Valborg

HELLU! Som alla nog vet så är det valborg idag. Jag och Tobbe ska hänga i någon park inne i stan tillsammans med Julia och Marie. Det är det som är planerat i alla fall! Jag vet inte om vi ska kolla på någon brasa eller så, vi har inte hunnit planera den här dagen liksom. Jag tycker ändå inte valborg är så speciellt kul. Brukar bara umgås med kompisar då.
 
Hoppas ni får en bra valborg i alla fall! :D Tröjan är från Hottopic.com.
 
#1 - - Sam:

Tröjan är jättegullig!
Brukar inte heller fira valborg. ;-;

#2 - - Malin "Pinkpiercing" Johansson:

Jättefin tröja!! :D

#3 - - emma:

fin tröja

#4 - - film & serier bloggen:

Vilken fin topp!

#5 - - Meli:

Fin fin bild! :D

#6 - - Linnéa:

Snygg tröja!!!

#7 - - anonym:

åhh söt tröja

#8 - - Momlin:

Fett söt tröja! :3

#9 - - Fantasy Realm ~ en fantasyblogg:

Vilken tuff tröja :D

#10 - - Jojo:

Låter som en bra valborg:)

#11 - - Hedwig:

JAg gillar Valborg! Brasor, lotterier, sockervadd, lyckohjul, människor jag trivs med... :D

#12 - - Nora Axelsson:

du är så sjukt fin Moa! skulle bli jätte glad om du kollade in på min blogg http://www.nattstad.se/noraaxelsson

#13 - - Nora Axelsson:

du är så sjukt fin Moa! skulle bli jätte glad om du kollade in på min blogg http://www.nattstad.se/noraaxelsson

#14 - - Rebecka - hårdrockstjej som bloggar om skönhet och vardag:

Riktigt söt tröja! :D

#15 - - Neta:

Nä jag håller med valborg var kul när man var liten! ^^
Jag ska bara njuta av att ta det lugnt i soffan och äta jordgubbar doppade i choklad! =D

#16 - - Anais Wilson:

Åh va vacker!

#17 - - Ellen:

åh vad fin du är!

#18 - - Alice:

Åh vad fin tröja! Tycker inte heller att valborg är så roligt... ;)

#19 - - Nikolina:

Du är så gaalet vacker :)
www.ankpung.blogg.se
Swedish blogger, Family, tattoos and rock n roll

#20 - - AMANDA:

åh, så vacker! :')

#21 - - aliengirl- life with autism and art:

Riktigt cool tröja du har på dig! :D

#22 - - BabyBat:

Låter jättemysigt!
Men det är en liten dålig grej som finns. I din senaste "gissa kändiskroppen" så kommer inte kommentrerna upp. jag har försökt 3 gånger nu,

Svar: Det står i inlägget att jag inte publicerar kommentarerna så att ni inte kan fuska och kolla på andras svar ;)
MOA MURDERESS

#23 - - Millan:

Asså jag ÄLSKAR den där tröjan!!!

#24 - - Marie:

Gillar tröjan, den var jätte söt. ^.^

#25 - - Sofie :DD:

Älskar tröjan så himla söt! :) Du är så fin Moa<3

#26 - - Sandra:

Jag älskar din tröja, den är så söt! :D

#27 - - Sarah o Johanna:

Grymt fint hår du har ! Fin blogg dessutom! DU vågar sticka ut, det gillar vi ! KOlla gärna in vår blogg också om du har lust
www.isolla.blogg.se

Till top