Just nu, Earth Hour

Sitter och myser med släkten och tända ljus överallt! Jättemysigt ju :D Även fast jag snorar sjukt mycket, haha. Jag är en duktig tjej som sitter på den bärbara så att jag inte använder någon el nu när jag bloggar :D Creds till mig, haha! Kan inte ni också ta några bilder från eran Earth Hour och länka till bilden eller inlägget i en kommentar här? :D

 

#1 - - Emilia:

Missade :(

#2 - - Remmie:

jag & mamma små fuskade bara.. lite. cx  Vi såg på film på TVn ..
Men allt annat var släckt & av :D  .. fast typ ingen där jag bor släckte :c några få bara. 

#3 - - Josse (::

Hej! Jag har precis kommit hem efter att ha spenderat en stund på ett berg o kollat ut över staden under Earth hour :)
Här är en länk till inlägget :http://jagkanintekommapanatnamn.blogg.se/2012/march/earth-hour.html#comment

#4 - - Lisa:

Har du någonsin spelat The Legend Of Zelda? :)

#5 - - Liinn:D:

skulle vara coolt om man kunde se att alla släckt på t,ex satelliter:D men det är inte så många som släcker....:(
btw... ska på auschwitz i sommar och du fick mig att fara dit pga inlägget:) tack:D
 

#6 - - Julia:

Haha, jag satt och tittade på Hungerspelen under Earth Hour... ;)

#7 - - madde:

hejdu, verkligen fin blogg :) måste ba fråga hur många besökare du har? :)

#8 - - Linnea:

Haha jag åt kex och sen blev jag törstig!

#9 - - Mimmi:

Vad är bisexuell? :) Tacksam för svar

#10 - - Tilde:

Åvan svar: Bisexuel är när man gillar tjejeroch killar 
P.S bäst blogg

#11 - - Klara:

Här finns mina bilder från Earth Hour.

http://coltsfoot.blogg.se/2012/march/earth-hour.html
Hade massor av tända ljus. Mysmys :D

#12 - - Alicia:

Hej
Satt och ått yoghurt!!^^
Kramisar Alicia
ps bästa bloggen*-^

#13 - - jennifer:

ser mysigt ut :D
jag var på bio just då, så tror nog jag hade blivit utslängd om jag tagit bilder, hehe ^^ Lite kul att jag lyckats befinna mig inne i stan i exakt samma område under earth hour de 3 senaste åren! :)

#14 - - tove N.:

Vad mysigt! (: 

Till top