Today's Outfit

Idag hade jag på mig dessa kläder. Min nya tröja jag fick hem igår, ett par nya träningsbyxor (som är så sköna att jag inte vill ta av dem) och ett par Hello Kitty strumpor!
 
Direktlänkar: Tröja  ♥  Byxor 
 
#1 - - Anonym:

FIIIIIIIN!! <3

#2 - - mikaela kickbackpack,s största faan! <3<3<3:

SUPERFIN! <3

#3 - - mikaela kickbackpack,s största faan! <3<3<3:

Jag ska köpa ett halsband på din bloppis ikväll <3<3<3

#4 - - Wideeee:

Så Gullig!! Du som kommer färga håret blott kanske jag har ett märke på hårfärg till dig! det heter Crazy colors och finns på nicebeauty.se! :) Här är en blå färg
http://nicebeauty.com/se/crazy-color-no-45-peacock-blue-100-ml.htm
Kram!

#5 - - Sofie♥:

Fin tröja och leggings! :) Gustav är så gulig, aww!

#6 - - Monster - En grunge blogg:

Så gosigt!

#7 - - Ida:

Fint!
Din blogg är super fin. :)

#8 - - LORISSA LOVEBOMB:

älskar tröjan :D

#9 - - Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil:

Supersnyggt outfit!

#10 - - Julia ;DD:

Riktigt fint♥

#11 - - Elllen:

Hej! jo jag bara undra vilket gymnasie du gick på.
Liksom vad gjordde du efter 9:an :)

Svar: Jag gick på Mediagymnasiet här i sthlm :) Gick linjen samhälle media
MOA MURDERESS

#12 - - Izabella:

När jag såg på en bild när du hade färgat håret såg det lila ut, och nu är det ju hel rosa!Jag tycker att du passar
bäst i rött, lila, rosa, blått eller svart! Men mest rött! :) ♥

#13 - - Erika Grape (simsamlaren):

Gustav ser ut att ha det bra, så fina ni är! :D

#14 - - Nathalie:

Diggar verkligen din blogg !

http://nathaliebingstrom.blogg.se/2014/february/moa-murderess.html

#15 - - It's me:

Skulle vara snyggt om du hängde upp personliga bilder i ramar på den väggen. Älskar din blogg så mycket!

Svar: Det har jag planerat i 4 år... hahah! Är dålig på att ta tag i det xD
MOA MURDERESS

#16 - - Carin:

Vilka fina byxor! :)

#17 - - Emelie:

älskar tröjan!

#18 - - Annster:

Så fint :)

#19 - - SUGARSIN:

Tjusigt! :D

#20 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

Snyggt! ser mysigt ut att arbete i sängen med en kisse heh :D

#21 - - Klara :D:

Vad snygga byxor! Eller allt var faktiskt snyggt. Men skulle vilja ha ett par sådana byxor för dom ser makalöst sköna ut :D

#22 - - Hannah:

Åh vad fin du är Moa!

#23 - - mikaela kickbackpack,s största faan! <3<3<3:

Hej Moa!
Paypal funkar inte på epicbloppis. När jag ska köpa så står det att det inte funkar :( Vad ska man göra? <3 För jag vill så gärna köpa den där rosa love potion. :)

Svar: Vad konstigt, paypal funkar för mig. Testade nyss :o
MOA MURDERESS

#24 - - Alva💔:

Älskar din dator❤️

Till top