När EpicFaiil har tråkigt...

...äter hon på sin kamera!

Jag började sent imorse så jag fick världens härligaste sovmorgon! :D Det bästa som finns är att vara utvilad till skolan, då känns allt roligare. Jag kan koncentrera mig bättre på lektionerna och det är roligare att arbeta då :D Men jag vaknade innan klockan idag så jag hade 30 min på att göra... ingenting typ? Så jag bestämde mig för att käka lite på min kamera för att se om den var god. Det var den inte.

Så därför inför jag att den 30 Januari är den årliga äta på kameran-dagen :D ALLA BORDE ÄTA PÅ SINA KAMEROR IDAG!! Om ni gör det så skicka gärna en bild till min mail ([email protected]) så att jag kan lägga upp bilden i bloggen och länka till dig :3
#1 - - Nezzie:

Var dett gott??? XD ^^

#2 - - Nezzie:

mums var det gott?^^

#3 - - Anonym:

Hej!



Jag är en tjej som är homosexuell som älskar din blogg :> Det jag undrar är om du kan berätta: hur det gick ut, då du kom ut som bisexuell? Vad tyckte familj/vänner?

Har du blivit annorlunda/dåligt behandlad för att du har varit bi sexuell? Tycker du det är lätt att träffa tjejer?



Hugs, xoxo!

#4 - - Linn:

Jupp det ska jag iaf! <3

#5 - - Elli:

Haha, nice! xD

#6 - - Anonym:

Jag har skickat lite bilder :) Ser helt crazy ut !! :p

#7 - - Svea:

Jag skickar bilden nu :D

#8 - - myssan:

Hej Moa, jag har en liten fråga ^^



Skulle du vilja gästblogga på min blogg idag eller imorgon? :) Kram!

#9 - - Lia:

Haha awesome!:D Ska skicka in lite senare en bild :D

#10 - - Moa:

Du har en riktigt snygg design!

#11 - - S.:

Hahah. c8

#12 - - Amina:

HAHAHAH den tredje bilden är bara för rolig :D

#13 - - emeliiie:

nämen gud så gott det där såg ut! c:

#14 - - Sandra C::

Bara för dej epicfaiil ( borde så pluss poäng för rim ;)



http://i44.tinypic.com/2uszb61.png

http://i42.tinypic.com/v3dj52.png



Jupp så tjusigt kan det bli ;)

#15 - - tove N.:

Du har en sån där bra och fin kamera. Sån ska man inte äta på. :c

#16 - - Josefine Rabner:

Haha, ska försöka!! :D Men den är urladdat så får låna npgon annan kamera/mobil att fota med :)

Puss

#17 - - Anonym:

Haha inser du hur många som kommer äta på sina kameror bara för att få länkning ? xD xD

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=khpo4pzW3H0

Kolla klippet - Ditt absolut största fan spelar piano :3 (INTE JAG)

#18 - - Josefine Rabner:

Haha, ska försöka!! :D Men den är urladdat så får låna någon annan kamera/mobil att fota med :)

Puss

#19 - - Karina:

Hahaha awesome!

#20 - - Emz:

Vilken rolig uppmaning! Jag har lagt upp mitt bidrag på min blogg och även skickat mail till dig :D



Ha det!

#21 - - Josefin:

Mumsigt! ;)

#22 - - Lollo:

Hahahha, fett kul juh! ;D

#23 - - Caroline:

HAHA ska luugnt testa! :D <3

#24 - - Cattiiss.:

Hihi , jag skicka en bild till dig ! :D<3

#25 - - Natalie:

Haha fan va kul jag är på, mejlar dig snart!

#26 - - Robin:

Jag har hört att det är mycket fibrer, vitaminer och mineraler i kameror (från en säker källa), så ptja, varför inte xD

#27 - - JW Photography ♥:

Mums hahhaha :) söt!

Till top