Black Piercings

Nu har jag bytt tillbaka till mina svarta piercingar! Tycker det är finare med svart, för då syns dom mer! Sen bytte jag även till hästskor vilket jag inte har använt på hur länge som helst. Man blir dock lite handikappad när man ska äta. Maten fastnar på piercingarna och det blir lite extra kladdigt, haha! Men jag börjar vänja mig vid dom. LOVE IT! 
 
 
#1 - - Susanna:

Hej!!
Jag tycker att ser jättesnyggt ut :D

#2 - - Rebecka - bloggar om skönhet och vardag:

Så snyggt! Har inte ens tänkt på det där med hästskor och mat haha, jag hade nog fastnat med det mesta! ^^

#3 - - MissMistiry - show you both sides:

Det ser riktigt bra ut och du passar i både silver och svart :D

#4 - - Anonym:

snyggt

#5 - - Peppbloggen My story so far:

Tycker de passar dig mycket bättre än plupparna! De ser ut som små snigelögon som tittar upp haha ^^ NO OFFENCE!

Kan du inte visa bild på hur du ser ut utan piercings? :)

#6 - - vanja:

det är faktiskt riktigt snyggt :)

#7 - - Jessica:

Ditt hår ser rosa ut! Supersnyggt ! :D

#8 - - Annika:

Snyggt!

#9 - - Twiggy Lundberg:

supersnyggt :)!

#10 - - CUPIEE:

Jätte vacker Moa! (:
Är det VERKLIGEN äkta? :o
Men hursomhelst.. SJUKT FINA (:

#11 - - LORISSA LOVEBOMB:

det ser toppen ut :)

#12 - - Linn:

Vad vacker du är!

#13 - - Julia ;DD:

Fint;)

#14 - - Klara :D:

Dom är super coola på dig Moa! Jag älskar dina piercingar :)

#15 - - Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil:

Du passar i båda!

#16 - - ♡砂糖♡:

Åh, vad fiiint! Du passar dock i båda. :3

Ha det bra! ♡

#17 - - Julia:

Hästskor är snyggt men som du skriver, krångligt! Haha, när jag hade hästsko i läppen kom jag på mig själv med att snurra på den hela tiden. Nu har jag dock tagit ut den och har bara septum kvar :)

#18 - - hanna:

DU är så jäkla SNYGG :D

Läs de här me! OMG!!!

Den vackraste KILLEN i bloggvärlden - insida&utsida - han valde bort både modellen Nathalie och Matilda för att han söker sin drömtjej!

http://dedeprivat.blogg.se
http://dedeprivat.blogg.se

#19 - - Annie Error - freak on a leash:

Har inte ens försökt använda hästskor på åratal, jag blir så himla störd på dem! Som du säger, man är totalt handikappad när man ska äta xD

#20 - - Emilia:

Jag blir nästan frustrerad av att kolla på dina perfekta ögonbryn, haha. xD

#21 - - Malin Jonsson:

Så snyggt!

#22 - - Karin:

Hej.
Vill bara fråga hur lång e dina stavar du har i läppen? Kram

#23 - - Nisone Norgren :

Shit... nu har du verkligen inte lila hår längre utan nu har du ljusare rosa i hela håret och mörkare rosa i topparna... : (... jag gillar inte rosa så de får bli en ledsen smiley på de :"(.. sorry men så är de... föresten ^^<3 guud vilken snygg bakgrund du har på bloggen nu... när jag gick in typ nyss och uppdaterade blev jag helt förvånad men glad för de va skit snyggt... har inte kunnat sett hedern än men den är säkert också snygg hehe ^^<3... anyways... love ya<3 hoppas du har de bra kraam ^^<3...

#24 - - Hannapanna:

Supersnyggt!!!!

#25 - - Anna:

Hur gammal va du när du tog piercingarna i underläppen? :)

Svar: 15 :)
MOA MURDERESS

#26 - - Saga:

Jättesnyggt! Det är coolare med svarta piercingar än silver!

#27 - - Saga:

Jättesnyggt! Det är coolare med svarta piercingar än silver!

#28 - - Emilie:

jätte snyggt jag tycker att du passar jätte bra i svart:) go Moa jag älskar dig du är bäst!

Till top