Gulligt smyckeskrin

Som jag har nämnt tidigare så har jag en hel del smycken. Just nu har jag allt i en tråkig statoilpåse men jag hittade min mammas gamla smyckeskrin i min bokhylla :D Den är verkligen supersöt och ser ut som en mini garderob! Där har jag bestämt mig för att förvara alla små smycken jag har som typ berlocker till halsband och armband, ringar och rosetter. Mycket roligare att ha dom i ett smyckeskrin än i en tråkig påse :D För er som undrar om mina "scene diamanter" så har jag gjort dom. Jag har INTE köpt dom någonstans.

 

 
 
#1 - - Just 2 fukkin' awesome!:

Fan så snygga smycken alltså! jag vart helst såld på dom!;oo

 

#2 - - Karina:

Nice! :D

#3 - - Amanda:

cool :D jag köpte nyss en låda som ser ut som att man ska ha plåster och sånt i...tyckte den var cool c: har mina smycken i den nu

#4 - - Luxxie:

Verkligen jättesött! Det är ju helt klart roligare med smyckesskrin, sedan kan det ju bli lättare att hitta dom och så de inte trasslar sig så mycket :)

#5 - - Ellen peltokangas:

O.o det var ett gulligt smyckeskrin,var ha du köpt det?

#6 - - kuromikatsikai:

HERREGUUD! Den är ju assnygg! :O Jag skulle vilja köpa ett såntdär rosa diamant halsband,men vad heter butiken?

#7 - - Layla:

Det kan man kalla snygg och awesome smyckes förvaring!

#8 - - willyregerar:

Varför läser ni inte texten och kollar om ni hittar svaret på era frågor där istället för att bara skriva på en gång? Det står ju klart och tydligt att det är hennes mammas gamla smyckeskrin och att hon har gjort diamanterna?
Men jättegulligt skrin och assnygga halsbandsdiamantgrejer! :D
 
 

#9 - - candy?:

Vad snyggt!:)

#10 - - Julia:

Hej. Hur har du gjort dina diamanter och har du dom som halsbandsberlocker eller typ till örhängen? kram.

#11 - - Yohanna:

Såååå fint :D

#12 - - Patricia:

Haha orkar inte när nu skriver att du har gjort halsbanden och inte köpt dem och ändå kommenterar någon om vart du har köpt dem.
Oh well, hur har du gjort dem?

#13 - - Remmie:

Gud va awesome :3  *avis*

#14 - - willyregerar:

Haha, nu måste jag fråga en sak. Men jag har faktiskt letat ^^ Haha, nä men iallafall..
Läste på det här "Ni frågar, jag svarar" i ett gammalt inlägg och då var det nån som skrev "Skulle du kunna ge tips för tjejer i 12 år och inte bara i din ålder?", då svarade bla att du hade skrivit inlägg om att se så "emo"/scene ut utan att färga håret? Hittar inget sånt inlägg riktigt, men du har nog skrivit ett sånt utan att jag fattat det, haha. Eller, alltså, kan du typ länka till nåt av dom eller så, för jag hittar inget. Fast jag kanske har läst det utan att fatta utan att det var det..? Aja, skulle du typ kunna länka till nåt av inläggen? :)

#15 - - Anna:

Vilken söt! o:

#16 - - Elli:

Hur har du gjort diamanterna? :O  BTW dem är jättefina! :)
Kram,
Elli

#17 - - victoria:

kan du göra en video där du äter mjöl? ^^

#18 - - Modesmet:

Åwww, vilka fina smycken!
Har nästan inga, och de jag har ligger gömda någonstans xP
Måste skaffa ett smyckesskrin av någon sort. ^^ Eller göra egna, men jag skulle aldrig kunna göra lika snygga som duu. xP
 

#19 - - Tove:

awesome!
 
hur har du gjort do bara undrar :D

#20 - - Teddy:

Sååå gulligt! :D
Kan inte du ha en tävlling där man kan vinna en sån diamant som du har gjort?? :DD
Skulle ha varit så azum c8

#21 - - E M M E L L Y:

haha, ja verkligen ett supergulligt skrin! =)

#22 - - Alex:

Hur har du gjort diamant smyckerna? :)<3

#23 - - Anonym:

 
Cool blogg, kolla gärna in min!
Kraaaaaaam<3
Tycker du om att äta mjöl?
 

