Dagens fråga!

Till er minecraft-nördar där ute: Skulle ni vilja att jag lägger upp en video när jag och Tobbe spelar minecraft? :D Jag fick nämligen frågan om att göra det men vill veta om det är fler som skulle vara intresserade att se på den videon? Det vore jättekul att göra en sådan video i alla fall! Får visa alla mina grisar för er :D

#1 - - nicco:

Visst, det kan du göra :)
www.lifeofnicco.blogg.se

#2 - - aliengirl- art is my life:

Det hade varit ganska roligt om du gjorde det. :)
http://aliengirllouise.blogg.se

#3 - - bellzipellzi:

Självklart. Det är uppenbarligen en av dina intressen - så det blir kul. Jag spelar Minecraft med!

#4 - - Ellen:

Jaaaaaaaa :D snälla gör det!!!! :D www.pirra.bloggplatsen.se

#5 - - Sara ♥:

Snälla gööör det! :D <3

#6 - - Josse.:

Jaaaaaaaaaa! :DDDDD

#7 - - Fridasvedberg:

Ja gör det det skulle vara jätteroligt!

#8 - - Boop:

Jaa, gör det! :D

#9 - - Helena Öhlund:

Ja :D Vill se dina grisar ju

#10 - - Kittycakee:

Ja, skulle vara kul att se! c:

#11 - - E B B A:

JA! :D Skulle vara awsome!

#12 - - Malin1288:

Gör det! Jag skulle titta! ♥

#13 - - Jaanieh:

Jag vill veta HUR man spelar det! Är sämst på spel i hela världen och förstår ingenting.

#14 - - Malin♥:

Ja!

#15 - - Belieber ☮:

Älskar dina leggnis!

#16 - - ellen:

är inte direkt någon minecraft nörd men skulle vara riktigt kul att se när du/ni spelar:)

#17 - - Alva :3:

YAAAY! OFC! ;*** Älskar din blogg, grisar, minecraft videos, minecraft och älskar säkert då din blogg med minecraft videos som handlar om (ofc) minecraft med grisaaar! ;D

#18 - - Emma:

Jaaa, gör en sån video :D

#19 - - Nora:

JAAAN GÖR DET! :) Har sett på VARENDA av dina videos! Älskar då du gör dem så.... JA! :*

#20 - - Elin Lundholm:

Ja!! Gör det, det skulle vara kul! :D

#21 - - Monaliza meijneken:

JA!!! det skulle vara super kul att se på! :D Väeldens bästa blogg!

#22 - - Keiibum:

GÖR DET! jag spelar själv minecraft! ^^

#23 - - Sofia:

DET SKA DU GÖRA!!! :D

#24 - - Vikkan:

Jaaaaa, gör det!! :D

#25 - - Elin:

Jaa gör det :D
Min blogg: www.detfickblielin.blogg.se

#26 - - Mel Moonchild:

Snälla gör det! :D

http://melodymoonchild.blogg.se/

#27 - - My Star:

Skulle vara kul! :D
Kan du inte göra en frågestund snart igen? :D

#28 - - Linnea Frick:

Ja!

#29 - - Matilda ★:

Det hade varit riktigt kul ju! :D hehe ;)
http://matild-a.bloggplatsen.se

#30 - - Chellys.blogg.se:

Så fint foto! Ja <3 <3 http://chellys.blogg.se/

#31 - - caicais.blogg.se ~:

DU BORDE VERKLIGEN GÖRA DET! :D

#32 - - Lina:

Neeeeej! Tycker verkligen inte om minecraft!!!!!!

#33 - - Benedit Witermark:

näää, gillar inte minecraft :P fast iofs jag behöver ju inte kolla på videon så kan ju dom som vill bli glada av det (:

moufieeh.blogg.se

#34 - - PackaChuu:

jaaa! :D

#35 - - Fredrik:

Jaa och alla som inte gillar minecraft och säger nej till det, ni måste ju inte kolla på videon...

#36 - - Gullis1:

Var har du köpt dina creepers?

#37 - - Alma Engström:

Jaaaaa!

#38 - - Madeleine:

Ja! c:

#39 - - Carro:

JA! :D Följer Tobbe och hans polares yt-kanal redan och tycker dom är awesome, fick även min pojkvän att börja följa den, skulle vara awesome att se en liknande video där du och Tobbe spelar här på din blogg :D Kramisar Carro

#40 - - Doddan:

ni två är fett söta så why not :D

#41 - - Emmy:

Jag gillar personligen inte minecraft, men... JA! :)

#42 - - Sigrid the Lolipop♥:

Ja tycker att det vore superkul om du la upp en sån video! Själv så tycker jag att minecraft är superkul verkligen, men spelar inte så mycket längre då jag är i stallet nästan hela tiden, eller pluggar eller läser din blogg ochh alla andras bloggar i kbp! Men jag tycker verkligen att du borde lägga upp en sån video, kul det skulle vara att se alla dina minecraft-grisar! o(^-^)o♥

#43 - - Rebecka:

För mig personligen så behövs det inte (jag spelar aldrig) men jag tror att de som gillar spelet skulle uppskatta det! :D
http://guldmynt.blogg.se

#44 - - Mezzy Essy Madness:

Jag tycker det vore awesome! Jag och min kille brukar spela Minecraft tillsammans så vore jättekul o se er spela ihop! <3

#45 - - Hanna:

Jaaaaaaaaaa, jag spelar inte ens det. Men vill se ändå! ÄLSKAR att kolla på dina videos

#46 - - Remmie:

Omg ja gör det :D Älskar minecraft videos!

#47 - - Julia.S:

JAAA snälla vore asgrymt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#48 - - Linnea:

Ja! Annars kommer jag på kvällen och kidnappar din dator D:

#49 - - Cecilia Kjaerbeck:

JAAAAA!!

#50 - - Vilmaolsson25:

Ja! guud vad kul är själv ett sort fan av minecraft, skulle verkligen älska det!!

#51 - - Mareb:

Ja! Hoppas du spelar in! Kan tyvärr inte köpa den :/ Men skulle verkligen älska det!

#52 - - Jennifer:

Vart har du köpt de där tightsen? :)

#53 - - Alva:

Vart har du köpt dina otroligt fina tights? :)

#54 - - anonym:

ja det hade varit jätte kul!

Till top