Företag

 
Nu äntligen har jag fått hem mina papper från skatteverket och är nu godkänd för F-skatt! Gud vad skönt det känns att jag äntligen kan börja sätta igång på riktigt nu! Varför det tog så lång tid att få hem papperna var för att det blev något fel när jag skickade in min ansökan om enskild firma, den kom aldrig fram. Detta upptäckte jag i Tisdags så jag fick skicka in en ny ansökan och idag fick jag hem mina papper. Nu ska jag bara ta mig tid och läsa igenom allt så att jag inte missar något viktigt! 
 
#1 - - Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil:

Åh vad spännande! Har väntat så länge på nyheter om webbshoppen, börjar blir ordentligt taggad! :D

#2 - - Alexandra:

Åh vad kul! :D

#3 - - Anonym:

Gud vad roligt! :D Har du planerat att starta upp webbshoppen redan detta år eller kommer det dröja? :D Spännande!

#4 - - miranda:

ååh vad kul! Lycka till nu :D

#5 - - My story so far:

Shit vad spännande! Äntligen börjar det ta fart! Kommer bli så sjukt kul ju att se vad du designat fram!!!

#6 - - Linn:

Wiie! Grattis :)

#7 - - Rebecka - bloggar om skönhet och vardag :

Åh, så spännande!! :D

#8 - - POOS:

Så sjukt nice! :D
Kan du inte skriva ihop ett inlägg om hur man gör för att starta eget? :)

#9 - - Kalk:

Åh ja sjukt kul ju! Ih så excited över att se hur det kommer gå för dig! :D

#10 - - MissMistiry:

Så himla kul! Ska bli jättespännande! Kan du inte skriva ett inlägg om att starta eget?

#11 - - Anonym:

Ååå längtar tills du uppbars ditt företag! <3 :)

#12 - - Anonym:

*öppnar

#13 - - Namfon:

så spännade!!! och grattis!! =D

#14 - - Alice ツ:

Åh vad kul :D

#15 - - Matilda - tonårsliv i rullsol:

Glad jag blir för din skull! :D

#16 - - LORISSA LOVEBOMB:

GRATTIS, så himla kul :)

#17 - - Kitten:

Woho! Håller själv på att kolla upp för "hobby verksamhet" :)

#18 - - Neta:

Vad skoj för dig! :) Hoppas det kommer gå bra för dig!

#19 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

Nej va spännande!! längtar tills din webshop öppnar ^^

#20 - - Freja:

Gud vad kul :D

#21 - - Freja:

Gud vad kul :D

#22 - - Klara :D:

Åh vad roligt! Nu är det verkligen nära :D JIHOOOO!

#23 - - Annelie Hedman:

Underbart! Grattis :)

#24 - - Tia:

Gött :D

#25 - - fellforbooks.blogg.se:

Åh, det måste vara underbart för dig!

#26 - - catrin sandberg:

Skulle bli super glad om du ville kolla in min blogg. Allt från outfits (PRIMEBOOTS, JUICY, HUNKYDORY OSV.) träning, tips och massa mer. Kram! :)

Catrinsandberg.blogg.se

#27 - - Kaffehörnan:

Vad trevligt tur den kom lycka till

#28 - - Anna Röd - Nörd & Filmskapare:

Grattis :D!!

Till top