New in

shopping
Var i Sicka idag en snabbis med mamma. Egentligen skulle jag inte köpa något men kunde inte låta bli! Jag hittade en supersnygg tröja inne på Gina Tricot för 99 kr :D Det fanns en likadan tröja där det stod EPIC på. Synd bara att den inte var så snygg, annars hade den passat mig, hahaha! Sen så köpte jag även tights på H&M eftersom mina går sönder hela tiden! Jag behövde ett par tunna tights som inte är för varma att ha i solen. 

 

#1 - - Anna:

Haha jag är kung på att ha sönder tights!

#2 - - Rebecka:

Åhh vill också ha sånna tights! :)

#3 - - erica:

whopwhop, en utav mina favorit bloggare har likadan tröja som mig, stolttjeeeeeeeeeej. <-
fick tröjan i present av min bästis för ca. två - tre veckor sedan. har på mig den just nu. :33             mvh cool brud från stockholm vid namn erica.

#4 - - Nellie:

Snygg tröja!

#5 - - Annie:

Fint! ;)

#6 - - Matilda ♥:

Skulle också behöva köpa sånna tights , de går ju sönder hela tiden..

#7 - - Malin:

Awesome!;)

#8 - - Linny:

älskar din bloogg läser varje dag! du har underbar stil o ÄLSKAR ditt hår! därför har jag en video idé (till din idé bok mihihi) om du gör "en historia om ditt hår" så du visar när du börja färga ditt hår o hur de sen har ändras! förstår du hur jag tänker? hade varit sjuukt nice o få se också! tack för mig lingonpastej! <3

#9 - - Moa:

RAAAAWR! :D

#10 - - onyxheart:

Skit snyggt! :D
Jag vill skaffa en blogg och försökte skaffa en här på myshowroom.se men det gick inte. Kan inte du ge tips på hur du får din blogg att fungera? :D

#11 - - Lorainee:

Awesome tröja :D

#12 - - Sandra:

Snygg tröja :D jag skulle ha köpt den förra veckan på ginatricot men det blev en annan med wild thing :D

#13 - - ♥JuliaCarlzon:

Jag tänkte köpa den t-shirten nr jag var på Gina, men den fanns inte i min storlek :/

#14 - - Anonym:

Har en sån tröja!:)

#15 - - Wilma:

Skiiiiiiiitsnygg tröja, passar dig säkert jättebra! Åh, är så nervös inför på torsdag, men dagen kommer bli bäst! :$$

#16 - - Lovisa:

Man hittar alltid bra saker när man inte ska shoppa! Alltid verkligen, ha en trevlig natt bruden haha :)

#17 - - Alice - bilderbyalice:

snygg tröja :D

#18 - - Louise:

Snygg tröja! <3

#19 - - Mira- Wild but Clazzy:

Tröjan var sjukt snygg!

#20 - - Josefine Rabner:

SJUUUUKT SNYGG TRÖJA :D Den ska jag leta efter! 

#21 - - JedwardsElin:

Jag har sett "tigertröjan" på Gina Tricots hemsida och funderade på att köpa den. Men viste inte om den var så snygg. Men nu ser jag ju att den är helt underbar!!!!!! :D

#22 - - Emma:

Jag köpte också sådana tights dock gick dem också sönder direkt :/ Hoppas inte dina gör det!:)

Till top