Tatueringar

Ååh jag är så grymt sugen på att tatuera mig! Det räcker med piercingar, än så länge ;) Jag kommer i alla fall inte skaffa fler piercingar i ansiktet men är sugen på att pierca bröstvårtorna någon gång! Men en tatuering är det jag vill ha mest just nu! :D Jag tycker att det är så grymt snyggt! Men jag vet inte ännu vad för motiv jag vill ha eller vart de ska sitta. Men det kommer jag nog på snart!

 

tattoos

#1 - - Amanda:

sjukt awesome! längtar tills jag blir 18! you go gurl!

#2 - - aliengirl ^w^:

Jag vill också tatuera mig! :D
Men pierca mig vill jag börja med. ^^

#3 - - Rebecka:D:D:

Moa, man går väll inte o kollar på nåns bröstvårtor utom i sexuella handlingar :D men då tycker jag du ska ta en snygg tattuering ist för jag tycker du är jätte fin som du är♥

#4 - - karin:

SÅÅ damn snyggt! :D

#5 - - Dilara:

Heej har frågestund just nu, fråga på ifall du har lust, SJUKT FIN BLOGG LÖÖÖVE IT

#6 - - Matilda:

kan inte du typ skapa en ny tävling? Det skulle va så hiimla grymt!

#7 - - Marianna:

Ja, tatuering är snyggt. Det finns en annan sak som jag ville säga på länge nu. Jag tycker att du borde lägga av med att måla svart runt dina ögon. Jag tycker att du verkligen inte behöver smink, ditt ansikte är hur vackert som helst och du ser bättre ut utan svart runt dina ögon. Jag förstår att du typ gillar att måla svart runt ögonen för att det är snyggt, men det passar inte dig.

#8 - - Fantasy Realm ~ en fantasyblogg:

Är också sugen på att gadda mig, men jag vet inte vilket motiv jag ska ha ><

#9 - - Johan:

Tatuera in en mjölpåse!

#10 - - johanna ~:

har du checkat in http://rodeo.net/tattoologist/ ? det är en blogg som lägger upp massa tatueringar :D jag är extreeeemt sugen, men bör vänta ett par år (är femton, haha) ;)

#11 - - Saga:

När du ska välja motiv så tycker jag att du ska tänka på att det ska vara någonting som betyder mycket för dig. Kanske inte bara tatuera en sak för det är snyggt eller det beror ju helt på vad det är men att det ändå står för någonting. ((: <3

#12 - - Josefine Dior:

Ska tatuera mig imorgon! För 5e gången ;D

#13 - - Hanna:

sjukt snyggt..

#14 - - Anna:

Vill också ha! 3 år av väntan kvar... Sjukt snygt med en tatuering på bröstet/halsen, som tjejen på första bilden har!

#15 - - mandi:

Coolt :D
Har själv funderat på att ta en tatuering, men först nästa sommar :D

#16 - - Epiic J:

Samma här-jag älskar tatueringar!
Särskilt på armarna,det är så jäkla snyggt :3

#17 - - matilda:

det är så grymt snyggt :') 

#18 - - Ninjahn ♥:

ÅH! Jag vill också ha tatuering. Men för mig blir det 5 års väntan, för visst behvöer man vara 18?
Jag vill bara ha ett citat i nacken och/eller svanken :)

#19 - - Caroline:

Åh, jag är också jättesugen men av någon anledning så blir det liksom inte av. Jag har tre tatueringar som jag vill ha. En not bakom örat, på skuldran vill jag ha en svart drake vars vingar formar sig till ett hjärta med röda konturer samt två små blommor i olika färger på foten som ska representera mina barn. 
Tänk dock noga på var du vill ha dina tatueringar. Vissa jobb kan man inte få med synliga tatueringar :-/

#20 - - Anonym:

Jag tycker det är fint med tatueringar bara det inte blir för mycket. Jag gillar rätt så små tatueringar, gärna fina citat, drömfångare, namn och lite andra fina små saker. Jag är inte så jättestort fan av så stora tatueringar... Men det är ändå rätt coolt! Men jag tänker dessutom på att man ska ha det hela livet.. Inte så jättekul att ha tatueringar över hal kroppen när man är 80 kanske.. 
Men jag tycker att om du vill ha det ska du ha det, för du bestämmer över dig själv!
Dock lät det inte riktigt som min stil med piercing på bröstvårtorna... Men du gör som du vill ofc ;)
 
