#1 - - Rafaela,POOXX:

Snyggt!
SV: Hihi tack så mycket vad glada vi blir!! :'D <3

#2 - - Anna:

Jättesnyggt!

#3 - - melina:

 
gissa min längd?! :)
de som gissar rätt får en länk http://melinajohansson.blogg.se/2012/may/gissa.html#comment

#4 - - Sera:

Snyggt!

#5 - - My Hall Hansson:

Av det man kan se på bilden ser det riktigt snyggt ut! =)

#6 - - Amanda:

Hej Moa! Vad hände med att skriva om hur det är att vara bisexuell och ha en alternativ stil? Jag älskar din blogg, men saknar när du skrev sådana inlägg, Jag menar absolut inget negativt för det andra du skriver äär också intressant. Kram!

#7 - - Alexandra:

Ulalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#8 - - Nieves:

Snyggt!

#9 - - VERONICA:

Snyggt! :D

#10 - - adina:

bara äälskar västen! :D
 
kram!<3

#11 - - Helena:

Så jävla snyggt!

#12 - - Wendy ?:

Du är underbar Moa! :)

#13 - - ellen:

jag såg på din header att du äter mjöl och så trodde jag liksom men aah det var väl nått random hon kom på men sen fatta jag att du verkligen gillade att äta det. jag visste inte ens att det fanns någon som gilla att äta mjöl. hahha grym blogg också

#14 - - candy:

Snyggt:) Kram?

#15 - - Evelina:

Fin blogg! Kika in på min och kommentera vetja :)

#16 - - linda:

Detta kommer nog låta lite "besatt-varing", men skitsam xD hittade din blogg idag, och jag har bläddrat igenom nästan hela bloggen xD Haha. Fastnade som fan för din blogg, och ditt utseende! Gud vad vacker du är! Och du verkar vara en så otroligt mysig och snäll tjej ^^ 
Ska lätt följas! :D
Kram på dig! 

#17 - - iia swande:

hej jag heter iia och jag tycker din stil är skit fin jag vill också vara som du <3<3<3<3<3<3<3<3 
jag älskar din blogg
hälsningar// iia

#18 - - Annika:

Snygg outfit!

#19 - - BARBIE:

råå ballt håår. allt bra me dig?

#20 - - Frida !:

Super snyggt ! <3

#21 - - Anonym:

förlåt men din uppdatering har blivit jättedålig, men jag söker på din blogg typ 4 gånger om dagen! sveriges bästa!!

#22 - - lovisa:

SNÄLLA!!! kan inte du testa göra en video då du tar på dig en peruk med en vanlig typ blond hårfärg och sminkar dig med nån ljus sminkning eller kanske brun. skulle vara coolt att se hur det såg ut :D

#23 - - Remmie:

Fint :D

#24 - - Linn - Queen of awesomeness ^_^:

Super fint :D

#25 - - Sara :>:

Asså tänk inte på mig som ett pervo men jag kollade på bilden och, om jag inte har helt fel, är din gylf iallafall halvt öppen XD
Som sagt, jag bara kollade på bilden och så, sen såg jag det :P <3 Men vill oxå säga att du passa sjukt bra i den västen ;)

#26 - - Elsa:

Snyggt om jag bara kunde se ut som du!!!

#27 - - Emma:

snyggt! :D

Till top