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

jätte snygg! :D

#15 - - Alice ツ:

Så fin! :D

#16 - - Lovisasfoton:

gud så fin header du hade :)

#17 - - Sibba - Ung alternativ Mamma:

Så sjukt snygg!

#18 - - matilda ♡:

Så himla fin! :) Hade också velat ha en sådan ju!

#19 - - Stina Gustavsson:

Men åhh vad fin!:D

#20 - - Sandra:

Verkligen superbra grej!
Jag brukar gå runt och våndas över att alla almanackor antingen är så fula eller i fel storlek. haha.
Kanske borde testa det här.

#21 - - catcake :

Åh satan va snyggt!!! :D

#22 - - Matildesign:

Åh, wow! Almanackan blev så sjukt fin! :)

#23 - - Veronica:

Fan vilken cool! :D Blev sjukt sugen på att designa en egen c:

#24 - - MissMistiry:

Himla fin!

#25 - - Julia ;DD:

Så fiiin:D♥

#26 - - Remmie:

Åh så fin! Skulle också vilja skaffa en personlig almanacka någon gång. c:

#27 - - Anna ⚡:

Snygg!

#28 - - Haley:

Vad smart att man kan fixa sin egna Fram och baksida! <3

#29 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

snygg

#30 - - Björk Majesty:

Supersnygg! :D

#31 - - isabell ett stort fan:

ååååååå vad fin kan man få köpa en sån av dig asså en sån lika dan super snygg eller hur (: (: (: (: (: (: (: (: <3 <3 <3<3 du äger fett love you moa

#32 - - Junitjej:

Underbar!

#33 - - Namfon:

omg! So awesome! >.<

#34 - - Klara :D:

SÅ FIIN! Visst blir det roligare när man får designa en helt själv :D

#35 - - Amalia:

Kommer du sälja sona almenaker på din webbshop. För det skulle jag vilja att du gjorde😘💕!!

Svar: Nej det kommer jag inte att göra. Det gör personligalmanacka så bra själva :)
MOA MURDERESS

#36 - - Jolina:

Hej moa :) jag vill beställa från ebay, är det svårt att göra det? Det ser så komplicerat ut haha.

#37 - - Mlie:

Den passar verkligen dig! Riktigt snygg.

#38 - - Lina Andersson:

Har en fråga, det där Bling skrinet där du har all smycken, vart köpte du det? :)
Kram

Svar: chilli :)
MOA MURDERESS

#39 - - Ella:

Du vet bio biljetterna kan man ge dem till nån kompis ifall man inte kan?

Svar: Biobiljetten är personlig så jag tror tyvärr inte det :/
MOA MURDERESS

#40 - - Twiggy Lundberg:

wow, tack för tipset! vill också göra haha :D

#41 - - Linn:

Åh så snygg!

#42 - - Motionerafetto:

JÄVLAR VAD SNYGG! :D

Älskar den!!

#43 - - Emmy:

Det är så himla bra att ha något litet som man använder varje dag, och göra något kul och motiverande utav det!
Nu kommer du ju se på almanackan varje dag och bli lite peppad av citaten.

Svar: Precis min tanke! :D
MOA MURDERESS

#44 - - Lovisa:

Hur stor gjorde du bilden i ps? Jag gjorde den först 700 bredd men då står det typ "nu blir det pixligt", sen gjord e jag den i 500 och samma sak, så jag överdrev lite och tog 300 och då blev det dålig kvalité. blöööh. svara gärna :(

Svar: Jag gjorde den 2000x1000 px :)
MOA MURDERESS

#45 - - Lovisa:

Beställde nyss en egen :D

Svar: WOHO! Hoppas du blir nöjd :D
MOA MURDERESS

#46 - - anonym:

wow! Var gör man en egen almanacka?

#47 - - Ninni:

Gud vad snygg!
Kan du göra en video på hur man gör en? För jag fattar inte och vill så sjukt gärna ha en för dom är superfina!☺

#48 - - Tilly:

Super fin👌 älskar dig💝

#49 - - Evelina :

Hur fick du satt det blev långa rutor? Mina blev bara på det hållet - inte ner. Och har du liten, mellan, eller stor storlek?

#50 - - Alice :

JAG ÄR MED!

#51 - - suzuki:

vad har du som slutsidor? :)

Till top