Ville också bara tillägga att du är bäst och fortsätt precis så här så kommer du hurlångtdubaravill! :D<3

#21 - - Jennifer:

oj glömde namn och blogg, lätt hänt för mig ;)

#22 - - Frida:

Bröstvårtorna?! Nja... Alltså, :s

#23 - - claudia:

vill också ha en tatuering, men har samma ''problem''. vet inte vars eller vad för motiv!

#24 - - VERONICA:

jag vill också tatuera mig..:)

#25 - - Helena:

Du kommer att bli snygg i tatuering! :) :D :)

#26 - - Elina :):

Det är snyggt, men tyvärr tycker jag inte att det är snyggt med för mycket: /

#27 - - Kakan c::

Jadu, snyggt är det!:D

#28 - - Moa:

Den i mitten till vänster var jädrigt snygg. Själv skulle jag vilja ha en sugar skull eller något någonstans. Kommer antagligen dock att ändra mig tills om 5 år. haha

#29 - - Jonna - Dancing Like Nobody's Watching:

Å ja det är sjukt fint. Jag har bara en än så länge men ska göra två till snart. Jag har tänkt på motiven i över ett år och det är jag glad över, för jag har kommit på detaljer efteråt som jag vill ändra elelr göra annotluna, och nu är jag nöjd. Så det viktigaste när man skaffar en attuering tror jag är att motivet betyder något för en, då ångrar man sig inte. 

#30 - - Anonym:

wtf varför vill du perca dina bröst vårtor? 
1. de är farligt, du kan få infektioner & dina bröst kan sluta ''fungera''  & du kan inte ha percingar där om du ska amma, dina ''vårtor'' blir förstörda
2. Ingen kommen endå se det 
 
MOA NEJ GÖR VERKLIGEN INTE DE 

#31 - - moufieeh:

bröstvårtorna?! nej fy, gör inte det!

#32 - - Caisa:

Vill oxå tatuera mig(när jag bilr 18)^^ Hoppas du får en bra dag!

#33 - - Carro - en emo/scene bloggerska:

Ett tips: Välj något mindre som första tatuering :) Och tatuera på ett ställe där det inte är så mycket ben (alltså inte på sidan av överkroppen eller ryggen för de kommer göra svin ont) utan ta t.ex. armen eller liknande, där det inte är mycket ben :) Kramisar Carro

#34 - - Bella:

Åh. Jag vill med tatuera mig. Det jag i alla fall vill ha är en fjäder, en fin text som har fin stil och svarta fåglar c:

#35 - - mollie:

Du kommer passa sjukt bra i sleeves, tror jag!

#36 - - Madeleine:

Vill bara säga till alla som säger att det är onödigt med bröstvårtepiecingar för att de inte syns:
Många piercar bröstvårtorna för att de blir känsligare då. Man gör det också ofta för att det ser snyggt ut, och säg då inte "Men ingen ser dem!" för jo, om man visar brösten för någon så syns dem. Och det gör man ibland.

#37 - - sara:

Du är vacker som du är. 

#38 - - sara:

Du är vacker som du är.

#39 - - sandra eisa:

Fuck det vill jag också haha! Fast jag bara e 13år blir man sugen när man ser alla bilder på de som har men japp om jag nu skulle göra skulle den vara på revbenen och det skulle varit ett vackert citat i think...

#40 - - Milla:

Bröstvårtona? :O

#41 - - Frida:

Du skulle passa sjukt bra i en tatuering! ;)

#42 - - Aida - saira.myshowroom.se:

Bilden till höger högst upp : (y)
Tatueringar på/vid handleden är feeett snyggt :D
 

#43 - - JoJo:

Åh att tatuera mig är också en av mina drömmar! bara 10,5 månad nu tills första sätter sig på plats :D

#44 - - ellen:

Ska tatuera mej för andra gången nästa måndag, hihi!

Till top