Blog Sims 4 Challenge - look alike

Detta är ett samarbete med The Sims
 
 Snart släpps äntligen The Sims 4! Som jag längtar! Som ni kanske kommer ihåg så är jag just nu med i något som heter "Blog Sims 4 Challenge". Jag har fått några utmaningar och här är den första! Nämligen att skapa en look-alike i det nya spelet! Och så här ser min sim ut.
 
För mig var det rätt svårt att göra en sim gubbe som var lik mig eftersom det inte finns några piercingar och tatueringar. Okej, det fanns tatueringar men ingen som är lik min. Men jag försökte så gott jag kunde! Om ni gillade min gubbe så gå gärna in och rösta på den HÄR. 
 
 
#1 - - A L I C E:

Den var ju bra :D Ska in och rösta nu! ^^

#2 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

Den blev ju jätte fin!

#3 - - catcake Bengalkatter och alternativt mode/hår:

Så fint!
Längtar så himla mycket tills det släpps!!!! Förväntningarna är verkligen skyhöga :)

#4 - - Momlin:

Synd att man inte kunde ha piercingar :o Men annars va det ganska likt :)

#5 - - Evelina:

Riktigt bra gubbe ju! Den var ju lik dig :) ser fram emot detta spelet som faaaen! :D

#6 - - maddemoi.blogg.se:

Ser bra ut :) Jag försökte laga mig sjölv, men lyckades inte :p

#7 - - MissMistiry:

jag tycker det liknar dig :)

#8 - - Milina:

Det var rätt svårt för mig också när det kom till kläder!

#9 - - Anonym:

Den liknar dig! Du är bäst!

#10 - - Meia:

Jag kan inte komma in på länken, btw, det liknar dig sjukt mycket!

#11 - - :

Länken funkade inte för mig häller.

#12 - - Anonym:

bifogar ett mail jag skickade men det funkade inte så ja skickar dett här:
Hej bästa Moa!! Jag heter Sofia och ska åka till Stockholm med min kompis i september :) och våra föräldrar såklart!! Vi kommer att se på Lady Gaga den 30 september och kommer att komma till Stockholm den 29:onde. Vi åker hem den 1 oktober på morgonen. Men nu så skulle vi gärna vela träffa dig för du är så jäkla bra!! Altså bara typ få ta en bild och en autograf. Bara snabbt eftersom att vi också ska shoppa och sånt :) Men det hade varit jättekul om vi kunde få träffa dig för att vi bor ändå i Luleå och är inte i Sthlm så ofta :) de är okej om du säger nej men de kan ju vara värt att fråga!! Vi är 13 år!
Tack på förhand!! //Sofia



skulle vara kul om du svarade på min mail ja eller nej så vi vet :)
du behöver inte spara denna kommentar så den syns ;)

#13 - - Anonym:

Åh vad häftigt!

#14 - - Alice:

Åh vad coolt!

#15 - - Jinx:

Åh, längtar så mycket efter The Sims! Som tur är har jag några dagar på mig att spela det oavbrutet innan jag flyttar, haha :D Dock hade dom inte min hårfärg i demon...

#16 - - mmirandas.blogg.se:

Vad snygg den blev! Men jag tycker att det borde finnas piercingar i spelet, med tanke på hur vanligt det är i dagens läge.. Men det skulle vara kul om du sen kan berätta vad du tycker om spelet :)

#17 - - Hanna Victoria Sahlqvist :

Tycker ändå att det blev likt dig, ansiktet speciellt! :) Ohh, 'HÄR länken' fungerar inte... :/

#18 - - stina♥:

Åhh den blev jätte fin, har röstat!Den blev ändå lik dej!😃❤

#19 - - Carro - En av Sveriges största gamingbloggerskor:

Snyggt jobbat, dock lägger jag min röst på ett annat bidrag då jag känner att hon gjorde sin look-a-like bättre och mer lik. :) Kramisar Carro

#20 - - Cyber- life with autism and art:

Jag gick in & röstade på din sims-karaktär. :)

#21 - - ZombieUnicorn:

It's awesome!! The link donesn't work tho!

#22 - - Hårfärgsproblem:

Hej Moa!
Jag har sökt runt på internet hur länge som helst nu men eftersom jag fortfarande känner mig som ett frågetecken så tänkte jag att du är en av de bästa personerna att fråga.
Jag vill färga mitt hår lila men vill inte att färgen ska vara permanent.
Jag har naturligt blont hår och vill kunna få tillbaka min vanliga hårfärg efter några tvättar. Vilken färg är bäst att använda??
Behöver verkligen hjälp! Det var så mycket svårare än vad jag trodde.

#23 - - Venice:

Tycker du lyckats rätt bra. Jag har själv provat och vet hur svårt det är!

#24 - - Tindriis:

Har faktiskt redan förbeställt The Sims 4 och är så sjukt taggad att få pröva hela simset och inte bara demot!!!!!!!

#25 - - Julia ;DD:

Den blev u jätte fin, ska såklart också ta och rösta:]♥

#26 - - Suz:

Har röstat. =) <3

#27 - - bumbibjörn:

vet inte om jag tycker den va så lik dig men fin va den♥

#28 - - Heidi:

Tycker du lyckades bra. Röstade på dig så håller tummarna att du vinner! :)

#29 - - anonym:

Hej! Jag har laddat ner lite och kan inte du typ visa hur man laddar ner poser och hus mm.. om du kan göra som en del 2 fast med andra saker som man laddar ner? Älskar dina simsvideos och skulle uppskatta en sån video, Kram :)

#30 - - anonym:

Hej! Jag har laddat ner lite och kan inte du typ visa hur man laddar ner poser och hus mm.. om du kan göra som en del 2 fast med andra saker som man laddar ner? Älskar dina simsvideos och skulle uppskatta en sån video, Kram :)

Till top