The Truman Show

Eftersom det är så tråkigt väder ute så passar det perfekt till att kolla på film resten av kvällen! Jag och pojkvännen ska se "The truman show". Den är jättebra! Det var dock flera år sedan jag såg den sist så jag kommer inte ihåg allt. Men bra är den, det kommer jag ihåg :D
 
Är det någon av er som har sett den? :D Tycker ni den är bra?
#1 - - anonym:

Ja, den filmen är jättebra!♥

#2 - - nicco:

den verkar bra men har aldrig sett den :)

#3 - - Anonym:

Den är typ bäst!

#4 - - Jessica:

Aldrig sett "/

#5 - - Jojo:

Jim Carrey! yay! haha :D

#6 - - Ellen:

Jag har sett den, jim carrey är ju sjukt rolig i alla filmer. Så yes den är bra!♥

#7 - - Klara och Mikaela:

Jag har sätt den :) jag tycker den är jätte bra :D

#8 - - Linnéa:

Den är jätte bra.

#9 - - Mezzy Madness - emo/scene bloggerska:

Jag älskar den filmen! Nästan en av Jim Carreys bästa roller :3

#10 - - madabouttea.se:

Håller med dig om att den filmen är jättebra! Tror jag har sett den minst 100 gånger XD

#11 - - Melody Moonchild:

Jag har faktiskt aldrig sett den. D:

#12 - - Melinda - alternativ blogg ♥:

den är awesome!

#13 - - Jasse:

Moa kan du nt fixa bilderna på när du var liten man vill ju se dem?! :D

#14 - - Olivia:

Vad med i veckans bloggare på min blogg! Det skulle betyda jätte mycket! Klicka in på min blogg och kommentera "jag är med" så är du med i veckans bloggare!

Kram

#15 - - Erikaaasss:

Jag och min pojkvän älskar den!

#16 - - Josefine:

den filmen är awesome!

#17 - - Pam-RandompiecesofaMind:

har sett den...tycker den e helt okej=)..

#18 - - A M A N D A :

ÄLSKAR DEN!

#19 - - Lixa:

Hur tjänar du pengar på din blogg?

#20 - - Malin Jonsson:

Åh såg den för länge sen! Har för mig att jag tyckte att den var bra och sorglig!

#21 - - Beauty For Life - En skönhetsblogg för alla:

Den har jag inte sett! Jim Carrey är ju dock strålande :)

Hemmagjord hårinpackning, sminkning inspirerad av filmen Monsters University och prisvärda skönhetspaket från ebay - det och mycket mer i vår snabbt växande skönhetsblogg! Titta in vetja :)

#22 - - Sara:

När jag var mindre så mådde jag så jävla dåligt efter att jag kollat på den. Kunde inte sluta tänka på om det va så på riktigt, att jag va truman alltså xD haha
Nu tänker jag inte alls så. Den är skitbra!

ETT FILMTIPS till nästa gång: Inside Man

#23 - - LORISSA LOVEBOMB:

Den är så bra... och sååååå sorglig :'(

#24 - - Fidan:

Hej! Jätte fin blogg du har.
Kolla gärna in i min!! ♥ Ha en bra måndag!! Skulle du vilja länkbyta med mig!! Skulle vara sjuuukt glad!!

#25 - - Lisa:

den värkar jätte bra :)

#26 - - Emma :3:

Faktiskt inte. Tycker den är så seg. Haha ^^

#27 - - Meia:

Jag har inte sätt den, men nu kanske jag ska göra det då ;)

#28 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Ja jag gillade den, udda och bra!

#29 - - Annika:

Vill se den :D

#30 - - liza:

Jag såg den i 2012 vid November December.
Jag tycker den är grymt bra och vem gillar inte Jim Carrey?

#31 - - Julia:

Hoppas dur en bra kväll!

#32 - - Julia ;DD:

Aldrig sett den!

#33 - - laura heter jag:

ÅÅH! Favoriten ju!! <3

#34 - - Jaqueline Blomstrand:

Har sett den så många gånger men jag älskar den fortfarande!Underbar film!

#35 - - Anonym:

Jag har en fråga!:/ Om man har en ''vän'' som man är osams med och inte vill bli kompis med den igen. Men ens andra kompis gör allt för att vi ska bli vänner igen.vad ska ja säga till henne utan att såra henne för jag tycker det är jobbigt när hon tjatar vad ska jag säga? Tacksam för svar vet att du säkert inte kan svara på denna kommentar men vill ha ett bra svar och du ger offtast bra tips!:)KRAM anonym. PS skulle du kunna svara i ett inlägg?

Svar: Det är bara att säga att du inte vill vara kompis med henne och att hon måste acceptera det :) Alla människor fungerar inte bra ihop. Jag har själv kompisar jag har slutat umgås med just för att vi helt enkelt inte passar ihop. Du måste fokusera på dig först och främst :)
MOA MURDERESS

Till top