#24 - - Neaaaaa:

Ooh, hur gör man scene diamanter? Skulle jätte gärna vilja försöka göra en sådan. :o
 
Kraam!

#25 - - Izza:

Jättefint! :)

#26 - - Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene'':

Köper du dina scene dimonds eller gör du dom själv? Om du köper dom så vart?? c:

#27 - - Julia:

Jättegulligt ju :D själv har jag ett "J" som man kan hänga på väggen, själva bokstaven är i metall och har små hål i sig, så man kan hänga örhängen där :)

#28 - - Elli:

Hur har du gjort dem då? Kan du inte göra ett videoinlägg om hur  man gör? :D

#29 - - Evelina:

hejhej!!
mitt namn är Evelina, men du får jätte gärna kalla mig för "eve" .. jag älskar verkligen din blogg + din stil! Du inspererar verkligen mig, och nu är det så här jag ska ha veckans blogg du får jätte gärna vara med! Det kanske blir du ?
Kolla gärna in min blogg ---> moffizz.devote.se skulle bli super lycklig, kram från ett stort fan <3

#30 - - Alice - Bilderbyalice:

 DU HAR DU GJORT DOM???????
kan du inte berätta lite mer om stilen sceene?

#31 - - Amanda:

Jättefint :)

#32 - - Fannyyyyyyyyy:

Niiice! <3

#33 - - Josefine Rabner:

Vart gör du dina videos (allstå i vilket program redigerar du de och lägger till musik och så) + hur sparar man musiken man vill ha till filmen?
Tacksam för svar!
Vart gör du dina videos (allstå i vilket program redigerar du de och lägger till musik och så) + hur sparar man musiken man vill ha till filmen?
Tacksam för svar!

#34 - - sassa:

hur gör man såna? :) fint smyckeskrin också!

#35 - - sophie:

Hur skjutton har du gjort dom?!
Jag vill så gärna ha en sån, och har funderat på att göra en, men vet inte hur riktigt.
Så snälla, visa i ett inlägg eller ännu bättre, en video!
Skulle bli SÅÅ glad! :D

#36 - - Rebecca:

jag tycker att det där skrinet var mycket snyggt och du jag undrar lite hur göt man såna där diamanter ? skulle du kuna göra ett inlägg om det så är du jätte snäll :) 
kram Becca 

#37 - - kajsa:

Blev lite nyfiken om hur man Gör såna scene diamanter :) Hade varit kul om du antingen svarade i en kommentar på min blogg eller gjorde de i ett inlägg :)
kram!

#38 - - nella:

hej! först vill jag bara säga (skriva) att din blogg är awsome och du med! du har en inspereande stil!
Har installerat gimp för jag har inte råd med ps och vet att du har gimp. men jag förstår ingetning! kan inte du göra några inlägg med små tips osv? skulle bli extremt glad isf. Tack i förhand! Kolla gärna min blogg btw, www.nellaas.devote.se ! :))

#39 - - Elina:

Nä vad cuuuuuuute! ^w^

#40 - - Emi:

Är det cernitlera? :]

#41 - - ellen:

aw, va söt ^^

#42 - - jessie:

vart köper du de där halsbanden (stavnig)skriv de på din blogg snälla<3!

#43 - - Amanda lundgren:

hej!
Asså du anar inte hur mycket jag vill ha dina smycken!!!!
Vars har du köpt alla och finns det kvar?? :)


Älskar din blogg & din stil!

#44 - - joanna:

Kan du visa hur du har lagat dina diamant halsband?(Gjärna video men om du inte har tid så går det bra att du skrivar) Dom ser så coola ut:D

#45 - - Joanna:

Jag skrivade fel blogg adress.Upps

#46 - - johanna:

vilka fina "diamanter"! hur har du gjort dem? finns det ngn stans man kan köpa liknande? (isf vart?) :D

#47 - - :P:

Asa fint <333 ^-^ hur har du gjort diamanterna? O.o ...Kan du inte göra ett videoinlägg och visa hur man gör?? <3333

Till top