Ändringar i headern


Hahah asså gud va jag snabbt blir trött på min header hela tiden! Vill alltid ha nytt :o Jag har bytt ut bilderna i headern igen. Dock är mittenbilden fortfarande tillfällig. Den riktiga bilden ska jag fota imorgon och sen redigera ihop :D Så snart är förmodligen headern klar på riktigt.
#1 - - Mirjam:

Den blev jättefin!! :)

#2 - - Rosanna:

Jag tycker att du har en jätte fin design!

vart gör du dina headers?

:P

#3 - - jossa:

hej, asso kan inte du lägga upp lite tips hur man typ får fler besökare & typ hur man känar pengar på sin blogg ( vill men vet inte hur man gör) ^^



/ jossa

#4 - - sandra:

Sjukt najs frisyr du har! :) Najs stil överhuvudtaget ^^

#5 - - Jessica:

Jätte snyggt <3

#6 - - Ida:

Fine ændringer :D

- Ida / couturexx.blogspot.com

#7 - - Anonym:

haha, du blir visst aldrig nöjd! ^^

#8 - - ella:

dina armaaar, sitter ihop. blir en :(

#9 - - Lana:

Jag gillade den förra designen på din blogg för just nu är det ganska förvirrande och för mycket lila. Snälla tänk lite på det!!!

#10 - - celine:

vad du än gör så blir det supersnyggt! :)

#11 - - ellen:

tycker den är fin nu ^^

#12 - - Annaaa:

Har samma problem. xd

#13 - - Alice - Bilderbyalice:

vad fint blev!!

#14 - - Amalia:

Har du ändrat? :o jag ser den gamla!

#15 - - Lïnn ~ photo ♥:

Personligen tycker jag den är fin nu också men den lär väl bli ännu finare sen :) <3

#16 - - Cazzie:

Hej♥

du har alltid så snygga designer, vart gör du dina headers??

kram påre♥

#17 - - Therese:

har en fråga : kan du inte visa hur du sminkar dig när du inte har svart runt ögonen! du sminkar dig ju svart runt ögonen och så där men ibland har du inte det utan nått annat ! kan du inte vissa det !

Till top