Rätt svar till Gissa Kändiskroppen

Här kommer då de rätta svaren till "gissa kändiskroppen". Det var jättemånga som hade rätt! Nästa gång kommer bli svårare! Det var alltså Justin Beiber och Katy Perry som gömde sig på bilderna
 
Jag slumpade fram 5 st som får en länk! Här är dom:
 
#1 - - Ida:

Haha den första var jättesvår o___O

#2 - - KungensGoaBrudar:

Heej! Jag tänkte bara säga att jag har ritat av dig! Som vi lagt upp på bloggen! ;)
Skulle bli sjukt glad om du ville kolla! Kramis <3

#3 - - KungensGoaBrudar:

http://www.nattstad.se/KungensGoaBrudar/epicfaiilse-11207423
Här är en länk till inlägget med bilden på dig! :D

#4 - - vanja:

åh jag gissa rätt :)

#5 - - Linnea Gyllbring:

Åhåhåh! Tack ^^

#6 - - MissMistiry - show you both sides:

Vilken roligt tävling ^^ och grattis till dom som vann :D

#7 - - Mikazuki Chan:

jag gissade räät C:

#8 - - Elin :

OMG! Tack så mycket :D Tar en bild på länkarna och lägger upp på min blogg, skriver självklart att den är från din blogg :D

#9 - - Vendela Nilsson:

jag gissade räätt!

#10 - - Jessica:

Superkul med "gissa kändiskroppen" dock så tycker jag att du borde göra så kommentarerna inte syns förren du har valt ut bloggarna för annars kan man bara kolla vad dom andra har skrivit :)

#11 - - CUPIEE:

NEJ! ...JAG MENAR, JAAA! :D Tack, Tack, Tack ^^ Jag blev länkad ^^ <3

#12 - - Saga:

Hej Moa! Tänkte bara fråga om du ska gå och se BFMV i mars när de kommer till sthlm? :)
http://www.ticnet.se/artist/bullet-for-my-valentine-biljetter/28188

#13 - - Mikazuki Chan:

vad har hänt med bakgrunden? För mig är det bara helt vitt...

#14 - - Jojo:

:)

#15 - - Elin:

Kan du inte göra fler sådana här? Dom var ju skitroliga!!:D

Till top