WOOP WOOP!

(bild från igår)
 
IDAG ÄNTLIGEN TAR JAG STUDENTEN!! ÄR SÅ JÄÄÄÄKLA TAGGAD! Just nu sitter jag med klassen och har champangefrukost med jordgubbar. Mmmhm så gott! Det här blir förmodligen enda inlägget för idag för jag orkar faktiskt inte tänka på bloggen när det är min dag idag. Vi ses igen imorgon! NI ÄR BÄST!
 
Håll koll på min istagram, där kommer jag uppdatera! Moamurderess@ig
#1 - - HeLpMeScReAm:

Grattis! Till att bli arbetslös .. OwO <3 Nä, förlåt.. Ha nu super kuligt!! ^-^ <3

#2 - - ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

Ha så kul :D

#3 - - Josefine:

Åh vad roligt,ha så kul!

#4 - - nicco:

Ha så roligt :)

#5 - - Laura:

GRATTIS MOA! Vad kul, hoppas du får den bästa minnesvärda studenten någonsin! LOVE XXXX

#6 - - Johanna:

Grattis, ha en fin dag! :D

#7 - - aliengirl- life with autism and art:

Stort grattis till dig! :D

#8 - - llryttarna:

FIN BLOGG!!
Det skulle vara jättekul om du var med i vår dagensblogg! Vinnare dras ikväll!

Ha en bra dag:)

http://llryttarna.horseworld.se/2013/05/31/dagens-blogg/#respond

#9 - - Jojo:

Vad härligt! Jag hoppas att din dag blir awesome!!;P

#10 - - julia johansson:

Vad roligt! :)

#11 - - Tova:

Grattis till studenten! ha en JÄTTE bra dag! :) <3

#12 - - Denise:

Ha en grym dag!

#13 - - Klara och Mikaela:

Ha så bra på din student Moa! Vi älskar dig!!!!!'❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤⭐❤❤❤❤❤❤❤⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐💕💕💕💕❤❤❤💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

#14 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

GRATTIS :D

#15 - - Marie aka Reddrawer :

Grattiiis, ha en azuuum dag <3

#16 - - Johanna:

GRRRRRRRRRRAATTIIS!
längtar tills jag tar studenten

#17 - - Jennifer Dahlgren:

Aaaaah grattis!!! Du klarade det woo!!!

#18 - - vanja:

fina bilder

#19 - - Alice:

grattis!!

#20 - - Wilma Pettersson:

Lycka till nu, så stolt över dig!!!

#21 - - Sofie:

Fan vad KUL, grattis! :D

#22 - - GossipGuy:

Lite som Queen B i NYC (:

#23 - - tess:

Grattis !:)

Snygga skor:)

#24 - - tess:

Grattis !:)

Snygga skor:)

#25 - - Jessica:

Grattis grattis!!

#26 - - Jennifer:

STORT GRATTIS MOA!!! :D :D Hoppas du får en helt SJUKT UNDERBAR dag/natt osv... Massa kramar! <33

#27 - - EMELIE:

Men åh vad skoj att ta studenten! Firas ordentligt antar jag?! ;)

#28 - - Elli:

Grattis Moa! :D Gud vad kul & skönt att slippa skolan, du är verkligen värd ett långt och härligt sommarlov nu! ♥

#29 - - Millan:

Din dah Moa! Go crazy! :D

#30 - - llryttarna:

Det skulle vara väldigt roligt att höra din åsikt om detta inlägg om självförtroende. är det nån som håller med i det vi skriver?:)

http://llryttarna.horseworld.se/2013/05/31/sjalvfortroende/#comments

#31 - - Nova:

Grattis MOA!

#32 - - Moa och Frida:

GRATTIS PÅ DIG! åh vill också slippa dumma skolan :(

#33 - - Nina:

Grattis!<33

#34 - - Jessika:

omg ni var i jarlaberg :DD

Till top