Fult VS Awesome

Det här är absolut inte en pik till någon! Utan det här är vad JAG tycker är fint och fult. Ta inte illa upp om du skulle tycka om eller använder de produkter som jag tycker är fult. Alla har olika smaker :)

Fula mönster på byxor och leggings är ett utav det värsta jag vet. Jag kan knappt kolla på dessa, haha.

Diadem/hårband med nitar på är så otroligt fint! Jag älskar nitar och jag älskar diadem. Det blir en perfekt combo!

Skeleton tights är så sjukt snyggt och coolt! Jag har beställt hem ett par för över en månad sedan men har fortfarande inte fått dem :( Det ger outfiten en extra touch!

#1 - - aliengirl- art is my life:

Känner likadant där. Byxor & leggins fullt med mönster & blommigt är...blä, inte riktigt snyggt för mig. :)
Men ett par skelett tights vill jag ha med, hoppas du får hem dom du har beställt.

http://aliengirllouise.blogg.se

#2 - - Malin♥:

AWESOME=AWESOME!

#3 - - Moa:

TYCKER ATT LEGGINSANA LÄNGST NER I MITTEN TILL VÄNSTER VAR RÄTT OKEJ :3
DIADEMEN VAR SJUKT SNYGGA MEN TROR ITNE ATT JAG SKULLE PASSA I DOM xD

http://mozisen.blogg.se/

#4 - - Moa:

inte** Dx

http://mozisen.blogg.se/

#5 - - Liten Mupp:

Jag tycker vissa av legginsen (?) är fina, men inte de med två mönster ^^

#6 - - Quiethell.myshowroom.se:

Håller med dig helt och hållet :D kramisar Carro

#7 - - Carinlouisekarlsson:

Tycker precis tvärt om! xD

#8 - - Emilia:

Tyckte allt va fult! Men som du sa alla har olika smak

#9 - - Sanna:

Tycker som du, förutom skeleton tights... Usch! Men smaken är som baken ;)

#10 - - Bella Hellgren:

Jag tycker att mönstrade byxor är rätt fult. Men mönstrade leggins tycker jag kan vara fint. Bror helt på mönstret. :) Skelett tightsen var cooola!

#11 - - Jojo:

Jag håller med dig! & jag gillar din nya header;) eller ja, den nya bilden på dig i din header;) Haha

Min blogg: http://jojosmind.blogg.se/

#12 - - Madeleine:

Kul att du dissar det som keela och caty ofta har på sig och tipsar om, de mönstrade legginsen :)

Svar: Vad spelar det för roll? ;) dom får väl ha på sig vad dom vill? Det är inte så att jag dissar dom, utan just de klädesplagget :)
Moa EpicFaiil

#13 - - Linnsan_berglund:

Haha jag tycker helt tvärtom tycket mönstrade byxor/leggins är sjukt snyggt och hårband är inte så fin. Men man tycket ju olika hihi:)

#14 - - ellen:

skeleton tights är jätte finaa! men själv gillar jag mönstrade tights väldigt mycket;););)

#15 - - Belieber ☮:

Väljer AWSOME!

#16 - - Emma:

Älskar mönster på tights fast ibland kan det bli för mycket som på vissa av de på bilden.. Annars så otroligt snyggt enligt mig, dock så är ju hårband också sjukt snyggt, speciellt med nitar på då :)

www.photobyemmaaa.blogg.se

#17 - - Mokitoto:

jag har skelett thights men har ingen aning vad jag ska matcha dom med! hoppas att du får dom snart!:))

#18 - - Essy Mezzy Andersson Larsson:

Jag håller med till 100%, hatar sådana mönster på leggings! Jisses, skär sig i ögonen ju, haha. Skeletontightisen är otroligt snygga!

#19 - - Hanna:

JAG ÄLSKAR MÖNSTRADE LEGGINGS ELLER BYXOR! Alltså såna som Keela och Caty har ungefär. De som du la in på bilden är faktiskt ganska fula:/ (den sjätte var ok men inte resten enligt mig)
OCH JAG HAR KÖPT SKELETON TIGHTS FRÅN SHOCK NÄR JAG VAR I GÖTEBORG EN GÅNG! :D (det var i höstas)
yeeey

#20 - - louiseberghh.devote.se:

Vad tråkig världen skulle vara om alla tyckte lika, personlig stil, skulle inte existera och ingen skulle vara unik.
Tack och lov att man tycker olika :)

Skeleton leggings är inte min grej, men man kan göra riktigt balla outfits med dem, gillar mönstrade leggings mer, FAST de beror mycket på vad de är för mönster etc.
Sjukt sugen på nitdiadem, åh så snygga !!

