#1 - - catcake Bengalkatter och alternativt mode/hår:

Vad fina följare du har!!! Sjukt mysigt det måste vara att veta hur många som bryr sig om en och skickar gulliga grejer!

Svar: Ja dom är bäst!!
MOA MURDERESS

#2 - - Moa är bäst i hela universum:

Du är alltid såå himla jäkla fiin♡♥ Älskar diig Moa ♡♥

#3 - - Astrid:

Älskar dig Moa! Dör du dör jag! Älskar din lite udda stil och att du verkligen vågar vara dig själv.
Här kommer två frågor:
Katt eller Hund?
Linne eller T-shirt?

#4 - - MissMistiry:

Du har verkligen gulliga följare :)

#5 - - jessy:

åh, haha vilka gulliga saker du får! :D

#6 - - Andreas:

coolt!

Men du snart dags fixa utväxten ;)

bästa var ju "flodis"

#7 - - Evelina:

Skulle du kunna tänka dej åka longboard??

#8 - - Frida:

Hej Moa! Jag har funderat och undrar va gör du med allt du får? Jag förstår att du sparar det med vart, man ser det ju inte något någon stanns i ditt rum. Hoppas London var kul!

Svar: Allt ligger i en stor rosa kartong :)
MOA MURDERESS

#9 - - Felicia Christensen:

Många armband du fick denna gången! :D

Svar: Ja verkligen! :D
MOA MURDERESS

#10 - - Ein Abelsson:

älskar verkligen dina videos du är sjukt duktig ju <3

#11 - - Linn:

Hej ville bara tipsa om att du kan vinna biobiljetter samt trisslotter på denna sidan varje 24 timmar 1 vinst ! Kan alltså bli 30 vinster per månad , Lycka till hajjj http://shareprices24h.com/se/skapa-konto?nyckel=noTJfVbayndWZvVN

#12 - - Isabella:

När ska du skriva om vad som hade hänt med SAS?:)

#13 - - Julia ;DD:

Så mycket roliga saker du fick♥

#14 - - parlplattekonst.blogg.se:

Hur stora paket kan man skicka till dig? Jag har en sak som jag vill skicka, som måste skickas i en pizzakartong..... Funkar det eller? :D

Svar: Vad spännande! :3 Haha man kan skicka hur stora som helst! Får det inte plats i postboxen så lämnas den vara in hos närmsta postombud som jag sen får gå och hämta :) Är det en pärlplatta du vill skicka? :33
MOA MURDERESS

#15 - - Ronja:

Kolla gärna in min blogg, den heter mattssonslife.blogg.se

#16 - - Alice :

Åh vad fina armband!

#17 - - Erika:

Vad var det egentligen som hände med SAS, jag ska flyga med dem om två veckor så jag är väldigt nyfiken. :/

#18 - - Julia ;DD:

Så söta grejer du får:D

Svar: jaa :D
MOA MURDERESS

#19 - - Sakura:

Hej Moa! Det är nån som har fejkat ett askkonto av dig:
http://ask.fm/moamurderess

#20 - - cattis:

Blir du inte lite trött på alla småsaker du får? Sudd,halvanvända saker osv. Känns som att folk ger dig de som dom inte vill ha längre :s de klart att de är superkul o få saker som folk vill ge dig men kan de inte bli för mkt ibland?

Svar: Saker som redan är använda slänger jag. Typ som använda lypsyler, smink osv. Det känns faktiskt lite äckligt att en främmande människa har använt den produkten/saken. Är lite bacillrädd! Det är jättegulligt av folk att skicka saker som är deras och jag uppskattar det verkligen :) Men som sagt, det som går att använda och inte är för "äckligt" behåller jag :)
MOA MURDERESS

#21 - - mikaela kickbackpack,s största faan! <3<3<3:

OMG! DU ÖPPNADE MITT PAKET! <3

#22 - - Emmy:

Asså jag blir så glad av att se dina postvideos! :D
Vet inte ens varför, det är bara så mysigt på något sätt?

#23 - - jerhler:

Jäklar vad grejer du får! Vilken lyx!

Till top