#1 - - Julia ;DD:

Gör de!! <3

#2 - - Cyber- life with autism and art:

har tyvärr varken en iphone eller instagram, men jag premunerar på din youtube iallafall! :)

#3 - - Michi - Sveriges största creepy cute blogg:

Jag följer redan dig! :D

#4 - - Mimmi:

Söt katt! ♥ :D

#5 - - Sasha :]:

du är så himla fin!!

#6 - - Klara :D:

GÖR DET! DU ÄR BÄST MOA!

#7 - - Jessica:

Hoppas du har det roligt i london ! :)

och följer dig på instagram heter jessica_hampson där :)

#8 - - Vendela Nilsson:

Följer redan! (y)

#9 - - Nadja:

Följer dig redan :)

#10 - - Johanna:

Hej! Jag haft rött hår förr och första gången jag färga det blev det bra men sedan skulle jag färga det igen men då så blev det sämre. Jag kunde heller inte bara färga utväxten så den röda färgen försvinner lite. Hur gör du för att behålla samma röda färg? :)

#11 - - Sandra:

Snygga bilder :) följ gärna min blogg uppdateras dagligen minst 5 gånger om dagen :D
Blogg:http://youngsassa.webblogg.se/

#12 - - Isa:

Då ska jag ta och följa dig då ^^

Kika in på bloggen,massor med roliga inlägg ;)

#13 - - Rebecka & Isabelle:

Älskar din blogg :) Gå in på våran blogg, www.rebeckaisabelle.blogg.se och var med och fråga saker till våran frågestund! :) länka eran blogg så kikar vi in också :)

#14 - - Rebecka - hårdrockstjej som bloggar om skönhet och vardag:

Hatar att jag tappat bort min mobil :( Måste liksom gå in på datorn för att kolla på instabilder, fett ovärt!!

#15 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Ber om ursäkt för detta
Jag gör lite reklam hos dig som har så många läsare om en manifestation för barn med behov av särskilt stöd som vi skall göra i Göteborg. Vi vill att så många som möjligt stöttar upp!!

http://madelein.se/2013/september/med-att-planera-for-en-manifestation.html

#16 - - nicco:

gör jag redan:D

#17 - - Anonym:

jag har följt dig jätte länge moa

Till top