#21 - - Mel Moonchild:

Så kul att du tog tillbaka detta! :D Och jag håller helt med! Sjukt ful när vissa av leggingsen/byxorna på första bilden har olika mönster på benen också.. http://melodymoonchild.blogg.se/

#22 - - Nicco:

Håller helt med dig :D
www.lifeofnicco.blogg.se

#23 - - Emmy:

Njaa, de leggingsen på nedre raden är vel helt ok. :)
Men håller helt med dig på awesome. <3

#24 - - Sandra:

Tycker tights/knästrumpor med skelett är ascoola! :D

#25 - - Matilda =):

Usch fult mönster på leggins är så hemskt! Haha. Skeleton-tights är ju väldigt häftigt och även diademen! :)

#26 - - Auroris.blogg.se:

Skeleton tights ser ut som nån form av en halloween dräkt, alltså inte fint alls... Men man tycker ju olika :)

#27 - - Stella Bones:

Har ett exakt sånt diadem i rosa och det är helt underbart, dock klämmer det lite mycket tycker jag.

#28 - - Filippa:

Jag tycker nitar är överskattat.__.

Men skeleton tights omg love<333 skulle skaffat men just då hittade jag inga någonstans.__.

#29 - - Alli:

Vartifrån beställde du tightsen? Ebay? Kan du länka,? HAHA. ):

#30 - - E B B A:

Jag gillar allt men skulle tycka att mönstrade byxor inte skulle passa på DIG, inte alls faktiskt. Men om man kollar på keela t.ex så använder hon mönstrade tights mycket och hon passar super i det men jag tror inte hon skulle passa i skeletttights eller ett diadem med nitar? :) No hate :)

#31 - - Vicki:

Skeleton tightsen är skitsnygga!! http://vickiso.com

#32 - - Kajsa:

Håller helt klart med! xD Usch vilka gräsliga leggins! Älskar dok skelett tights, har ett par fast dom har inte så bra kvalite ;c

#33 - - Fanny:

Du passar sjukt bra i skelett leggins men själv tycker inte jag om det, gillar heller inte alla dom blommiga legginsen men dom svart & vita är döö snygga! :D

#34 - - linda:

Tyckte att allt var väldigt fint :D

#35 - - Leia:

Åh, jag håller inte med (vilket såklart inte spelar någon roll! :D) men älskar byxorna! Vart har du hittat bilderna? Någonstans speciellt eller bara random på google? :) Kram! Du är grym förresten! :D

#36 - - Josefine Rabner:

Jag ska defenitivt köpa Skeleton tights! Så sjukt snygga, men vet ej vart man köper de :(

#37 - - Caroline:

tycker inte om mönstrade byxor, bara leggings med kanske lite Indie/ grrunge mönster på :) Älskar diademen men dock gillar jag inte Skeleton tightsen, vet inte va det är med mig och dom, köpte ett par en gång men använde dom alldrig :P :(

#38 - - Helena Nagel:

Dom svarta byxorna med blommor på i högra hörnet var ju hur snygga som helst! men därimot dessa tights med skelettben tycker jag e skit fula. Det är tur att vi alla har olika smak när det gäller kläder:)

Kram på dig!

#39 - - Helena Nagel:

WTF????? Nu går det att kommentera men jag e anonym...hehe:)

Dom svarta byxorna med blommor på i högra hörnet var ju hur snygga som helst! men därimot dessa tights med skelettben tycker jag e skit fula. Det är tur att vi alla har olika smak när det gäller kläder:)


Kram!

http://www.heysugarmagazine.se/missnaily

#40 - - Klara R:

Hahaha! :D Din blogg är så sjukt bra och jag är ett STORT fan!
Jag gillar inte heller mönstrade leggings så mycket. Fast dom sista som är svarta och vita, längst ner till höger av dom mönstrade leggingsen, såna har jag. Men jag bryr mej inte om att du inte gillar dom.

Det är så coolt för innan jag började kolla på din blogg så ville jag ha en sån näspiercing som du har, jag ville ha rött hår och jag älskade Hello Kitty och grisar. Det är väldigt coolt att du är precis så som jag alltid velat vara!

Svar: Och dom andra grejerna va sjuuuuuukt grymma♥♥ Kraaam
Klara R

#41 - - Jojjo:

Hehe, jag älskar mönstrade leggins! :) Dem blåa var ursnygga! Och de med skeletten på med :)

#42 - - Nattah:

Jag tycker att randiga byxor är as snygg herre ååh. Mönstrade byxor är det finaste som finns! Fast leggins'en dem på bilden var...väldigt fula.. ÄLSKAR skeleton leggins *-*

#43 - - Felicia:

Älskar den här kategorin! Skulle gärna se mer utav det! :D

#44 - - Felicia:

Du tycker att mönstrade byxor är fult men du har ju egna leopard byxor och skelett byxor? Det är ju typ som mönster? :/

Svar: om du läser inlägget igen så står det fula mönster på byxor/leggings. Inte att jag tycker att alla mönstrade leggings är fula
MOA MURDERESS

Till top