#1 - - ebba sylvan:

Är du sjuk, pyamashängig eller deppig?
(jag menar på grund av den ''låga'' updaten)
Ja eller så kanske du bara har ett liv och inte orkar blogga hela tiden! ;)
Meeeen och det är något av dem förstnämda alternativen så vill jag säga: Krya på dig!
Och om det är det sistnämda så: chilla lite för mig med! ;)
HARE BRA!

#2 - - Angelica:

Så otroligt bra! Sex och rock n' roll är toppen men droger klarar jag mig utan! :D

#3 - - Josefine Rabner:

Ja, alla de 6 var skitsnygga! Och som sagt så var det förtsa snyggast, iaf enligt mig :P

#4 - - Moa Winkler:

hahah köper linnet om jag får med mig den tatuerade bruden hem! Shit va snygg hon är :O 

#5 - - johanna:

vad har du för kamera? det skulle vara kul om du skriver lite mer om din kamera och kamerautrustningen (vad det kostar och vart du köpt det m.m.) hoppas du kan göra det! ;)
kram♥

#6 - - Frida:

Hahah det där linnet har ju William Spetz snackat om i en av sina videor (MOR TROR JAG ÄR DEPRIMERAD) eller jaa, texten i alla fall ;) hehe linnet kanske inte är min stil? xD

#7 - - DAVID:

nice! bra texter också! :)

#8 - - Matilda ♥:

Skit snyggt allihopa! :D

#9 - - A M A N D A - Chasing down my dreams!:

GRYMY SNYGGA!!
 

#10 - - Anonym:

Men du dricker väl?
Alkohol är ju en drog, en som är värre än dom flesta andra för den delen.

#11 - - Kakan c::

Hur blev det med den nya designen ? :)
Kram på dig fina du!

#12 - - film & serier blogg:

SNYGGA !

#13 - - Ellï:

Coola tröjor!

#14 - - Amanda:

awesome! :D
http://amkla.blogg.se

#15 - - Tess:

Hej Moa! :D
Jag undrar vilken storlek man ska köpa om man ska ha ett par Creepers, om man i vanliga fall har storlek 37? Jag gick in på Ebay och då stog det UK 6, vad menas med det? Vilken storlek är det?
Tacksam för svar! =D

#16 - - Clara:

NÄR KOMMER DIN NYA DESIGN?!!

#17 - - Anna:

Fan vad snygga!

#18 - - Julia:

Snygga!

#19 - - Carro - en emo/scene bloggerska:

Kan du inte göra fler sminkvideos? Stylingvideos? :D Kramisar Carro

#20 - - sara:

 bara en fråga... varför vill du ha tröjor som det står "sex, drugs and rock'n'roll" på? ingen kritik eller ngt sånt, bara undrade. :)

#21 - - Enander:

Gillar den på andra bilden, skitsnygg!! (dom andra va rätt snygga oxå iofs =P)

#22 - - Nina:

Sjukt snygga! :D

#23 - - Amanda:

Vill ha allihop!! :o :D

#24 - - Manzanazz:

Snyggast? Helt klart mag tröjan med 'Don't Die' :D

Till top