Nytt från Lagerhaus

Hey! Jag har precis kommit hem efter att ha vart i Forum i några timmar med mamma. Vi var och shoppade lite saker! Jag köpte bl.a. en glasburk på Lagerhaus för 25 kr som jag förvarar mina marsmallows i :D Visst blev det snyggt?? Innan hade jag dem i en tråkig matlåda. Glasburken var ju så mycket bättre! Mamma köpte också en likadan glasburk som hon förvarar sina torkade svampar i. Men min burk ser mycket godare ut tycker jag :D Tycker inte ni det? haha!
 
 
#1 - - Sigurbjörg Berg:

Herregud vad fint, speciellt med dom färgglada marshmallowsen! c:

#2 - - Matilda 16 år och rullstolsbunden:

http://www.youtube.com/watch?v=fjmEKU4O4Tk
En vecka kvar till premiären i tv4 för serien om mig. Missa inte att sätta på tv till kl 17.00 lördag 7 september! Dela och sprid gärna! :)
/ Matilda P, http://skogsrusset.se

#3 - - Matilda 16 år och rullstolsbunden:

http://www.youtube.com/watch?v=fjmEKU4O4Tk
En vecka kvar till premiären i tv4 för serien om mig. Missa inte att sätta på tv till kl 17.00 lördag 7 september! Dela och sprid gärna! :)
/ Matilda P, http://skogsrusset.se

#4 - - Alice:

Den ser supergod ut! :D

#5 - - Reddrawer ^-^:

Nomnomnom, ser fluffigt & gott ut. ^^

#6 - - My:

Hej! Jag undrar vilken kamera du använder och om det är några fördelar/ nackdelar med den? Älskar dina bilder, dom är alltid så fina:)

#7 - - RIKKI:

Ser jättefint ut! Vad är det i den andra burken?

#8 - - Soldie - Sveriges största creepy cute blogg:

Jag tar din burk alla dagar i veckan!

#9 - - Daniella 🌙:

Var köper du dom mallisarna

#10 - - Melody Moonchild:

Din burk ser verkligen MYCKET godare ut. :s

#11 - - Linnea:

Hej Moa :3 Jag utmanar dig att du ska klara en hel dag utan smink och löshår, du får såklart borsta håret men inget mer. Skulle vara superkul tycker jag! Någon dag kanske du gör det hemma men vad jag har sett har du aldrig lagt ut en bild på dig utan smink på bloggen :D Kram <3

Svar: Haha jag går typ utan smink och löshår varje dag ;) Så det är ingen utmaning för mig xD Det finns massa inlägg på bloggen där jag inte har något smink eller löshår :D
MOA MURDERESS

#12 - - Kaffehörnan:

Vad stiligt de ser ut med massa gott. Visst de ser trevligare ut med fin burk. Ha en fin lördag

#13 - - Sofie♥:

Blev himla sugen på marshmallows nu haha, det ser jättefint och gott ut! :)

#14 - - Klara :D:

Din burk är så sööt och jag vill bara äta upp alla goda marsmallows. Dem är i så fina färger, och vad smart att ha dem i en fin glasburk istället för en matlåda ;D

#15 - - Momlin:

Åhh ser sjuukt gott ut! D:
Hahah svamparna x3

#16 - - Peppbloggen My story so far:

Vart jättefint ju! Älskar glasburkar!

#17 - - Lisa:

Mums!

Moa, jag undrar vart du laddar ner hår och sånt till ditt Sims? Det skulle varit roligt ifall du svarade!

#18 - - Jonna :D♥:

Helt klart ser din burk myckeeeet godare ut! ;D

#19 - - vanja:

så gulligt :)

#20 - - Linnea:

Tack för att du tog dig tid att svara, och oops. Glömde att du lagt upp bilder på det flera gånger :D

#21 - - Kajsa ♥ ''Emo/scene blogg'':

Haha ja din ser ju lite mer färgglad och god ut! XD
Älskar såna marsmallows, dom är så söta! ^^ ♥

#22 - - Jojo:

Nice! ;D haha och japp, din burk ser godare ut!

#23 - - ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

jag måste in på lagerhaus nästa gång jag åker till sthlm å kolla om jag också hittar ngt :D

#24 - - ebba:

åååå va roligt och va snyggt det blev :)

#25 - - ebba:

åååå va roligt och va snyggt det blev :)

#26 - - Elin:

Blev sjukt sugen på marshmallows nu!

#27 - - Sara:

Ååh vad fin blogg du har!<3 Kan du snälla besöka min blogg på sarahammonds.blogg.se?<3

#28 - - Victoria:

Hej Moa! Jag måste bara säga att du verkar vara en så grymt cool person! Hehe va tvungen att säga det :3

Men jag har en fråga till dig, som jag hoppas att du kan svara på! Jag har tänkt att färga håret rosa, och har blekt mitt hår några gånger. Mitt mål är att få ett resultat liknande detta

(http://www.voodou.co.uk/wp-content/blogs.dir/13/files/pics-summer-trends/lady-gaga-pastel-hair.jpg) (Lady gagas pastel hår).

Jag har hört att direction är den bästa färgen, så undrar vilken nyans som är bäst att använda? Antar att jag måste blanda med balsam också för att inte få de skrik rosa?

Svar: Vad kul att du ska färga håret rosa! :D Tyvärr så har jag ju inte haft rosa hår så jag vet inte vilken färg som blir bäst... Men kolla om du hittar någon typ baby rosa färg och blanda ut det med balsam så får du exprimentera dig till den fägrgen du vill ha :D
MOA MURDERESS

#29 - - Malin Jonsson:

Din blev ju mycket färggladare! :D

#30 - - Wilma:

Så fint. Underbart med massor av färger och marshmallows är alltid bra att ha hemma. :D

#31 - - Caisa-fmds:

Åh fy vilka söta! Kram Caisa-fmds

#32 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Fint!

#33 - - Jessica:

Men muuuuums! 1000 ggr godaree!

#34 - - Jessica:

Men muuuuums! 1000 ggr godaree!

#35 - - Anna:

Vad gulligt det blev! Tycker om såna där småburkar.

#36 - - Hanna:

Jättesöt juuu :DD

#37 - - Alvaz:

Jo O.O Haha

#38 - - Malin "Pinkpiercing" Johansson:

Åh va fina bilder!! :D Och ja, din burka ser mkt godare och också sötare ut ^^

#39 - - Kajsa:

Lagerhaus är lätt bästa affären !!

#40 - - Alice:

åhh ser såååå gott ut!

#41 - - Hanna:

ser jättegott ut!

#42 - - Linda:

Ser supersött ut:)

#43 - - Julia ;DD:

Söta! <3

#44 - - Tilda:

Åh jag dör vad gott, och snyggt! ❤❤

#45 - - Tove:

MINI MARSHMALLOW 8D

#46 - - Emma:

Så gulligt

#47 - - Emma:

Så gulligt

#48 - - Jenny:

Älskar lagerhouse dom har så bra saker där

#49 - - RonyaRebecca:

urläcker skål :D
men var har du köpt dina marshmallows ^^

#50 - - Emmy:

Älskar sådana marsmallows! De är så roliga att äta, för de är så färgglada. ☻

#51 - - Julia :

Jätte fina burkar från lagerhouse blev jätte sugen på att äta marsmellows

#52 - - Anonym:

coola marshmallows

Till top