Tvättstuga

Jag har spenderat en stod del av kvällen nere i tvättstugan. Jag tycker att det är ganska kul att tvätta ibland! Idag var det kul för att jag inte hade någonting annat att göra. Jag har bara legat hemma hela dagen och inte gjort någonting. Så nu mot kvällen hade jag verkligen jättetråkigt och då blev tvättstugan rolig :D Jag hatar när det blir så att man har tråkigt fast man orkar verkligen inte göra någonting :o Så var det för mig idag. Jag ville göra så många saker men jag orkade verkligen inte. Så blir det ibland!

#1 - - Julia:

Hej Moa!
Tog år och dar innan jag fattade hur man kommenterade, men hur som helst, jag har gjort ett inlägg om er i KBP på min blogg (fourwishes.blogg.se), så du skulle jätte gärna få kolla :3

#2 - - Alexandra Axelsson:

Hej! Hahaah jag hatar värkligen när man har så tråkugt så man inte årkar göra ett piss..:/ hoppas du har det roligt nere i tvättstugan nu moa! Kram!

#3 - - Alva Svensson:

Exakt så var det för mig idag! Jag skulle göra läxor, duscha, baka och gå på en promenad. Men det slutade med att jag låg hemma i soffan och lekte potatis. ahhahaha :D

#4 - - Lilio:

Ja dina fina bilder får det iaf att se ut som att det är roligt att tvätta. :P

#5 - - MELLI:

Kan vara skönt att chilla ibland med ;)

#6 - - Justyne:

Nu fick man lite ångest eftersom jag aldrig tvättar hemma,haha ;)

#7 - - Tova:

Fett chill! ;) :P

#8 - - CrazyNisen:

Sånt kan vara riktigt störande :O

#9 - - Angelica S:

Jag tvättade igår. Fast jag tyckte det var ganska tråkigt. :P Är mer för städning än tvätt. Städa tycker jag är kul!
 
www.whirlwind.nu

#10 - - Stagotto.blogg.se:

din kaffemugg är awesome. Måste köpa en sådan, känns som att det blir roligare att dricka kaffe då. Eller ja, jag dricker mer mjölk med kaffe.. 25%kaffe.. resten mjölk <3 + 3 bitar socker. HOHO

#11 - - jenniferandersson:

Ja ibland är det faktiskt kul att tvätta :D

Till top