JULKLÄNNINGAR

Jag hittade fyra sjukt fina klänningar som passar till julen! Hade velat ha en röd klänning i år men det är så otroligt fult med rött till min hårfärg, haha! Så det får bli svart eller vitt, eller någon annan färg för mig i år! Ni får förresten 15% rabatt om ni anger koden: 111888 i kassan!
 
Direktlänkar: 1  ♥  2  ♥  3  ♥  4
 
#1 - - Kaffehörnan:

Vad perfekta o snygga dom är

#2 - - Kalk:

Aaah, tack så himla mycket! Har letat efter en klänning som den första så sjukt länge nu! :D

#3 - - MissMistiry - show you both sides:

Haha fört kunde du inte ha rosa och nu inte rött ^^

#4 - - Emilia:

Håller med lila och rött är en av de värsta saker som finns! Du kan ju ha paljetter? Typ svart klänning med svarta paljetter?

#5 - - lilamalin♥:

Tack!

#6 - - Jojo:

snygga!

#7 - - Melinda/Felicia:

Jag tycker verkligen att du ta fina bilder:)

#8 - - Rebecka - bloggar om skönhet och vardag:

Åh, de två-tre första var sjukt snygga!! :D

#9 - - michelle:

Den sista röda är jätte snygg!

#10 - - Alice ツ:

Fina ^^

#11 - - Chibi (≧∇≦)/:

passar bra på dig ^^

#12 - - Anna:

Oj vad fina! Jag köpte två klänningar igår faktiskt. :)

#13 - - Klara :D:

Vad söta klänningar! Jag älskar dem två svarta <3

#14 - - LORISSA LOVEBOMB:

Jag köpte min julklänning idag :D Orange och blårandig. Superfin tycker jag.

#15 - - Ida:

Alla var ju skit snygga!

#16 - - vanja:

så fina :)

#17 - - Elin:

Den första klänningen är sjukt snygg!

#18 - - Julia:

Gillar nr 2 extra mycket, fin :) Jag har faktiskt köpt en röd klänning till jul i år. Jag var lite rädd att det skulle skära sig med mitt röda hår för ibland blir det ju så fel med två olika röda nyanser, men det gick ihop :D

#19 - - Sofia:

Snygga klänningar! Tycker den första svarta är snyggast :)

#20 - - fellforbooks.blogg.se:

Den första klänningen är så vacker, tycker jag!

#21 - - Kajsa:

Fiina klänningar Kram !!

#22 - - Jonna :D♥:

så fina :D

#23 - - ellan:

4 va jätte fin och alla andra men 4 va min favorit :D

#24 - - Emelie - Hobbyfotograf i Uppsala:

Har veckans blogg pågående i min blogg just nu, delta gärna! :D

#25 - - Sofia:

så fina klänningar!

#26 - - LITZIUMWORLD ^V^:

Den vänstra är skitsnygg!

#27 - - Ithrenniel:

Färgen på de röda klänningarna var väldigt vacker! Och de var fina också, kanske något man borde skaffa sig? :)

#28 - - Cessan =):

de röda var finast!

Till top